هبوط
اجتماعی فرهنگی

عضو مجمع تشخیص مصلحت در واکنش به اظهارات اخیر الهام در خصوص عضویت افراد بیکار در مجمع تشخیص برای جلوگیری از مزاحمت آنان برای نظام، گفت: اگر این تعبیر درست بود، الان خود آقای الهام باید عضو مجمع باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس در نشست خبری ظهر امروز در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص اظهارات اخیر غلامحسین الهام مشاور رئیس جمهور در خصوص اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر بخواهم شوخی وجدی جواب آقای الهام را بدهم باید بگویم اگر این تعبیر آقای الهام درست باشد الان خود او باید عضو مجمع تشخیص مصلحت باشد. چرا که او عملا هیچ کاره است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه خاطر نشان کرد: اگر موضوعاتی که آقای الهام مطرح کرد درست باشد حدود 26 نفر از کاندیداهایی که به مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس راه یافتند باید به مجمع بروند که بیشترشان هم عضوجبهه پایداری هستند.

باهنر تصریح کرد: من فکر می کنم کمی با دقت به بیانات مهم و سنگین رهبری در اولین دیدار با اعضای مجمع نگاه کنیم کفایت می کند و برای پاسخ دادن به آقای الهام و امثال ایشان همان سخنان ارزشمند رهبر انقلاب کافی است.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین الهام در پاسخ به سوال یکی از سایت های خبری درخصوص حضور چههر های مورد انتقاد جبهه پایداری در حکم جدید رهبر انقلاب برای اعضای مجمع تشخیص گفته بود: به نظرم مقام معظم رهبری می‌خواهند از همه چهره‌های سیاسی موجود جامعه، به‌خصوص افرادی که احتمال می‌رود به مجلس نتوانند ورود کنند، استفاده کنند. بیکاری برای سیستم، مزاحمت ایجاد می‌کند. در مجمع تشخیص مصلحت، انتصاب خود افرادش هم یک جور مصلحت است. هم مصلحت است و هم باید از اطلاعات آنها در یک جائی در نظام استفاده شود که می‌شود.
 
الهام در ادامه افزوده بود: تثبیت آقای هاشمی را هم رهبری بر تغییر وی ارجح می‌بینند، ولی معلوم است که مجمع کارآیی خود را از دست داده است. شاید این طور تلقی شود که این عدم کارآیی به دلیل نسبت مجمع با دولت و رفتارهای تند و کینه‌ورزانه آن با دولت است و دولت که عوض شود، این کارآیی‌ها برمی‌گردد و رفتارها تغییر می‌کنند.




تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

«عارف البیرق» نماینده بخش ترک نشین پارلمان قبرس در اقدامی بی سابقه سوار بر الاغ وارد پارلمان کشورش شد.

به گزارش روزگار نو، علت این اقدام وی، نشان دادن اعتراضش به بالا بودن قیمت سوخت و خرید اخیر خودروهای جدید توسط کابینه این کشور بوده است.

رسانه های کشور قبرس و ترکیه ضمن پرداختن به رفتار این نماینده، اعلام کردند که او با هدف رساندن پیام خود به گوش همگان، به خبرنگاران گفته بود که مقابل پارلمان جمع شوند و از او عکس و گزارش تهیه کنند تا اقدامش بازتاب گسترده ای داشته باشد.




تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه ظرف چند ساعت آینده آب از ایستگاه متروی حبیب‌الله و استاد معین خارج می‌شود، گفت: تأکید می‌کنم که مدیریت رودخانه طبق قانون با دولت است.

به گزارش فارس سید‌محمد هادی ایازی در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی چند روز اخیر که منجر به بروز مشکلاتی در خط 4 مترو شده است گفت: در ارتباط با بارندگی باید به دو موضوع جمع‌آوری آب‌‌های سطحی و فاضلاب شهری توجه کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه جمع‌آوری آب‌های سطحی 478 کیلومتر کانال، تونل و لوله‌گذاری شده است گفت: باید 222 کیلومتر دیگر کانال‌کشی انجام شود تا بتوانیم در هنگام بارش اقدامات اساسی انجام دهیم.

ایازی به شکسته‌شدن دیواره رودخانه میان‌رود اشاره کرد و گفت: در پی آن آب وارد ایستگاه در حال احداث مترو اکباتان شد.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه 4 قطار در مسیر در حال سرویس‌دهی بودند، گفت: در کمترین زمان ممکن مسافران را از ایستگاه خارج کردیم.

ایازی با بیان اینکه رودخانه میانرود خارج از شهر است و حجم قابل توجهی آب در آن قرار دارد.

ایازی با تاکید بر این موضوع که مدیریت رودخانه‌ها با دولت است گفت: اما با این وجود در تلاشیم تا مشکل را برطرف کنیم و خوشبختانه تاکنون جلوی مسیر ورودی آب گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال استحکام دیواره کانال میانرود هستیم گفت: آب را از ایستگاه آزادی خارج کرده و ظرف چند ساعت آینده از ایستگاه استاد معین و حبیب‌الله نیز خارج می‌شود.

به گفته ایازی اواخر هفته آینده خط 4 مترو آمده سرویس‌دهی است.

وی با بیان اینکه مترو در این زمینه به صورت پدافند غیرعامل عمل کرده است گفت: فکر کنید اگر این حجم آب به سمت شهرک اکباتان جاری می‌شد چه خسارتی به شهر وارد می‌شد ولی مترو آب را مهار کرد.

سخنگوی شهرداری تهران با تاکید بر این موضوع که دیواره کانال میان‌رود به دلیل بالا بودن دبی‌آب شکسته شده است، گفت: بالغ بر 10 هزار نفر پرسنل در حال فعالیت هستند و امکانات زیادی به محل حادثه بردیم.

ایازی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه باید چه اقداماتی شود تا با هر بارش مشکلات این گونه در شهر ایجاد نشود گفت: تهران به عنوان دشت پایه‌کوهی‌است قاعدتاً چنین بارندگی‌هایی می‌تواند به آن اسیب وارد کند.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه تکمیل کانال جمع‌آوری آب‌‌های سطحی یکی از اقدامات است، گفت: راه دوم رودخانه‌هایی است که در بیرون شهر قرار دارد و مسیر انتقال این گونه آب‌ها هستند.

وی با بیان اینکه مدیریت این رودخانه‌ها با دولت است گفت: آنها نیز باید مسائل و مشکلات را برطرف کنند.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: البته یک نکته را نیز باید بگویم که معمولا طوفان‌ها و بارندگی‌های شدید در شهرهای توسعه یافته مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

ایازی به شکسته‌شدن تعدادی از درختان در پی باد شدید دیروز تهران اشاره کرد و گفت: باد درختان را شکسته است و شهرداری باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن درختان را جمع‌آوری کند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

وی در خصوص همکاری برخی دستگاه‌ها مانند شرکت نفت، سازمان آب و فاضلاب در قضیه اخیر اشاره کرد و گفت: برخی افراد نیز به جای کمک‌کردن فقط مصاحبه‌ کرده‌اند و ما از آنها گله‌مندیم.

ایازی با تاکید بر این موضوع که برابر قانون مدیریت رودخانه‌ها به عهده دولت است گفت: شهرداری احساس وظیفه کرد و برای اینکه شهروندان دچار مشکل نشوند وارد عمل شد.

سخنگوی شهرداری تهران به مصاحبه‌ای که یکی از مسئولین دولتی در خصوص قضیه اخیر انجام داده بود اشاره کرد و گفت: اگر لازم باشد و بحث حقوقی باشد این کار را انجام می‌دهیم.

وی تأکید دوباره کرد که برابر اصل 45 قانون اساسی و بند 14 ماده 55 قانون شهرداری‌ها مصوب 1362 مدیریت رودخانه‌ها برعهده دولت است.

ایازی در خصوص خسارت وارده به مترو در جریان اخیر گفت
:



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

نایب رییس مجلس شورای اسلامی چهار گزینه احتمالی ریاست مجلس نهم را مرتضی آقاتهرانی، غلامعلی حداد عادل، محمدحسن ابوترابی‌فرد و علی‌لاریجانی بیان كرد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در نشست خبری در محل جامعه اسلامی مهندسین همچنین افزود: گروه‌ها و جناح‌های مختلف برای به دست‌گیری ریاست مجلس نهم تلاش می‌كنند و این فعالیت‌ها به صورت غیر علنی است اما به زودی علنی می‌شود.

