هبوط
اجتماعی فرهنگی
 

 عکس   تیکه به علی دایی در کنسرت برج میلاد

پرشین وی در گزارشی به نقل از گل نوشت: یکشنبه شب ، یگانه روی سن سالن برج میلاد وقتی که می خواست میهمان ویژه کنسرت خود را به حاضرین معرفی کند اتفاق ناخوشایندی رخ داد.
یگانه با جملاتی مثل « ستاره همیشگی فوتبال » و « بازیکن همیشه بزرگ » در حال معرفی اسطوره فوتبال ایران بود که یک لحظه مکث کوتاهی کرد تا پس از آن علی دایی را صدا بزند .
به گزارش سایت گل و به نقل از روزنامه تماشا، در هنگام همین مکث کوتاه یکی از حاضران در کنسرت با صدای بلند گفت : « ول کن این فوتبالیست ها رو . آخرش همه میشن شیث و نصرتی ! خود تو عشقه ! »

عجیب آنکه عده ای از حاضران هم شروع به تشویق این فرد کردند . یگانه هم که مدیریت سالن را از دست داده بود برای لحظاتی عاجز مانده بود و توانایی هیچ کلامی را نداشت .
او انگشتش را مقابل دهانش قرار داد و از ان فرد خواست که سکوت کند ! در این لحظه علی دایی هم که به همراه همسرش در سالن حضور داشت به نشانه تاسف سرش را تکان داد !
ثانیه هایی بعد بقیه حاضران در سالن با تشویق شدید دایی سعی کردند که این بی احترامی را از دل او در بیاورند و دایی پس از دیدن واکنش مثبت و استقبال مردم باه احترام علاقه مندانش بلند شد و برای همه دست تکان داد .



تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

هفته​نامه یالثارات در ستون سیاست خود نوشت:

الف ـ آزاده اردکانی کجاست؟ کسی از سرنوشت این خانم که روزگاری معلم خصوصی زبان دکتر بقایی و دکتر مشایی بوده خبری ندارد. خانم دکتر اردکانی که با مدرک لیسانس کامپیوتر (از دانشگاه آزاد!) از سوی دکتر حمید بقایی به ریاست موزه ایران باستان منصوب شده بود، بعداً به اتهام حمایت از رئیس جمهور و پرکاری بیش از حد بازداشت شد و امروز معلوم نیست که آیا در فرانسه زندگی می‌کند یا بی‌سر و صدا مشغول یک پست دولتی دیگر است و یا هنوز در بازداشت به سر می‌برد! به هر حال از یابنده تقاضامندیم که به محض مشاهده ایشان با دفتر رئیس جمهور تماس گرفته و دوستی را از نگرانی خارج کند! به یابنده مقداری از اشیاء عتیقه موجود در انبار موزه ایران باستان به عنوان مژدگانی تقدیم خواهد شد!

ب ـ این که یک تریلی «هوو» بیاید و طبق گزارش راهور ناجا در آذربایجان شرقی، ۱۳ خودرو را در بزرگراه پاسداران تبریز در هم بکوبد؛(جمهوری اسلامی ۲۱/۸/۹۰)، باعث نمی‌شود قانونگذار یا مجری قانون بیاید و یقه وارد کننده محترم این آلت‌قتاله را بگیرد و بگوید: عمو! خوبی؟

این که ناجا اعلام کرده این تریلی اصولاً در سیستم ترمز نقص اساسی دارد و لذا یک آلت قتاله محسوب می‌شود که وارد کننده محترم از ادامه واردات آن محروم شود یا به خاطر واردات این تریلی ناقص و کشته و زخمی شدن صدها نفر از هموطنان به دلیل کار نکردن ترمز این تریلی‌های مرگ، مواخذه یا محاکمه شود! بالاخره مردم کشته و زخمی می‌شوند، اموالشان درب و داغان می‌شود، فوقش خسارتش را هم رانندگان بخت‌برگشته «هوو»‌ها می‌دهند و سود و حالش می‌ماند برای واردکنندگان عزیز! چشم‌روشنی‌اش هم که مال عدلیه است!

ج ـ احمدی‌نژاد: حکم قوه قضائیه در مورد مجرم بودن حمید بقایی را قبول ندارم! (اعتماد ۲۱/۸/۹۰) رئیس‌جمهور است، آدم معمولی که نیست! دوست ندارد معاونش مجرم شناخته شود! آدم وقتی معاون رئیس‌جمهور باشد ( آن هم رئیس‌جمهور عدالت گستری مثل احمدی‌نژاد) دیگر امکان ندارد مجرم باشد! اگر تاکنون در فهم عدالت مشکل داشته‌اید و یا معنا و مصداق آن را ندیده‌اید یک بار دیگر در این اقدام عدالت‌خواهانه رئیس‌جمهور دقت کنید!

