هبوط
اجتماعی فرهنگی

یک خانم عاشق برای اینکه بتواند معشوقه خود را از زندان نجات دهد دست به کار بسیار عجیبی زد. بر طبق قوانین زندان این زن می توانست یک شب را در زندان و در کنار نامزد خود سپری کند. او با چمدان وسایل خود را به زندان برد اما زمانی که مهلت حضور وی در زندان تمام شد در حال بازگشت بود که اتفاق عجیبی رخ داد.

 

به گزارش ایران ناز این خانم نامزد خود را در چمدان پنهان کرده بود تا بتواند از زندان خارجش کند!! ماموران دلیل مشکوک شدن به این زن را سنگینی بیش از حد چمدانش به او مشکوک شدند و با تفکر اینکه چرا این زن مجبور است چمدان را برروی زمین بکشد و توانایی بلند کردن آن را ندارد، داخل چمدان را بازرسی کردند و ....



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

متن نامه علی مطهری به دادستان تهران به این شرح است:

جناب آقای جعفری دولت آبادی

دادستان تهران

با اهدای سلام، در ارتباط با اطلاعیه اخیر دادستانی تهران نکاتی به شرح ذیل قابل ذکر است:
 
1- بعید است که جنابعالی فرق میان انتقاد و توهین را ندانید و همین طور بیان تساهل و تسامح فرهنگی برخی مقامات دولتی را نشر اکاذیب بدانید، بنابراین بهتر بود عامل و انگیزه اصلی اعلام جرم خود علیه اینجانب در خصوص جمله ای از نطق میان دستور من در مجلس هشتم، آن هم بعد از نزدیک به دو ماه و بدون شاکی خصوصی را ذکر می کردید.
 
خوب شد که شما در زمان امام خمینی دادستان نبودید و الا وقتی امام (ره) درباره برخی مخالفان نظام فرمود: "اینها چنان از اسلام می ترسند که جن از بسم الله" علیه ایشان به اتهام توهین، اعلام جرم می کردید.
 
2- سخن از "اقدام دادستانی در عمل به قانون" به میان آورده اید، در حالی که اقدام دادستانی در واقع جرم تراشی و محدود کردن آزادی بیان و دفاع از ابتذال فرهنگی بوده و استقلال مجلس و حریت و آزادگی نمایندگان را مخدوش و مجلس را تبدیل به نهادی فرمایشی می کند. اظهارات اخیر این بنده را نیز به "قائل بودن به مصونیت ویژه برای خود" معنی کرده اید، در حالی که این اظهارات به معنی زیر بار ظلم نرفتن و دفاع از حقوق ملت است نه قائل بودن به مصونیت ویژه برای خود، ضمن اینکه هر نماینده ای دارای مصونیت ویژه قضایی است تا بتواند به راحتی اظهار نظر کند.
 
به علاوه ،عملکرد قوه قضائیه نشان داده است که برخی افراد مصونیت ویژه دارند. تعیین تکلیف پرونده دادستان قبلی تهران که از قضاوت تعلیق شده ، آنقدر به خاطر مصانعه و ملاحظه کاری و رعایت حال دولت طولانی شد که وی برخلاف نص قانون به سمت ریاست صندوق تامین اجتماعی منصوب شد و پرونده مقام دیگر دولتی نیز چهار سال است که تعیین تکلیف نشده و هر تهدیدی از مقامات اجرایی منجر به عقب نشینی قوه قضائیه گردیده است.
 
مستدعی است به جای تلاش برای محدود کردن نمایندگان مجلس که مخالف اصول قانون اساسی و موجب وهن نظام جمهوری اسلامی است، به تلاش بیشتر در جهت استقرار عدالت اجتماعی بپردازید.

اینجانب به عنوان فرزند شهید آیت الله مطهری ، حاصل عمر و پاره تن امام خمینی و شخصیت دوم انقلاب، به نوبه خود اجازه ایجاد انحراف درانقلاب را نخواهم داد و در این راه تا پایان جان ایستاده ام.
 
با تقدیم احترام

علی مطهری



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی




 



تاریخ: یک شنبه 18 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
دانشجوی 19 ساله ژاپنی تنها با استفاده از رنگ های اکریلیک، این تصاویر واقعی و باور نکردنی را روی بدن به تصویر کشیده است.
 
 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
 

3




تاریخ: دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی لیلا حاتمی
 



تاریخ: یک شنبه 11 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
تا نه داغی بیند
کس به گیتی نه چراغی بیند
نیما یوشیج

فروغ فرخ‌زاد

گناه از معروف‌ترین شعرهای فروغ فرخ‌زاد است، امّا نه از بهترین شعرهای او. یعنی حتی نه از بهترین شعرهای دوران تولد اولش ـ دورۀ تولد دیگرش که جای خود دارد. کمتر کسی‌ست که فرخزاد و شعرش را دوست بدارد، و بند اوّل این شعرـ یا دست کم بیت اوّل آن ـ به یادش نباشد:

گنه کردم گناهی پر ز لذّت
در آغوشی که گرم و آتشین بود
گنه کردم میان بازوانی
که داغ و کینه جوی و آهنین بود