وی ادامه داد: ریاست مجلس نهم را نمایندگان مجلس نهم تعیین می‌كنند اما گزینه‌های یاد شده برای ریاست مجلس مطرح هستند.




تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

یک حزب سیاسی در منطقه کردستان عراق، از یک مجسمه بزرگ «الاغ» با پوشش انسان پرده برداری کرد.

به گزارش العالم، حزب «الاغ» مجسمه‌ای از جنس برنز را در خیابان «نالی» در شهر سلیمانیه پرده برداری کرد. مراسم پرده برداری از این مجسمه با حضور شماری از هنرمندان و اندیشمندان منطقه کردستان عراق انجام شد.

«عمر کالول» دبیرکل حزب «الاغ» تأکید کرد که امیدوار است این مجسمه موجب شود مردم منطقه کردستان با حیوانات و بویژه الاغ بهتر رفتار کنند.


وی تصریح کرد: نماد الاغ معانی بسیاری دارد. این حیوان در جریان مبارزات مسلحانه کردها در کوهستانهای کردستان نقش مهمی ایفا کرد.

حزب الاغ در سال ۲۰۰۵ در کردستان تأسیس و به رسمیت شناخته شد.

این حزب از دولت محلی منطقه کردستان خواسته است برای افتتاح شبکه‌ای ماهواره ای تحت عنوان «زارین» حمایت مالی کنند.




تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

به گزارش ايسنا،عكس مسعود حسینی دختری کوچک را نشان مي‌دهد كه در جریان یک انفجار انتحاری در مراسم عاشورای سال گذشته کابل در ميان كودكان كشته و مجروح شده ايستاده است و گريه مي‌كند.

به گزارش آسوشيتد پرس، اين عكس در ششم دسامبر سال 2011 ميلادي ثبت شده و گريه و شيون دختري 12 ساله به نام «ترانه اكبري» را به ثبت رسانده است.

از اعضاي خانواده ترانه که در این حادثه همراه او بودند، هفت نفر در این حادثه کشته شدند که یکی از آنها برادر هفت ساله‌اش ـ شعیب ـ بود.




تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

تصاویر را در ادامه ببینید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

روزي يک مرد با خداوند مکالمه اي داشت: 'خداوندا! دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلي هستند؟ '، خداوند او را به سمت دو در هدايت کرد و يکي از آنها را باز کرد، مرد نگاهي به داخل انداخت، درست در وسط اتاق يک ميز گرد بزرگ وجود داشت که روي آن يک ظرف خورش بود، که آنقدر بوي خوبي داشت که دهانش آب افتاد، افرادي که دور ميز نشسته بودند بسيار لاغر مردني و مريض حال بودند، به نظر قحطي زده مي آمدند، آنها در دست خود قاشق هايي با دسته بسيار بلند داشتند که اين دسته ها به بالاي بازوهايشان وصل شده بود و هر کدام از آنها به راحتي مي توانستند دست خود را داخل ظرف خورش ببرند تا قاشق خود را پر نمايند، اما از آن جايي که اين دسته ها از بازوهايشان بلند تر بود، نمي توانستند دستشان را برگردانند و قاشق را در دهان خود فرو ببرند.

مرد با ديدن صحنه بدبختي و عذاب آنها غمگين شد، خداوند گفت: 'تو جهنم را ديدي، حال نوبت بهشت است'، آنها به سمت اتاق بعدي رفتند و خدا در را باز کرد، آنجا هم دقيقا مثل اتاق قبلي بود، يک ميز گرد با يک ظرف خورش روي آن و افراد دور ميز، آنها مانند اتاق قبل همان قاشق هاي دسته بلند را داشتند، ولي به اندازه کافي قوي و چاق بوده، مي گفتند و مي خنديدند، مرد گفت: 'خداوندا نمي فهمم؟!'، خداوند پاسخ داد: 'ساده است، فقط احتياج به يک مهارت دارد، مي بيني؟ اينها ياد گرفته اند که به يکديگر غذا بدهند، در حالي که آدم هاي طمع کار اتاق قبل تنها به خودشان فکر مي کنند!'

هنگامي که موسي فوت مي کرد، به شما مي انديشيد، هنگامي که عيسي مصلوب مي شد، به شما فکر مي کرد، هنگامي که محمد وفات مي يافت نيز به شما مي انديشيد، گواه اين امر کلماتي است که آنها در دم آخر بر زبان آورده اند، اين کلمات از اعماق قرون و اعصار به ما يادآوري مي کنند که يکديگر را دوست داشته باشيد، که به همنوع خود مهرباني نماييد، که همسايه خود را دوست بداريد، زيرا که هيچ کس به تنهايي وارد بهشت خدا (ملکوت الهي) نخواهد شد.

تخمين زده شده که 93% از مردم اين متن را براي ديگران ارسال نخواهند کرد، زيرا آنها تنها به خود مي انديشند، ولي اگر شما جزء آن 7% باقي مانده مي باشيد، اين پيام را براي ديگران ارسال نماييد، من جزء آن 7% بودم، همچنين به ياد داشته باشيد که من هميشه حاضرم تا قاشق غذاي خود را با شما سهيم شوم.

 




تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 

 




تاریخ: دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 

 موز گران و نایاب شد.

 

طرح از حسین صافی




تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

از حمید جبلی نویسنده و صداپیشه کلاه قرمزی و پسر خاله به همراه ایرج طهماسب مجری و کارگردان و محمدرضا هدایتی گوینده عروسک بخاطر مجموعه موفق کلاه قرمزی 91»تقدیر شد.

 

طرح از حسین صافی




تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

مدیراداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از لغو مجوز شرکتی که اطلاعات بانکی مشتریان را لو داد خبر داد و گفت: از این پس ارائه مجوز به شرکت های خدمات پرداخت بانکی با تدابیر سختگیرانه همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر حکیمی عصر امروز در یک نشست خبری و در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص  تهدید امنیتی به وجود آمده برای حدود 3 میلیون کارت بانکی مردم از سوی شخصی دریکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت گفت: هم اکنون مجوز فعالیت این شرکت لغو شده است.

مدیراداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با تاکید بر اینکه حدود 3 روز پیش یک تیم پایش در بانک مرکزی اخباری را دریافت کرد که طی آن یک شخص از کارکنان شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت بانکی (ف.ا) ادعا کرد که اطلاعات بانکی برخی از دارندگان کارت بانکی را منتشر کرده است.
 
حکیمی تصریح کرد: در این رابطه کارگروهی تشکیل شد و پس از بررسی ها مشخص شد که این فرد اطلاعاتی را از طریق فعالیت در شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت منتشر کرده است که اساسا اهمیتی برای امکان سوءاستفاده از حساب های بانکی افراد وجود ندارد .
 
این مقام مسئول در بانک مرکزی با تاکید براینکه به شهروندان توصیه می شود رمز کارت بانکی خود را تغییر دهند افزود: این تهدید برای 1.5 تا 2 درصد از 160 میلیون کارت بانکی موجود در شبکه ایجاد شد که پس از آن  بانک ها گزینه تغییر رمز اجباری را برای مشتریان در زمان مراجعه به خودپردازها قرار دادند.
 
حکیمی با بیان این مطلب که پس از تغییر رمز کارت بانکی افراد دوباره فعال می شود ادامه داد: تیم بررسی پس از مطالعه ادعای مطرح شده شخص به این نتیجه رسید که تهدید امنیتی چندانی متوجه حساب های مردم نیست و صرفا برخی گزارشات کارت ها از طریق دسترسی آن فرد به گزارشات کارت های بانکی منتشر شده است.
 
این مقام مسئول در بانک مرکزی تغییر رمز کارت های بانکی را تضمین کننده افزایش امنیت آنها دانست و با تاکید بر اینکه بهتر است مردم هر 3 ماه یک بار رمز کارت خود را تغییر دهند، تاکید کرد: طی سه روز گذشته مشخص شد که هیچ سندی حاکی از دسترسی غیرمجاز به حساب های بانکی مردم و یا برداشت ثبت نشده است.
 
مدیراداره نظام های پرداخت بانک مرکزی  خاطرنشان کرد: همچنین هک در سیستم بانکی صورت نگرفته و ادعای شخص در وبلاگش صرفا از طریق گزارشات روزانه مردم بوده است، سهل انگاری مدیریتی یا نرم افزاری در یک شرکت خصوصی که عهده دار خدمات پایانه های فروش بود باعث این اتفاق شد.
 




تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

فقط یه ایرانی میتونه 2 سال بره سربازی 30 سال تعریف کنه!

******


فقط یه ایرانی میتونه وقتی میره مهمونی فوری از صاحبخانه بپرسه اینجا متری چند ؟؟؟

******


فقط یه ایرانی میتونه کمتر ازيک سال بعد از مهاجرتش به يه کشور ديگه، زبان ياد بگيره، وارد دانشگاه بشه، تازه شاگرد اول کلاس هم بشه!

******


فقط یه ایرانی میتونه ماشین خودشو با ریموت قفل کنه, ولی بعدش 4 تا دستگیره رو امتحان کنه که ببیــنـه قفل شده یا نه!

******


فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه اِاا رفت رو پیغامگیرشون و سریعاً تلفن رو قطع کنه !!!

******


فقط یه ایرانی میتونه وقتی میره عید دیدنی بعد از خوردن دو کاسه آجیل و شیرینی و انواع تنقلات پرکالری و در ادامه خوردن شام با مخلفات موقعی که به خوردن نوشابه یا دوغ میرسه جهت حفظ سلامتی دوغ رو انتخاب میکنه!

******


يكى از سرگرمى هاى خاص مردم ايران اينه كه :وقتى از مطب دكتر ميان بيرون،حساب كنن ببین اين دكتره روزى چقد درآمد داره!

******


فقط یه ایرانی میتونه واسه یه خونه اجاره ای 40 متری یه تلویزیون ال ای دی 60 اینچی با سینما خانگی 8000 وات بیسیم بذاره!!!

******


فقط یه ایرانی میتونه اول پاییز واسه بچش 500 هزار تومن ایکس باکس بخره بعد تا تابستون نزاره بچهه حتی یه بارم نیگاش کنه!

******


فقط یه ایرانی میتونه برای ماشین پنج میلیونی که اقساطی خریده ، چهار میلیون لوازم اضافی وصل کنه ولی پول رفتن به دندانپزشک برای معالجه دندان خرابش را نداره!

******


فقط یه ایرانی میتونه با ماشین خودش بره به محلی که آزمون رانندگی می گیرن که امتحان شرکت کنه!

******


فقط یه ایرانی میتونه آخر شب بره مسواک بزنه،بعدش بره سر یخچال هرچی دید بخوره بعد بره بگیره بخوابه!!!

******


فقط یه ایرانی میتونه کف خونش رو پارکت و سرامیک کنه بعد طوری اونا رو با فرش بپوشونه که عمرا هیچی دیده نشه ! تو پذیرایی دو سه دست مبل استیل و راحتی بذاره ولی باز یه گوشه چند تا پشتی هم بچپونه !

******


فقط در ایرانـــه که بعد از یک تصادف ساده ممکنه قتل اتفاق بیوفته!

******


فقط یه ایرانی تا تفویم سال جدید میرسه به دستش اول میگرده تعطیلی هاشو پیدا میکنه!

******


فقط یه ایرانی میتونه اسپاگتی رو شونصد دقیقه توی آب جوش بجوشونه بعد هم مثل برنج دم کنه تا ته دیگی به قطر 5سانتی متر پیدا کنه، در صورتی که روی بسته بندی اون نوشته 7 دقیقه بجوشونید و با سس میل بفرمائید!

******


فقط یه ایرانی فکر میکنه اگه لوله بخاری رو با آلومینیم بپوشونه خونش چقدر شیک میشه !!!!

******


فقط يک ايرانی ميتونه با بوق ماشين هم سلام کنه، هم خداحافظی، هم فحش بده و هم تشکر کنه...

******


فقط یه ایرانی میتونه بعد از مسافرت چند روزه برای استراحت... بعد از بازگشت هم چند روز بخوابه واسه اون چند روز استراحت !!!

******


فقط یه ایرانی میتونه وقتی سوار پله برقی میشه بازم از پله ها بالا بره!!!

******


فقط تو ایرانه که کارت شارژی رو که مغازه دار 4700 میخره ، ما 5500 میخریم ولی 4900 شارژ میکنه و بهش میگن 5000 تومنی !!!!




تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی


همسر دوک کاونتری انگلیس زنی خیلی محبوب و محترم بود.
 

دیلی میل نوشت: وقتی ظلم شوهر و مالیات سنگینی که باعث بدبختی مردم شده بود،را مشاهده کرد،

اصرار زیادی کرد به شوهرش که مالیات رو کم کنه ولی شوهرش از این کار سرباز می‌زد.

بالاخره شوهرش یه شرط گذاشت،

گفت اگر بر هنه دور تا دور شهر بگردی من مالیات رو کم می کنم. گودیوا قبول می‌کنه.


خبرش در شهر می‌پیچد، گودیوا سوار یک اسب در حالی که همه‌ی پوشش بدنش موهای ریخته شده روی سینه‌اش بود در شهر چرخید،

ولی مردم شهر به احترامش اون روز، هیچکدوم از خانه بیرون نیامدند

و تمام درها و پنجره‌ها رو هم بستند.

در تاریخ انگلیس و کاونتری بانو گودیوا به عنوان یک زن نجیب و شریف جایگاه بالایی داره

و مجسمه اش در کاونتری ساخته شده است.

 



تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

قرآن کتابی است که نام بیش از 70 سوره اش از مسائل انسانی گرفته شده است
و بیش از 30 سوره اش از پدیده های مادی و تنها 2 سوره اش از عبادات! آن
هم حج و نماز !
کتابی است که شماره آیات جهادش با آیات عبادتش قابل قیاس نیست...
این کتاب از آن روزی که به حیله دشمن و به جهل دوست لایش را بستند، لایه
اش مصرف پیدا کرد و وقتی متنش متروک شد، جلدش رواج یافت و از آن هنگام که
این کتاب را ــ که خواندنی نام دارد ــ دیگر نخواندند و برای تقدیس و
تبرک و اسباب کشی بکار رفت، از وقتی که دیگر درمان دردهای فکری و روحی و
اجتماعی را از او نخواستند، وسیله شفای امراض جسمی چون درد کمر و باد
شانه و ... شد و چون در بیداری رهایش کردند، بالای سر در خواب گذاشتند
وبالاخره، اینکه می بینی؛ اکنون در خدمت اموات قرارش داده اند و نثار روح
ارواح گذشتگانش و ندایش از قبرستان های ما به گوش می رسد،
======================
قرآن ! من شرمنده توام اگر از تو آواز مرگی ساخته ام که هر وقت در کوچه
مان آوازت بلند می شود همه از هم می پرسند " چه کس مرده است؟ "

چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا ترا برای مردگان ما نازل کرده است .

قرآن ! من شرمنده توام اگر ترا از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین
مبدل کرده ام .

یکی ذوق می کند که ترا بر روی برنج نوشته،‌ یکی ذوق میکند که ترا فرش
کرده ،‌یکی ذوق می کند که ترابا طلا نوشته ، ‌یکی به خود می بالد که ترا
در کوچک ترین قطع ممکن منتشر کرده و … آیا واقعا خدا ترا فرستاده تا
موزه سازی کنیم ؟

قرآن! من شرمنده توام اگر حتی آنان که تو را می خوانند و ترا می شنوند ،‌
آن چنان به پایت می نشینند که خلایق به پای موسیقی های روزمره می نشینند
.. اگر چند آیه از تو را به یک نفس بخوانند مستمعین فریاد می زنند ”
احسنت …! ” گویی مسابقه نفس است …

قرآن !‌ من شرمنده توام اگر به یک فستیوال مبدل شده ای حفظ کردن تو با شماره صفحه ،

‌خواندن تو آز آخر به اول ،‌یک معرفت است یا یک رکورد گیری؟ ای کاش آنان
که ترا حفظ کرده اند ، ‌حفظ کنی ، تا این چنین ترا اسباب مسابقات هوش
نکنند .

خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو .

آنان که وقتی ترا می خوانند چنان حظ می کنند ،‌ گویی که قرآن همین الان
به ایشان نازل شده است. آنچه ما با قرآن کرده ایم تنها بخشی از اسلام است

که به صلیب جهالت کشیدیم

دکتر علی شریعتی

 




تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی


سپاهان اصفهان یک (سوكاى) پرسپوليس یک (محمد نورى)
داماش گيلان دو (غلامى و چاوشى) مس سرچشمه یک (على آبادى)
نفت آبادان یک (كوهنورد) ذوب آهن یک (محمدعلى احمدى)
فجرسپاسى دو (رجب زاده و شاكرى) ملوان صفر
مس كرمان سه (شجاعى، ووجنويچ و خليل زاده) شاهين بوشهر دو (نورى و پورخسروانى)
سايپا صفر راه آهن یک (مجتبى شيرى)
تراكتورسازى یک (اكبرپور و لوپز) فولاد خوزستان صفر
نفت تهران صفر شهردارى تبريز صفر
استقلال یک (منتظرى، يركوويچ و حسينى) صباى قم صفر

جدول گلزنان ليگ برتر

۱۸ گل: فونيكه سى (صنعت نفت آبادان) و رضا عنايتى (صباى قم)
۱۷ گل: كريم انصارى فرد (سايپا)
۱۱ گل: على كريمى (پرسپوليس)
۱۰ گل: مجتبى جبارى (استقلال)، مهدى رجب زاده (فجرسپاسى) و رضا نوروزى (فولاد)
۹ گل: عمادرضا (سپاهان)، اميد عاليشاه (راه آهن) و فرهاد مجيدى (استقلال)
۸ گل: سعيد دقيقى (شهردارى تبريز)، توزى رودريگو (تراكتورسازى)، محمد غلامى (داماش گيلان)، سيدايمان موسوى (نفت تهران) و محمد نورى (پرسپوليس)




تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
نوزادی که در آرژانتین پس از تولد مرده اعلام شده و 12 ساعت را در سردخانه گذرانده بود به شکل معجزه آسایی به زندگی بازگشت.
 
به گزارش فارس، پزشکان در بیمارستان " Perrando " در شمال شرقی آرژانتین پس از بدنیا آمدن نوزاد دختری که چیزی در حدود 2 ماه و نیم زودتر به دنیا آمده بود ، او را مرده تشخیص دادند. این پزشکان با اعلام این خبر به والدی این نوزاد ، بدن او را به سردخانه بیمارستان انتقال دادند.

پس از گذشت 12 ساعت مادر کودک که دیگر کاری برای انجام دادن در بیمارستان نداشت و کم کم در حال آماده شدن برای رفتن به خانه می شد از مسئولان بیمارستان خواست تا به او اجازه دهند تا با تلفن همراهش از صورت نوزاد مرده خود عکسی برای یادگاری تهیه کند. این زوج به درون سردخانه رفته و بدن کودک را که در پارچه ای پیچیده شده بود تحویل گرفتند. پدر کودک " آقای ورون" می گوید: من لحظه ای دعا کرده و سپس روی صورت او را کنار زدم.

سپس با دست خودم صورت او را لمس کرده و ناگهان احساس کردم که صدایی شنیدم. سپس دست او را فشار دادم و کودک ناگهان گریه کرد. این زوج به سرعت کودکی را که 12 ساعت در سردخانه بوده است را به دست تیم پزشکی رساندند و این کودک هم اکنون تحت نظر پزشکان در حال طی مراحل بهبودی است. والدین او می گویند: ما نمی دانیم که چه بگوییم. تنها می توان گفت که خدا خواست تا قدرت خود را به ما نشان داده و با معجزه ای نوزاد ما را زنده نگاه دارد.



تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
حدادعادل در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس اعلام کرد: جناب آقای مرتضوی پیشنهاد استعفا از سوی اینجانب را که بر مبنای ضرورت همکاری و همدلی میان مجلس و دولت و با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مطرح کردم، پذیرفت.
 
به گزارش  فارس، متن نامه غلامعلی حدادعادل به شرح زیر است:

با سلام و احترام، به اطلاع آن عده از همکاران محترم و نمایندگانی که تقاضای استیضاح وزیر محترم تعاون و کار و رفاه اجتماعی را امضا کرده‌اند می‌رساند که جناب آقای سعید مرتضوی به درخواست خود، حوالی ظهر روز شنبه ۹۱.۱.۲۶ با این‌جانب ملاقات کردند و نظر مشورتی بنده را درباره این موضوع جویا شدند این‌جانب با توجه به ضرورت همکاری و همدلی میان مجلس و دولت و با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نوروزی با مسئولین و مقام‌های کشور، به ایشان پیشنهاد کردم برای حل مشکل از سمت مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی استعفا کند جناب آقای مرتضوی نیز با قبول این مصلحت‌اندیشی پیشنهاد این‌جانب را پذیرفتند و آمادگی کامل خود را برای استعفا هم در آن جلسه و هم در تماس‌های مکرر تلفنی بعدی اعلام نمودند. اکنون با عنایت به آنچه گفته شد این‌جانب ضمن تشکر از جناب آقای مرتضوی و توجه به اعتمادی که ابراز داشته‌اند از شما دوستان عزیز که تقاضای استیضاح را امضا کرده‌اید درخواست می‌کنم از مطرح کردن استیضاح در جلسه علنی مورخه ۹۱.۱.۲۷ مجلس شورای اسلامی خودداری فرمایید تا انشاءالله با پی‌گیری بیشتر استعفای جناب آقای مرتضوی به صورت کامل محقق شود و موجبی برای استیضاح باقی نماند. بدیهی است حق استفاده از استیضاح در هر حال برای نمایندگان محترم محفوظ خواهد بود و در فرصت باقی‌مانده تا پایان دوره هشتم قانون‌گذاری هر زمان که ضروری بدانند به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

الحمدالله رب العالمین والعاقبت للمتقین

۹۱.۱.۲۶

غلامعلی حدادعادل



تاریخ: یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

دولت كره شمالی روز جمعه به طور رسمی اعلام كرد، عملیات قرار دادن ماهواره ساخت این كشور در مدار زمین ناموفق بوده است .

به گزارش ایرنا، ماهواره ' كوانگ مینگ سونگ - 3 ' ساعت 39/7 دقیقه صبح امروز از مركز پرتاب ' سوهائه ' در شمال غرب كره شمالی به فضا پرتاب شد.

خبرگزاری كره شمالی ظهر امروز گزارش كرد: این ماهواره ای نتوانست در مدار تعیین شده قرار بگیرد.

این خبرگزاری افزود: دانشمندان و متخصصان كره شمالی اكنون در حال بررسی علل ناموفق بودن انجام این ماموریت فضایی هستند.

راكت ماهواره بر كره شمالی پس از پیمودن فاصله 120 تا 200 كیلومتری از سطح زمین به چهار قسمت متلاشی شد و به دریای زرد سقوط كرد.

آمریكا ، ژاپن و كره جنوبی كه در هفته های اخیر جنگ تبلیغاتی راه انداخته بودند، پرتاب ماهواره توسط كره شمالی را محكوم كردند.




تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

‌مدیرعامل ‌صندوق تأمین اجتماعی ابراز ‌امیدواری کرد ‌موضوع استیضاح وزیر تعاون‌،‌ کار و رفاه اجتماعی به ‌خیر و خوشی تمام شود.

سعید مرتضوی مدیرعامل ‌صندوق تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس به جلساتش با احمد توکلی و علیرضا زاکانی اشاره کرد و با بیان اینکه ‌همه باید در جهت وفاق ملی حرکت کنیم، اظهار داشت: اگر بنده و آقای زاکانی و آقای توکلی و همچنین مجلس و دولت و قوه قضاییه "ید واحد" بوده و همیار هم باشیم، می‌توانیم یک باری را به منزل برسانیم.

وی ضمن اظهار امیدواری برای تداوم ‌این جلسات، ‌‌به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر حل اختلافات قوا و مسئولان و ایجاد همدلی و وفاق بین آنها اشاره کرد و ادامه داد: آرزو دارم اگر من با هر کسی اختلاف دارم، آنقدر این جلسات ادامه داشته باشد که ذره‌ای از این اختلافات باقی نماند.

مدیرعامل ‌صندوق تأمین اجتماعی، مجلس را ‌از ارکان اصلی نظام دانست و افزود: امیدوارم اگر هر کدام از نمایندگان مجلس ذهنیتی درباره من دارد، بتوانم جلسات متعدد با آنها داشته باشم که اگر سوءتفاهمی وجود دارد، آنرا رفع کنم و اگر آنها برنامه‌ای برای ارتقای مجموعه ما دارند، ‌از برنامه آنها بهره بگیرم تا تفاهم و همدلی افزایش یابد.