د - جام جم (۲۱/۸/۹۰) برداشته و نوشته اورژانس‌های بیمارستان‌ها شب‌ها نیمه تعطیل‌اند! خوب می‌خواستی باز باشند! مگر اورژانسی‌ها آدم نیستند که شب بیدار بمانند! مگر آنها مثل رسانه ملی بی کارند که نصف شب و ساعت ۴ صبح هم برنامه پخش کنند؟ شما که شب‌ها مریض می‌شوی یا تصادف می‌کنی، مشکل داری! آدم عاقل که روز را نمی‌گذارد شب مریض شود! یا تصادف کند! بهتر است عزیزان از این به بعد به صورتی برنامه‌ریزی کنند که بیماری‌ها یا تصادفاتشان در روز (ترجیحاً ساعت اداری!) رخ بدهد تا شب‌ها به اورژانس مراجعه نداشته باشند که در صورت مراجعه و مواجهه با اورژانس‌های نیمه تعطیل طلبکار کسی نشوند! (خودمانیم! عجب ملت پرورویی! نفری روزانه ۱۵۱۶ تومان از دولت یارانه مفتکی می‌گیرند و توقع هم دارند که بیمارستان‌ها و اورژانس‌ها شب‌ها تعطیل نباشند!)




تاریخ: شنبه 28 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

سایت اعتدال گزارش داد:

بهمن اخوان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ، در نامه سرگشاده‌ای که خطاب به رییس جمهوری نوشته است، به انتقاد از نمایندگانی پرداخته که جایگاه خود را به حراج گذاشته‌اند.در بخشی از این نامه آمده : آقای احمدی نژاد! به تازگی سخنانی مبنی بر در دست داشتن اسناد محرمانه کشور مطرح کرده اید، فکر می کنید که اگر در سمت فعلی خود نبودید، به این اسناد دسترسی داشتید؟ شاید هم فکر کرده اید از ابتدای نظام تاکنون تنها شما این اسناد را در اختیار داشته و رؤسای جمهور قبل از آن بی خبر بوده اند. اما باید به شما بگویم که اگر رئیس دولت نبودید، شاید شما را تا جلوی درب ورودی وزارت اطلاعات نیز راه نمی دادند. این اسناد محرمانه را همه دولت ها داشتند، اما افشای آنها را چیزی جز دشمنی با نظام نمی دانستند.




تاریخ: یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

به گزارش «تابناک»، معاون اطلاع رساني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني دكتر محسن رضايي، با بيان این مطلب افزود: در حالي كه احمد رضايي در هتل گلورياي دبي اقامت داشته، به طرز مشكوكي در گذشته است.

شهرام گيل‌آبادي افزود: موضوع در حال بررسي است و به محض تكميل اطلاعات، جزييات آن منتشر خواهد شد.







 




تاریخ: یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

جو فریزر قهرمان سنگین وزن سابق بوكس جهان و اولین كسی كه توانست محمدعلی كلی را شكست دهد، به علت ابتلا به سرطان كبد درگذشت.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از آسوشیتدپرس، فریزر در مسابقه ای كه به نبرد قرن شهرت یافت توانست محمدعلی كلی را شكست دهد، اما باقی عمر خود را به مبارزه برای خارج شدن از زیر سایه كلی سپري كرد.

این بوكسور آمریكایی اولین كسی بود كه توانست در ماه مارس سال 1971 محمدعلی كلی را شكست دهد.

فریزر دوشنبه شب بعد از یك مبارزه كوتاه مدت با سرطان كبد در سن 67 سالگی درگذشت.

كلی و فریزر سه بار با هم مبارزه كردند. او در سال 1974 مغلوب كلی شد و در سال 1975 آخرین مبارزه آنها در مانیل فیلیپین با شكست فریزر از حریف نامدار خود پایان یافت.

او سالها از نحوه رفتار كلی با خود آزرده بود. اما اخیرا گفت، كلی را كه مكررا او را مورد شماتت قرار می داد، بخشیده است.


فریزر عنوان سنگین وزن جهان را در سال 1970 با شكست جیمی الیس بدست آورد.

او چهار بار از عنوان قهرمانی خود با موفقیت دفاع كرد تا آنكه در سال 1973 از جورج فورمن شكست خورد. وي پس از آن هیچگاه نتوانست عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان را بدست آورد.




تاریخ: سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

علیرضا صدر فرزند نایب رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه آزاد شد.

به گزارش خبرآنلاین علیرضا صدر فرزند شهاب الدین صدر نماینده تهران که روز شنبه توسط افراد ناشناس ربوده شده بود، دوشنبه شب آزاد شد.