حرف من دراین مقاله فقط درباره‌ی این شعر نیست. هم درباره‌ی این شعر است و هم درباره‌ی شعرهای «گناه» آلود دیگر او، چه آنهایی که از نظر خودش حکایت از گناه می‌کنند، و چه آنهایی که نمی‌کنند. امّا از آن هم فراتر خواهم رفت و دربار‌ه‌ی مبانی روان شناختی و اجتماعی «گناهان» او نیز گفتگو خواهم کرد.
امّا پیش از اینها، به جاست که به اَشکال و ادوات همان شعر «گناه» ـ از نوع و وزن و بدایع آن ـ نظری بیندازیم. چون، گذشته از این‌که هنوز جای بحث درباره‌ی این مقولات در شعر فرخزاد باز است، همین نیز به موضوع اصلی این مقاله بی‌ارتباط نیست.


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

سال 1230 : 
مرد: دختره خیر ندیده من تا نکشمت راحت نمیشم.... زن:آقا حالا یه غلطی کرد شما ببخشید!نا محرم که خونمون نبود.حالا این بنده خدا یه بار بلند خندیده...!!! مرد: بلند خندیده؟ این اگه الان جلوشو نگیرم لابد پس فردا می خواد بره بقالی ماست بخره. نخیر نمی شه باید بکشمش... بالاخره با صحبتهای زن ، مرد خونه از خر شیطون پیاده می شه و دختر گناهکارشو می بخشه.


سال 1280: 
مرد: واسه من می خوای بری درس بخونی؟ می کشمت تا برات درس عبرت بشه. یه بار که مُردی دیگه جرات نمی کنی از این حرفا بزنی. تو غلط می کنی. تقصیر من بود که گذاشتم این ضعیفه بهت قرآن خوندن یاد بده. حالا واسه من میخای درس بخونی؟؟؟
 
زن: آقا ، آروم باشین. یه وقت قلبتون خدای نکرده می گیره ها! شکر خورد. دیگه از این مارک شکر نمی خوره. قول میده... مرد( با نعره حمله می کنه طرف دخترش ): من باید بکشمت. تا نکشمت آروم نمی شم. خودت بیای خودتو تسلیم کنی بدونه درد می کشمت... -- بالاخره با صحبتهای زن، مرد خونه از خر شیطون پیاده می شه و دختر گناهکارشو می بخشه

 
سال1330 
مرد: چی؟ دانشسرا (همون دانشگاه خودمون)؟ حالا می خوای بری دانشسرا؟ می خوای سر منو زیر ننگ بوکونی؟ فاسد شدی برا من؟؟ شیکمتو سورفه (سفره) می کونم...
 
زن: آقا، ترو خدا خودتونو کنترل کنین. خدا نکرده یه وخ (وقت) سکته می کنین آ...
مرد: چی می گی ززززززن؟؟ من اگه اینو امشب نکوشم (نکشم) دیگه فردا نمی تونم جلوی این فسادو بیگیرم. یه دانشسرایی نشونت بدم که خودت کیف کونی... -- بالاخره با صحبتهای زن، مرد خونه از خر شیطون پیاده می شه و دختر گناهکارشو می بخشه
 


سال1380 
مرد: کجا؟ می خوای با تکپوش (از این مانتو خیلی آستین کوتاها که نیم مترم پارچه نبردن و وقتی می پوشیشون مث جلیقه نجات پستی بلندی پیدا می کنن) و شلوارک (از این شلوار خیلی برموداها) بری بیرون؟ می کشمت. من... تو رو... می کشم...
 
زن: ای آقا. خودتو ناراحت نکن بابا. الان دیگه همه همینطورین (شما بخونید اکثرا).
مرد: من... اینطوری نیستم. دختر لااقل یه کم اون شلوارو پائین تر بکش که تا زانوتو بپوشونه. نه... نه... نمی خواد. بدتر شد. همون بالا ببندیش بهتره...

 
سال1400
زن: دخترم. حالا بابات یه غلطی کرد. تو اعصاب خودتو خراب نکن. لاک ناخنت می پره. آروم باش عزیزم. رنگ موهات یه وقت کدر می شه آ مامی. باباتم قول می ده دیگه از این حرفا نزنه... -- بالاخره با صحبتهای زن، دخترخونه از خر شیطون پیاده می شه و بابای گناهکارشو می بخشه !!




تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

زوجی جوان صاحب دو دختری شده بودند که بسیاری از اندام شان مشترک بود. آن دو بیش از اینکه شبیه دوقلو های به هم چسبیده باشند به نوزادی دوسر شباهت داشتند چرا که تمام اندام ظاهری شان مشترک بود. دو قلو ها فقط یک جفت دست و پا و یک تنه داشتند اما وقتی پزشکان آزمایش ها و عکسبرداری هایی انجام دادند متوجه شدند اعضا و جوارح داخلی آنها از هم جدا است به گونه یی که دوقلوها صاحب دو قلب، دو معده و دو شش بودند.