مرتضوی در پایان گفت: ‌امیدوارم ‌موضوع استیضاح وزیر تعاون‌،‌ کار و رفاه اجتماعی به ‌خیر و خوشی تمام شود تا این وزیر فرزانه بتواند در خدمت دولت و نظام ادامه فعالیت دهد.




تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با انتقاد از تصمیم اماراتی ها در لغو یکطرفه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و امارات گفت: برخلاف رابطه خوبی که فدراسیون امارات با ایران داشت اما به خاطر فشارهای سیاسی که از بالا به آنها وارد شد دیدار برابر تیم ملی ما را لغو کردند که این برخلاف قوانین فیفاست.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به نامه فدراسیون فوتبال امارات به فدراسیون ایران گفت: روز پنجشنبه نامه ای از فدراسیون امارات دریافت کردیم که در آن عنوان شده بود دیدار تیم ملی امارات برابر ایران به دلیل سفر رئیس جمهور ایران به جزیره ابوموسی لغو شده است. این اقدام اماراتی ها خلاف قوانین و مقررات فیفاست و آنها نباید مسائل سیاسی را وارد ورزش می کردند.

کفاشیان ادامه داد: تصور می کنم فدراسیون فوتبال امارات که رابطه خوبی با فدراسیون ایران دارد تحت فشار مسائل سیاسی قرار داشتند و به خاطر فشار از بالا مجور شدند این تصمیم را بگیرند. این در حالی است که ما هم به عنوان فدراسیون فوتبال که جزوی از سرزمین پرافتخار ایران هستیم از مالکیت جزیره ابوموسی توسط ایران دفاع می کنیم و اعتقاد داریم حرف اماراتی ها بی اساس است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با بیان اینکه دیگر حاضر نیستیم با امارات بازی کنیم گفت: با تصمیمی که اماراتی ها گرفته اند دیگر نمی‌خواهیم با آنها بازی کنیم. قطعا این تصمیم آنها در روابط آینده فوتبال دو کشور نیز تاثیرگذار خواهد بود. بازی کردن با ایران به نفع امارات است و آنها اقدام خلاف قانون و مقررات را انجام دادند.

وی با بیان اینکه برای تصمیم گیری نهایی با مسئولان مربوط مشورت خواهیم کرد خاطرنشان کرد: بازی ایران و امارات در تقویم فیفا ثبت شده بود و حالا که این دیدار یکطرفه از سوی امارات لغو شده است احتمال فیفا به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و دلایل این اقدام را از اماراتی ها جویا خواهد شد. فدراسیون فوتبال امارات نباید مسائل سیاسی را در تصمیم گیری هایش دخالت می داد.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و امارات قرار بود روز 29 فروردین ماه در شهر العین امارات برگزار شود که روز پنجشنبه فدراسیون این کشور در نامه ای به فدراسیون کشورمان از لغو یکطرفه این دیدار خبر داد.




تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آخرین بار کی از فلاپی استفاده کردید؟ ما معمولا همان استفاده ای را از آن می کنیم که متداول است.

به گزارش روزگار نو، نیک جنتری برخلاف معمول از فلاپی استفاده دیگری کرده است. ما با فلاپی، اطلاعات ذخیره می کنیم اما نیک با آن نقاشی می کند تا به ما بگوید: چشم ها را باید شست، شاید بتوان جور دیگر هم دید!



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

کانو کریستالس اسم یک رودخانه در ایالت متا در کشور کلمبیا است که در کوهستان ماکارنا واقع شده است. این رودخانه « رودخانه ی پنج رنگ» نامیده می شود و زیباترین رودخانه جهان به شمار می ‌آید؛ چرا که زیبایی آن در هیچ کجای جهان نظیر ندارد. در بعضی از ماه های سال این رودخانه هیچ فرقی با یک رودخانه ی عادی ندارد اما در یک دوره کوتاه مدت کف این رودخانه با رنگ های قرمز، زرد، سبز و آبی تبدیل به رودخانه رنگین کمانی می ‌شود. سالانه تعداد زیادی عکاس و گردشگر برای دیدن این رودخانه ی بسیار زیبا به کلمبیا سفر می کنند.
TaranehhaGroups www.Hamtarane.com

 

عکسها در ادامه مطلب.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
مدارگرد اكتشافي مريخ تصويري ديدني به شكل يك فيل از جريان گدازه آتشفشاني بر سطح سياره سرخ ثبت كرده است.

به گزارش ايسنا، ناسا به تازگي تصوير ديدني از جريان گدازه بر سطح مريخ منتشر كرده است كه توسط دوربين هاي مدارگرد مريخ «هاي رايز» در دومين منطقه آتشفشاني سياره سرخ موسوم به Elysium Planitia تهيه شده است.

نقش فيل كه بر سطح مريخ نقش بسته است، نگاه اجمالي از تغييرات زمين شناسي سياره سرخ در طول ميلياردها سال را در اختيار محققان قرار مي دهد.

اين تصوير يك مثال ديگر از پديده اي موسوم به پاريدوليا (Pareidolia) است كه باعث تجسم اشكال مختلف در ميان تصاوير مي شود و پيش از اين نيز تصاوير چهره انسان، پري دريايي يا طرح لبخند بر روي سطح سياره سرخ ديده شده است.

«آلفرد مكوين» از محققان اخترشناسي دانشگاه آريزونا تأكيد مي كند: جريان‌هاي گدازه‌اي سطح وسيعي را مي‌پوشانند و به نظر مي‌رسد وضعيت جريان‌هاي گدازه‌اي بر سطح سياره سرخ مانند گدازه‌هاي آتشفشاني بر روي زمين است و شواهد زيادي در خصوص حركت سريع جريان گدازه‌اي بر سطح مريخ به دست آمده است.

دوربين‌هاي مدارگرد «هاي رايز» ناسا در شش سال گذشته بيش از 22 هزار تصوير با كيفيت بسيار بالا از سطح مارتيان مريخ شامل دو هزار و 444 تصوير سه بعدي آناگليف تهيه و به زمين مخابره كرده است



تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به ارائه آمار تورم 21 درصدی از سوی مراجع دولتی گفت: درصد واقعی تورم بیشتر از این مقدار است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، پیش از ظهر چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد، توجه به تورم را از سوی مغزهای متفکر اقتصادی ضروری دانست و گفت: اگر چه تورم را 21 درصد اعلام می‌کنند؛ اما واقعیت چیز دیگری است؛ ما شاهد قیمت‌هایی هستیم که جهشی بالا می‌روند.

وی اظهار داشت: مسئولان در محاسبه نرخ تورم چیزهایی را جزو سبد خرید مردم قرار می‌دهند که اینها تأثیری در زندگی روزمره مردم ندارد.

استاد حوزه علمیه قم تورم را از مشکلات روز جامعه دانست و گفت: مسئله تورم وگرانی یکی از توطئه‌های دشمن است و بهترین شاهد هم این است که ما در حال مذاکره با 1+5 هستیم و در همین مقطع یک تحریم به ایران اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از تحریم مردم هستند و نه دولت بیان داشت: آنان چون شاهد هوشیاری ملت  و ایستادگی مردم در مقابل زورگویی آنان هستند می‌خواهند مردم را از کارهای خود پشیمان کنند.

آیت الله مکارم با تأکید بر اینکه باید کاری کنیم که نقشه های دشمنان نقش برآب شود اظهار داشت: استکبار می‌خواهد ما را در شرایط ذلت و موضع ضعف قرار دهد تا از موضع بالا با ما صحبت کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قرائت حدیث اخلاقی گفت: بیماری‌های روانی و روحی در دنیا رو به گسترش است و اگر این وضع پیش برود دنیا به بیمارستان عمومی تبدیل خواهد شد.

این مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: تنها راه برای رهایی از مشکلات روحی و روانی یاد و ذکر خداوند است و خداوند به افرادی که در سختیها صبورند و مقاومت می کنند وعده پاداش فراوان داده و آنان را در زمره صدیقین قرار می دهد.




تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: عدم مراجعه کسانی که پیامک دریافت کرده‌اند به سایت رفاهی به منزله انصراف از یارانه مرحله دوم است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ بهروز مرادی امروز در اخبار سراسری شبکه یک در پاسخ به‌ سؤال‌های مردم درباره دریافت پیامک تمکن مالی و انصراف از دریافت یارانه گفت: افرادی که پیامک دریافت کرده‌اند، الزاما باید به سایت www.refahi.ir مراجعه کنند، چه متقاضی دریافت یارانه مرحله دوم باشند و چه متقاضی نباشد، اگر کسی که پیامک دریافت کرده به این سامانه مراجعه نکند، به منزله انصراف از دریافت یارانه تلقی می‌شود.