علیرضا صدر در گفت و گو با خبرآنلاین ماجرای ربوده شدنش را توضیح داد و گفت: شنبه شب دو خودروی لندکروز مشکی ماشین من را در یکی از خیابان‌های تهران متوقف کردند و مرا از ماشین پیاده کردند. آن‌ها به صورتم چشم بند زده و دست‌هایم را بستند و مرا به مکانی ناشناخته که ساختمانی شخصی بود بردند. ربایندگان مرا تهدید کردند تا بر علیه پدرم مطالبی را به زبان بیاورم اما من چیزی نگفتم.

ربایندگان دوشنبه شب با چشم بسته و پس از یک ساعت و نیم گرداندن در خیابان‌ها مرا کنار خودروی خودم رها کردند.

خانواده دکتر صدر بر مبنای سوالات و خواسته‌های ربایندگان از دکتر علیرضا صدر، احتمال سازماندهی این ماجرا از سوی جریان انحرافی را قوی می‌دانند.

خانواده دکتر صدر گفتند: مقامات امنیتی اقدام به آدم ربایی را کار عناصر خودسر دانسته و وعده پیگیری و بررسی آن را داده اند.




تاریخ: سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

از شب گذشته سیدعلیرضا صدر فرزند سیدشهاب​الدین صدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مفقود شده است.

براساس برخی شنیده ها سیدعلیرضا صدر فرزند شهاب الدین صدر نایب رییس مجلس شورای اسلامی ربوده شده است. 

خانواده دکتر صدر در گفت و گو با خبر آنلاین خبر ربایش وی را تایید نکردند اما گفتند که از شب گذشته هیچ گونه تماسی با فرزندشان نداشته اند.

گفتنی است منابع قضایی تظامی هم خبر بازداشت وی را تایید نکرده اند.
و ان
علیرضا صدر پزشک است.وی متاهل و دارای یک فرزند است.




تاریخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز لب به انتقاد از برنامه نو د و عادل فردوسی پور گشود و این برنامه را در جهت کمرنگ کردن برخی مشکلات اصلی جامعه دانست و آن را یک نوع سیاسی کاری برخی افراد مسئول عنوان کرد که نمی خواستند موضوع استیضاح و اختلاس در بین مردم به عنوان یک مطالبه باقی بماند.
وی که این روزها از دست برخی افراد و حواشی پیرامون باشگاهش به شدت ناراحت است گفت: منافع عده ای در باشگاه از بین رفته است و به همین دلیل برای ما حاشیه سازی می کنند.

سرمربی تراکتورسازان تبریز در ادامه گفت و گویی که با جهان داشته به موضوعات روز فوتبال بویژه موضوع تیم پرسپولیس و حواشی مربوط به دو بازیکن این تیم اشاره کرده که متن آن را در زیر می خوانید:



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 14 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

اين روزها خبر دعوت از «آنجلينا جولي» و مسائل حاشيه اي آن نقل برخي از محافل و رسانه هاست يكي تكذيب مي كند و ديگري تأييد. يكي دم از ضرورت ارتقا و اعتلاي سينماي ملي با دعوت از اين هنرپيشه معلوم الحال مي زند! و ديگري جامعه هنري ما را پر از آنجليناجولي و نسخه هاي بالاتر از آن مي داند كه قابل صادر كردن به كشورهاي ديگر هم هستند و شاهد مثال هم مي آورد.

اما در همين هياهو و صرفنظر از اظهارات متفاوت و بعضا متناقض افراد، نگاهي واقع بينانه، حقايق تلخي را آشكار مي كند. حقايقي كه از شدت زشتي و هولناكي نمي توان دامن رسانه را به بيان آنها آلود. اما فقط به عنوان يك نمونه و بصورت كاملا محدود، به يكي از آخرين فجايعي كه در اثر بها دادن و الگوسازي از برخي هنرمندان بي هنر كه هنري به جز ابتذال و نكبت و پلشتي ندارند، اشاره مي شود تا امكان قضاوت بهتري براي مردم فراهم گردد. هر چند به نظر مي رسد جامعه به حد كافي از برخي از اين قشر هنرنمايان فاسد كه آبروي جامعه هنري را به يغما برده اند شناخت دارد.

در اسفند ماه 89، «...» دختر جواني كه قريحه نوشتن داشت با راهنمايي يكي از دوستانش و به منظور نوشتن زندگي نامه يكي از بازيگران معروف تلويزيون و سينما، پا به عرصه اي خطرناك مي گذارد. اولين ديدار وي با آقاي «ر» در سعادت آباد و سر صحنه فيلمبرداري يك سريال تلويزيوني است. آقاي «ر» از پيشنهاد وي استقبال مي كند و توسط فردي به نام «م-ب» كه ظاهرا مدير برنامه ها و در اصل دلال و كار چاق كن مفاسد اخلاقي وي است، ترتيب ملاقات هاي بعدي داده مي شود.