 

تولد دخترهای عجیب الخلقه مورد توجه پزشکان و متخصصان زیادی قرار گرفت و بسیاری از آنها تاکید کردند این دو باید هر چه زودتر از هم جدا شوند ولی پدر و مادر آن دو با عمل جداسازی مخالف بودند. خانواده هنسل دخترهای خود را بریتنی و ابیگیل نامیدند و با خود به خانه بردند.

آنچه باعث می‌شد والدین دوقلو اجازه ندهند دختران شان زیر تیغ جراحی بروند هراس از مرگ آنها بود به همین خاطر ترجیح دادند به رغم تمام سختی ها و دشواری ها از فرزندان شان در همان شرایط مراقبت کنند. در تمام این سال ها بریتنی و ابیگیل زیر نظر پزشکان به زندگی خود ادامه داده و سعی کرده اند بر مشکلات غلبه کنند، با این وجود آرزوی داشتن زندگی مستقل اکنون آنها را برای رفتن به اتاق عمل وسوسه کرده است.
 



تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

محمود بهمنی در واکنش به اینکه شایعاتی در مورد افزایش قیمت دلار در روزهای آینده به گوش می رسد، گفت: تغییر قیمت نشأت گرفته از عوامل واقعی تنها زمانی اتفاق می افتد که در میزان عرضه یا تقاضا تغییری رخ دهد؛ پس از آنجایی که در حال حاضر و در آینده نیز تغییر تأثیرگذاری در مورد این دو عامل  یعنی میزان عرضه ارز به بازار و تقاضا برای آن بوجود نیامده و نخواهد آمد، علتی برای نوسان قیمتی وجود ندارد. از این رو تأکید می کنم که مردم عزیزمان به این شایعات توجه نکنند و تحت تأثیر جو روانی برخی سودجویان هم قرار نگیرند.

با این وجود امروز بازار و به تبع آن طلا و سکه بدون توجه به اظهارات رییس کل بانک مرکزی شاهد صعود قیمت ها بود.

این در شرایطی بود که تا لحظه مخابره خبر، قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز بازارهای جهانی 6 دلار و 60 سنت کاهش یافت و به 1568 دلار و 60 سنت رسید.
در بازارهای مالی جهان هم دلار آمریکا در برابر اکثر ارزهای معتبر از جمله یورو تقویت شد و در برابرپوند انگلیس، ین ژاپن ، روپیه هند، راند آفریقای جنوبی و دلار هنگ کنگ تضعیف شد.در بازار داخلی هم افزایش قیمتها شتاب گرفت و دلار از مرز روانی 2 هزار تومان عبور کرد.
تازه ترین قیمتها در بازار داخلی ارز و سکه بنابر اعلام اتحادیه طلاو جواهر تهران مطابق جدول زیر است:

نوع ارز و سکه(قیمت:تومان)
قیمت بعدازظهر پنجشنبه
قیمت ظهرپنجشنبه
افزایش قیمت
دلار آمریکا
2007.5
1993
14.5
یورو
2518
2495
23
پوند
3087.5
3040
47.5
تمام سکه طرح قدیم
777000
763500
13500
تمام سکه طرح جدید
775000
761000
14000
نیم سکه
387000
381500
5500
ربع سکه
198000
195000
3000

قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم در فاصله ظهر تا بعدازظهر امروز، یکهزار و 100 تومان بالا رفت و به 77هزار و 173 تومان رسید.



تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

گلشیفته فراهانی از بازیگران سرشناس سینمای ایران ، پس از آن که برهنگی اش را  به نمایش عموم گذاشت، در  گام جدید با قبول نقش یک روسپی، بار دیگر تأسف اهالی هنر را بر انگیخته است.

 
گلشیفته در نقش یک روسپی!! + عکس
 
 


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

مدونا لوئیز چیکونه در 16 اوت 1958 به دنیا آمد. او یک بازیگر، خواننده و تهیه کننده موفق و مشهور هالیوود است که طرفداران زیادی نیز دارد.


مدونای 53ساله عاشق پسری فرانسوی که الجزایری الاصل و مسلمان است شده که 28سال از کوچکتر است! این پسر 25ساله ابراهیم زیبات نام دارد.

مدونا که در چند هفته گذشته مشغول برگزاری تور کنسرت هایش بود و حرکت غیر اخلاقی اش در آخرین کنسرتش باعث جنجال فراوانی شده بود، به همراه ابراهیم به شهر رم سفر کرده است که تصاویر آنها را در کنار یکدیگر مشاهده می کنید.
 
 


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

در انگلیس حلقه هایی ساخته شده که آن را " ضد تقلب " نام گذاشته اند . زوج هایی که این حلقه ها را به انگشت می کنند کلمه "مزدوج " روی انگشت شان باقی می ماند که اثر آن در صورت برداشتن حلقه روی انگشت می ماند. این حلقه ها باعث می شوند برخی زوج ها به راحتی نتوانند به دروغ ادعای مجردی کنند.

 
 



تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی



تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 3369
بازدید کل : 89230
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Alternative content