مرادی خاطر نشان کرد: اگر کسی علاوه بر یارانه 45500 تومان در ماه، متقاضی 28 هزار تومان نیز باشد، چنانچه در بررسی مجدد این فرد ذی‌حق تشخیص داده شود، در پرداخت‌های مرحله بعدی این رقم را جبران می‌کنیم.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها یادآور شد: اگر کسی به سایت رفاهی مراجعه کرده و اشتباهی گزینه انصراف را زده باشد، به شعبه افتتاح حساب یارانه‌ای خود مراجعه کرده و در آنجا با هماهنگی با شعبات انجام شده وارد سامانه رفاهی شده و مورد اصلاح می‌شود.

مرادی تأکید کرد: به هیچ وجه مبنای ما قطع یارانه سرانه و ماهانه 45500 تومان نبوده، نیست و نخواهد بود، بلکه آن مابه‌التفاوت 28 هزار تومانی به حساب عده‌ای پرداخت نشده است.

وی تأکید کرد: یارانه 45500 تومان حتی در مرحله دوم برای همه متقاضیان کمافی سابق واریز می‌شود و حتی در آینده نیز ادامه دارد.

مرادی در مورد یارانه 28 هزار تومان گفت: حتی برای جمع زیادی از کسانی که پیامک ارسال کرده‌ایم، در این مرحله 28 هزار تومان نیز به حسابشان واریز کرده‌ایم، اما تعدادی از دریافت‌کنندگان پیامک این رقم یارانه را دریافت نکرده‌اند.

وی در مورد احتمال اشتباه ارسال پیامک گفت: برداشت ما این است که 95 درصد کار درست انجام داده‌ایم، لذا احتمال اشتباه وجود دارد و جای اعتراض نیز وجود دارد در این خصوص  چنانچه در بررسی مجدد فرد را ذی‌حق تشخیص دهیم همین 28 هزار تومان نیز در مراحل بعدی به حسابشان واریز می‌شود.

مرادی گفت: البته چون این پول 28 هزار تومان به صورت فیزیکی در 28 اسفند‌ماه سال گذشته پرداخت شد ممکن است در برخی از حساب‌های بانکی به دلیل اینکه قابل برداشت نیست دیده نشود، اما در مراجعه به شعبه موجودی حساب آن را نشان می‌دهد.




تاریخ: چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
ارسال توسط عباس کمالخانی

.

.

معلم تاریخ : حکومت مغول ها از کجا تا کجا بود ؟

حیف نون : آقا مطمئن نیستم ولی فک کنم از صفحه ۱۵ تا ۲۶ !

.

.

.

برای یک زن بیست سال طول می کشد تا از پسرش مردی بسازد

اما یک زن دیگر ظرف بیست دقیقه او را خر می کند !

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:

میتونم بهت اعتماد کنم ؟!

در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده !

 

.

.

.

از کربلای معلی؛ بین الحرمین؛‌کنار گنبد آقا امام حسین (ع)

دعاگوی شما سروران گرامی بودن

توفیق میخواهد که من ندارم ، دعا بفرمایید قسمتم بشه ;)

.

.

.

غضنفر زن نداشته ، میره محضر ماشین بفروشه

طلاقش میدن !

هنوزم داره قسط مهریه میده !

.

.

.

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧسلت  ﺭﻭ به ﺟﺎﯼ۱۴۴ ، ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ !

.

.

.

دنبال یه شرکت حمل و نقل معتبر می گردم

سراغ نداری ؟

اگه پیدا کردی بهم خبر بده

میخوام بگم بیاذ مرده شورتو ببره !

.

.

.

یارو زنگ میزنه رستوران میگه غذا چی دارید ؟

خانمه میگه : پیتزا ، جوجه کباب ، کوبیده ، مرغ ، استیک

یارو میگه خوش بحالتون ما تو یخچال کوفت هم نداریم !

.

.

.

لذتی که در غیبت کردن هست در تعریف و تمجید نیست !

(جاریِ زنِ دکتر شریعتی)

.

.

.

الهی فندق بشی سنجاب بشم گازت بگیرم

بعدش سمی باشی مسموم بشم برات بمیرم !

.

.

.

بهار امد و با خود گل اورد

تابستان امدو با خود گرما اورد

پاییز امد با خود مدرسه را اورد

زمستان امد و با خود برف را اورد

حالا این وسط تو چیکاره ای !؟

.

.

.

عضنفر با حیف نون نشسته بودن

غضنفر : دو دوتا ؟

حیف نون : شش تا

غضنفر کمی فکر میکنه و میگه : اهان از اون راه رفتی !

.

.

.

از غضنفر میپرسن : یک اسب مسابقه چه نوع مواد غذایی مضرف میکنه ؟

میگه : فست فود !

.

.

.

میدونی خلوت ترین و بیصدا ترین جای دنیا کجاست !؟

بخش شکایت در کارخانه بسته بندی چتر نجات !

.

.

.

پرفسور بازرگانی : مهمترین منبع تامین مالی برای شروع کسب و کار چه چیزی است؟

شاگرد: “پدر”

.

.

.

ناراحت نشو اگه کسی یه نفر دیگه رو به تو ترجیح داد

چون تو نمیتونی یه میمون رو متقاعد کنی که عسل شیرین تر از موزه !

.

.

.

یکی از مزایای پسر بودن اینه که

هرچقد دلت خواس میتونی گریه کنی، آخرش دستتو محکم بمالی به چشمت

هیچی نمیشه!

نه ریمیلت پخش میشه نه سایه ات بهم میریزه ….!

.

.

.

معلم به دانش آموزان میگه :

الف = ب

ب = ج

پس : الف = ج

دانش آموز میگه:

من شما را دوست دارم.

شما دخترتان را دوست دارید.

پس من دخترتان را دوست دارم !

.

.

.

“چک آب” چیست !؟

به عملی که در آن فرد قبل از وارد شدن به توالت شیر آن را باز کرده

و از وصل بودن آب اطمینان حاصل میکند تا مبادا بعد از اتمام کارش

دچار مشکلات ناشی از بی آبی در توالت گردد !

.

.

.

پسره به دوست دخترش اس.ام.اس میده :

عزیزم.میای خونه مون؟

اگه موافقی عدد ۱ رو وارد کن

اگه مخالفی عدد ۳۱۴۱۷۱۹۲۰۲۳۴۵۷۸۹۰۷۶۶۴۶۴۶۵۵۵۴۵۵۵۴۵۵ رو وارد کن !

.

.

.

It is nice to be important but its important to be nice

از جملات قصار دکتر ببعی !

.

.

.

You know why women starts with ‘W’…
because all questions start with “W”.. !
Who ?
Why ?
What ?
When ?
Which ?
Whom ?
Where ?
&
Finally Wife
..!!




تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم / تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد / من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم

.

.

.

پیامک عاشقانه

آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو

آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو  . . .

.

.

.

جملات زیبای عاشقانه

هیچ میدانی ؟

تا تو در آغـوش من گل نکنی‌

این بهار ، بهار نمی‌‌شود . . .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند

هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست . . .

.

.

.

دوبیتی های عاشقانه

برو ای خوب من، هم بغض دریا شو ، خداحافظ

برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ

تو را با من نمی خواهم که “ما” معنا کنم دیگر

برو با یک “من” دیگر بمان “ما” شو، خداحافظ . . .

.

.

.

جاگذاشته ام دلی

هرکه یافت

مژدگانی اش تمام  “زندگی ام” . . .

.

.

.

متون عاشقانه بسیار زیبا

عشق تصمیم نیست ، یک احساس است

 اگر ما میتونستیم تصمیم بگیریم که چه کسی را دوست داشته باشیم

  بعد از آن یک زندگی بسیار ساده و معمولی داریم

و از زندگی عاشقانه و جادویی سهمی نمیبریم . . .

.

.

.

لباس هایم که تنگ می شد

می بخشیدم به این و آن

ولی دل تنگم را ، حالا

چه کسی می خواهد !؟

.

.

.

خوشحالم که ساعتها را جلو کشیده اند

عطرهای خوب ، شیشه خالی شان هم بعد سال ها هنوز عطر می دهد

درست مثل جای خالی تو . . .