ديدارهاي بعدي البته نه در صحنه فيلمبرداري كه در دفتر كار آقاي «ر» به اصطلاح هنرمند در پشت درهاي بسته است. چيزي نمي گذرد كه هنرپيشه معروف پس از مدتي نقش بازي كردن، چهره پنهان و پليد خود را نشان مي دهد و به دختر پيشنهاد ارتباط در مقابل نگارش زندگي نامه اش و حتي ايفاي نقش هنري را مي دهد! بقيه ماجرا گفتني نيست هر چند كه به سادگي مي توان آن را حدس زد. اندكي بعد خانواده دختري كه هستي خود را از كف داده، از اين واقعه هولناك باخبر مي شوند.

آقاي هنرمند و كارچاق كن او «م-ب» ترفندها و نقشه هاي زيادي به كار مي برند تا خانواده دختر اقدامي نكنند از تطميع تا تهديد و حتي با اجراي نمايش خواستگاري «م-ب» از «...»! اما اين ها هيچكدام به نتيجه نمي رسد. حتي «م-ب» براي اينكه حربه شكايت و پيگيري را از دست خانواده دختر خارج كند، در اقدامي شوم و غيرقابل باور، به «...» پيشنهاد مي دهد كه با افراد ديگري رابطه برقرار كند تا با معرفي دختر به عنوان هرزه، آقاي «ر» را از تعقيب مصون و يا بار مجازاتش را سبك كند! «...» كه تازه به ماهيت شيطاني و كثيف اين هنرمند و عواملش پي برده تصميم به شكايت مي گيرد. وي باخبر مي شود كه آقاي هنرمند! قبلا 2 بار به جرم حمل مقدار قابل توجهي موادمخدر دستگير شده اما هر بار با جريمه هايي كمتر از دويست هزار تومان آزاد شده است!

«...» كه دختري جوان است و خام و ناپخته و كم صبر و همه چيزش را از دست داده است و پيش خانواده نيز آبرويي ندارد، وقتي مي بيند آقاي «ر» هم از او سوءاستفاده كرده و هم درصدد تبديل كردن وي به يك كالاي جنسي و يك هرزه خياباني است طاقتش را از كف مي دهد چند بار اقدام به خودكشي و فرار مي كند اما هر بار به نحوي معجزه آسا نجات پيدا مي كند. درنهايت صبح يكي از روزهاي سرد پاييز 90 وقتي احساس مي كند ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد، در نهايت استيصال و نااميدي از احقاق حق خود به شكلي دردناك به زندگي اش خاتمه مي دهد. اين درحالي است كه آقاي هنرمند و مدير برنامه هايش «م-ب» در شمال كشور مشغول خوش گذراني و حضور به اصطلاح هنرمندانه! در مقابل دوربين يك اثر هنري! جديد هستند!

v



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

طی دو روز گذشته چند رکورد بی سابقه در بازار آزاد ارز تهران به ثبت رسید. بر اساس آن، روز گذشته نرخ برابری دلار کانادا در برابر ریال ایران به 13 هزار و 200 ریال رسید.

به گزارش خبرآنلاین روز شنبه نیز هر دلار آمریکا در برابر 13 هزار و 30 ریال مبادله شد تا بالاترین نرخ مبادله ریال ایران در برابر دلار آمریکا ثبت شود.

همچنین در میان ارزهای معتبر آسیایی نیز، یکصدین ژاپن دیروز در مقابل ریال ایران باز هم تقویت شد و بهای آن به 17 هزار و 50 ریال رسید که این نرخ تاکنون بی سابقه بوده است. درهم امارات هم روز گذشته بیشترین قیمت خود را در برابر ریال رقم زد. هر درهم دیروز 3 هزار و 580 ریال بود.

ریال ایران در برابر پوند و یوروی اروپایی هم طی دو روز گذشته به ضعیف ترین جایگاه خود رسید. به طوری که روز شنبه رکورد قیمتی 18 هزار و 380 ریالی یورو ثبت شد و دیروز هم اوج قیمتی 20 هزار و 950 ریال پوند انگلیس حاصل شد.

بدین ترتیب ریال ایران به پایین ترین سطح ارزش خود در برابر ارزهای مهم آمریکا، اروپا و آسیا رسیده است. این در شرایطی است که حفظ ارزش پول ملی یکی از وظایف اصلی بانک مرکزی هر کشوری از جمله ایران است ولی تاکنون بانک مرکزی ایران برنامه ای را برای حفظ ارزش پول ملی کشور اعلام نکرده و محمود بهمنی، رییس کل این بانک، تنها از پیروی از سازو کار بازار که همچنان به زیان ریال در حال حرکت است، سخن گفته است.




تاریخ: دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 2325
بازدید هفته : 2464
بازدید ماه : 3203
بازدید کل : 89064
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Alternative content