.

.

.

دلم برای سادگی ام میسوزد وقتی

دستانت را برایم مشت میکنی

میپرسی: گل یا پوچ ؟

در دلم میگویم : دستهای تو . . .

.

.

.

پیانیست نیستم

خوب می نوازد انگشتانم اما

اگر بر تن تو

نوازشگر شوند . . .

.

.

.

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی ؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی ؟

.

.

.

طعم سیب میدهد لب هایش و من گناهکارترین حوّای زمینم

بهشت همینجاست ، در آغوش تو با لب های ممنوعه ات . . .

.

.

.

در انتظار تو

کاسه ی صبر که هیچ

صبر کاسه هم لبریز شد . . . !

دوستت دارم

.

.

.

هر چه گویم عشق را شرح و بیان / چون به عشق آیم خجل مانم از آن

گرچه تفسیر زبان روشنگر است / لیک عشق بی زبان زان خوشتر است . . .

.

.

.

عشق ،یعنی که تکان خورده و سرپا بشویم

زورکی هم که شده در دل هم جا بشویم

آنقَدَر صبر که شاید علفی سبز شود

پای هم پیر شویم و متوفّی بشویم !

.

.

.

کتاب آغوشت

سوره ی لب هایت

آیه ی بوسه هایت

آنچنان پای بندم به این کیش

که هزار شیطان نمی توانند

لحظه ای

ذره ای

ایمانم را سست کنند . . .

.

.

.

من

دهقان فداکاری شده ام ، که تمام وجودش را به آتش کشیده روبرویت

و تو

قطاری که چشم  دیدن مرا ندارد . . .

.

.

.

زندگی شطرنج دنیا و دل است / قصه پررنج صدها مشکل است

شاه دل کیش هوسها میشود / پای اسب آرزوها در گل است

فیل بخت ما عجب کج میرود / در سر ما بس خیالی باطل است

ما نسنجیده پی سرباز او / غافل اینکه او حریفی قابل است

مهره های عمر من نیمش برفت / مهره های او تمامش کامل است . . .

حالا یک ساعت کمتر از همیشه نیستی !




تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

حیف نون میره بهشت

رو دیوار مینویسه :

لعنت بر پدر و مادر کسی که اینجا سیب بخورد !

.

.

.

برو پایین میخوام با واقعیت زندگی آشنات کنم

عزیزم ��"��"> واقعیت زندگی

واقعیت زندگی ��"-> عزیزم !

.

.

.

جوک و اس ام اس ۹۱

عضنفر دیر میرسه مدرسه ، معلم میگه دوباره چرا دیر اومدی ؟

میگه : خواب فوتبال میدیدم ، بازی به وقت اضافه و پنالتی کشید !

.

.

.

حیف نون میره آزمایش ژنتیک میده

میفهمه نمیتونه دایی بشه !

.

.

.

پیامک خنده دار

تا حالا به این فکر کردین ؟

چرا سیصد تومن ، سی تا صد تومنی نمیشه

ولی هشتصد تومن ، هشت تا صد تومنی میشه !؟

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های خنده دار

تذکر :

اگر در سیزدهم فروردین شما همچنان مشغول دید و بازدید هستید

به اطلاعتون میرسونم شما مشکوک به داشتن سرطان صله رحم هستید !

.

.

.

معلم تاریخ : حکومت مغول ها از کجا تا کجا بود ؟

حیف نون : آقا مطمئن نیستم ولی فک کنم از صفحه ۱۵ تا ۲۶ !

.

.

.

برای یک زن بیست سال طول می کشد تا از پسرش مردی بسازد

اما یک زن دیگر ظرف بیست دقیقه او را خر می کند !

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:

میتونم بهت اعتماد کنم ؟!

ررر

هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند

رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند

درختان میوه خود را نمی خورند

خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند

ماه ، در ماه عسل شرکت نمیکند

گل ، عطرش را برای خود گسترش نمیدهد

نتیجه :

زندگی برای دیگران ، قانون طبیعت است . . .

.

.

.

زنها هرگز نمیگویند تو را دوست دارم

ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری

بدان که درون آنها جای گرفته ای . . .

.

.

.

سکه ها همیشه صدا دارند

اما اسکناس ها بی صدا

پس هنگامی که ارزش و مقام شما بالا میرود

بیشتر آرام و بی صدا باشید . . .

.

.

.

سطر ها بسیار موثر هستند

چون به شما میفهمانند که :

۱٫ نظم و ترتیب همیشه در اولویت است

۲٫ سکوت معنی دار بهتر از کلمات بی معنی است . . .

.

.

.

هرگاه میخواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی

هرکز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمی آیند

فقط یک قطره اشک کافیست

تا ببینی چه تعداد دست برای پاک کردن اشک های تو می آید . . .

.

.

.

در مسابقه بین شیر و گوزن ، بسیاری از گوزن ها برنده میشوند

چون شیر برای غذا میدود و آهو برای زندگی

پس

” هدف مهم تر از نیاز است “

در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده !




تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از رأی قطعی دادگاه برای بازگشت برند پرسپولیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در نشست خبری امروز خود، که در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، گفت: برند تجاری پرسپولیس که بزرگترین سرمایه اجتماعی و اقتصادی بود و سال‌های متمادی از مردم و هواداران دریغ شده بود به دامان ملت بازگشت.

وی ادامه داد: با این رأی پرسپولیس، پرسپولیس شد و دیگر نام پیروزی از داخل پرانتز برداشته می‌شود. بدین ترتیب برند پرسپولیس که سال‌ها دست نااهلان بود و جیب آنها را پر می‌کرد به مردم بازگردانده شد.

رویانیان خاطرنشان کرد: باید از حبیب کاشانی و شکری مدیرعامل و معاون پیشین باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که تلاش زیادی در این باره انجام داده‌اند. با رأی دادگاه دست آنها که دنبال کاسبی بودند، کوتاه شد و فایده و سود کسانی که از نام پرسپولیس استفاده کرد باید به باشگاه برگردد و برند پرسپولیس به ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس بازگردانده شد.




تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
در خواست جوان بندر عباسی در جریان سخنرانی رئیس جمهور 
 



تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

مراسم روز جهاني بهداشت امسال در حالي با حضور جمعي از مسئولان و ورزشكاران و هنرمندان در سالن همايش‌هاي رازي برگزار شد كه اجراي زنده محمد اصفهاني و اعلام نسبت فاميلي وي با وزير بهداشت از نكات حاشيه‌اي اين مراسم بود كه مورد توجه حضار قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، مراسم روز جهاني بهداشت امسال در حالي با هنرنمايي و اجراي زيباي محمد اصفهاني همراه بود كه محمد اصفهاني پيش از اجراي برنامه خود، در سخناني غيررسمي با تقدير از تلاش‌هاي وزير بهداشت، اظهار كرد: خانم دستجردي به خانواده ما محبت بسياري دارند و به من خيلي كمك كرده‌اند و در دوران بيماري مادرم نيز همراهي و كمك زيادي داشتند.

وي گفت:‌ ما نسبت فاميلي با خانم دكتر داريم و مادر بنده، خاله خانم وزير بهداشت هستند.

اين جملات اصفهاني با تشويق همراه با هيجان حضار مواجه شد.

به گزارش ايسنا، مرضيه وحيد دستجردي اولين وزير زن جمهوري اسلامي ايران، فرزند مرحوم دکتر سیف الله وحید دستجردی رئیس سابق هلال احمر است.

الهه وحيد دستجردي رييس دانشكده دندانپزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي و رييس كلينيك دندانپزشكي خبرنگاران نيز خواهر وزير بهداشت است.

مرضيه وحيد دستجردي اگرچه در تهران متولد شده است اما خانواده او اصالتا اصفهاني هستند.




تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

یک شارژ 2 یا 5 هزار تومانی. این تمام دستاورد کاسبی جدید است برای روسپیان اینترنتی. کارشان شده از صبح تا شب پای اینترنت نشستن و دنبال مشتری گشتن. از هر راهی هم استفاده می‌کنند. مسنجر یاهو یا فیس‌بوک. برایشان فرقی ندارد کجا هستند. برایشان شارژهای تلفن همراه مهم است و مشتریان پر و پا قرص. جستجویی کوتاه در لابه‌لای شبکه‌های مجازی یا اتاق‌های مسنجر خیلی از آنها را نشان می‌دهد. بعضی‌هاشان واقعاً روسپی‌اند و بعضی‌هاشان هم به دنبال دزدی اینترنت.

شارژ 2 تومانی 10 دقیقه؛ تست هم نمی‌دهم!

راهش خیلی ساده است. آن‌ها با ساختن یک «آی دی» به دنیای چت وارد می‌شوند. نام و نشانی که می‌تواند هیچ بویی از واقعیت هم نبرده باشد. نام و نشانی مجازی در دنیایی مجازی.

دنیایی آمارها نشان می‌دهد 70 درصد حاضران‌اش را جوانان تشکیل می‌دهند. 55 درصدشان بین 16 تا 25 و 45 درصد هم بالاتر از 25 سال. برای پیدا شدنشان تنها چند دقیقه حضور در اتاق‌های چت کافی است. با این جمله خود را معرفی می‌کنند. من ... هستم. ... ساله. شارژ می‌گیرم. وب (ارتباط تصویری) می‌دهم. وُیس (ارتباط صوتی) هم می‌دهم. بعضی‌هاشان می‌گویند تست هم می‌دهم تا مطمئن شوید و بعضی‌هاشان هم اهل تست دادن نیستند.

وقتی با آنها چت خصوصی را آغاز می‌کنی حرفی ندارند جز اینکه اول شارژ می‌خواهند. کارشان را وقتی آغاز می‌کنند که شارژ بگیرند. بساط چانه‌زنی اینجا هم برپاست. بعد از چانه‌زنی‌های معمول، رقم می‌شود 10 دقیقه وب، یک شارژ 2 هزار. نیم ساعت، یک شارژ 5 هزار تومانی. آن‌ها تن‌فروشی می‌کنند، بدن خود را به نمایش می‌گذارند، حرف می‌زنند و هر کاری که بخواهی می‌کنند تا در نهایت از دیدنشان خسته شوی. خسته که شدی می‌روند سراغ مشتری بعدی.

روایت مکرری که در روز بارها صورت می‌گیرد. بگذریم از اینکه در این بین بعضی دزدهای اینترنتی هم هستند که از این ترفند استفاده می‌کنند تا فقط شارژ بگیرند و باز بگذریم از آن‌هایی که شارژ دادنشان دزدی است.

از دنیای مجازی تا دنیای واقعی

اغلب روسپیان اینترنتی، کارشان را فقط در دنیای مجازی سکه کرده‌اند. اما بعضی‌هاشان هم هستند که به صورت حضوری تن‌فروشی می‌کنند. مهسا یکی از آن‌هاست. او که بعد از گرفتن یک شارژ 5 هزار تومانی حاضر شد کارش را از پشت دوربین لپ‌تاپش آغاز کند می‌گوید شش ماهی می‌شود که وارد این عرصه شده.

خودش اعتراف می‌کند که روزانه بین هشت تا ده نفر مشتری پیدا می‌کند. برای اینکه با آن‌ها ارتباط برقرار کند شارژ می‌گیرد. دو شماره ایرانسل دارد و یک شماره اعتباری همراه اول. با هر شارژی که می‌گیرد یکی از آنها را شارژ می‌کند. تنها 21 سال دارد. هرگز نمی‌گوید منزلش کجاست اما می‌گوید فرزند دوم خانواده است.

خواهرش اما اصلاً از این قضیه خبر ندارد. بعد که نیم ساعتش تمام می‌شود در مقابل درخواست ملاقات حضوری می‌گوید «پایه‌ام؛ اما یه کم خرج دارد» خرجی که از آن سخن می‌گوید هم 40 تا 50 هزار تومان است. چهره مهسا اما ناراحتی از کاری که می‌کند را نشان نمی‌دهد. او حتی دوستان اینترنتی‌اش را



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

میزان شارژ ساختمان همواره یکی از دغدغه های مستاجران و مالکان بوده است. بر اساس آخرین برآوردها شارژ ماهیانه برخی آپارتمان ها در تهران ماهیانه تا یک میلیون تومان در برخی برج ها است!

به گزارش جوان آنلاین این شارژهای بسیار بالا در حالی است که میانگین شارژ در تهران رقمی معادل ۲۵ تا ۷۰ هزار تومان بیشتر نیست و تنها در برخی نقاط شمال تهران همانند نیاوران، کامرانیه،شهرک غرب و... به حدود ۲۰۰ هزارتومان در ماه می رسد.

اما در چند ساختمان بسیارمعروف تهران رقم شارژ ماهیانه تا ماهی یک میلیون هم می رسد.در کامرانیه برج معروفی وجود دارد که مدیر داخلي یکی از برندهای مشهور آن را ساخته است. این برج ماهیانه یک میلیون تومان بابت شارژ از ساکنانش دریافت می کند. در این برج سه متصدی در لابی وجود دارد که اگر کسی برای کاری ولو کوچک سری به آنجا بزند از وی با نسکافه و قهوه پذیرایی خواهد شد.

جالب است بدانید درآمد نگهبان درب این برج ماهی دومیلیون تومان است. امکانات این برج هم شامل چند سونا و جکوزی،کارواش،طبیعت مصنوعی،سیستم تهویه هوشمند و ... است که دلیل واقعی این شارژ میلیونی را در این امکانات باید جستجو کرد.




تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

تيم سپاهان با پيروزي مقابل ملوان جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر مستحكم كرد و استقلال با برد مس سرچشمه به رتبهٔ دوم جدول رده بندی صعود کرد.


به گزارش «تابناک»، در مهم ترين بازي، سپاهان صدرنشين در خانه ی ملوان و در ديداري پرگل، به يك پيروزي ارزشمند دست يافت و استقلال با شکست مس سرچشمه به رتبهٔ دوم جدول رده بندی صعود کرد.


در اين بازي زيبا كه در هواي مه آلود انزلي انجام مي‌شد، سپاهاني‌ها بازي را توفاني آغاز كردند و در همان بيست دقيقه ابتدايي بازي به سه گل دست يافتند. جانواريو (2)، سيدصالحي(10) و برونو سزار(18) گل‌هاي زردپوشان رابه ثمر رساندند تا كار براي ملوان در ادامه بازي خيلي سخت شود. با اين حال انزلي‌چي‌ها كه از حمايت هواداران خود برخوردار بودند بعد از خوردن سه گل نااميد نشدند و در عين ناباوري در همان نيمه نخست هرسه گل خورده را جبران كردند. محمد نزهتي 2 بار(25 و 39) و احمد آهي(42) زننده گل‌هاي ملوان بودند تا ميزبان به پيروزي در اين بازي اميدوار شود.

در نيمه دوم اين سپاهان بود كه بازهم بازي را بهتر آغاز كرد و با شوت زيباي اميد ابراهيمي(47) بار ديگر از حريف پيش افتاد. ملوان اما با وجود حمله‌هاي زياد نتوانست اين گل را جبران كند تا بازي با نتيجه 4 بر 3 به سود تيم اصفهاني تمام شود.


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

در پی انتشار سخنان جنجالی حسن عباسی و نقد غیرکارشناسانه او به فلسفه اسلامی و حکمت متعالیه و هماورد طلبی آیت الله جوادی آملی برای مناظره، مرکز خبر حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام و المسلمین بهرام دلیر نقده ای، دکترای علوم سیاسی و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مدرس خارج فقه و اصول و فلسفه و عرفان به بررسی اظهارات سخیف عباسی پرداخته و بی پایه بودن آن را تبیین کرده است.

به گزارش «تابناک»، متن این مصاحبه به شرح زیر است:

*مطالب آقای حسن عباسی را در یک نگاه کلی چگونه ارزیابی می‌کنید؟

آقای حسن عباسی در دو حوزه دین و فلسفه سخنرانی کرده‌اند، حال آنکه ایشان نه در حوزه دین و نه در حوزه فلسفه، هیچ تخصصی ندارد. کسانی که با الفبای فلسفه ملاصدرا آشنا هستند، هیچ‌ گاه هیچ گزاره‌ای در فلسفه حکمت متعالیه دال بر اینکه ماده اولی موضوع فلسفه است، سراغ ندارند. معلوم است وی از مباحث فلسفی بسیار فاصله دارد و با فلسفه ناآشناست، نه از فلسفه اطلاعی دارد و نه از دین و با وجود این، هم در حوزه دین و هم در حوزه فلسفه مشغول نظریه‌پردازی است.

موضوع فلسفه «هستی شناسی» است و مراد از آن، «هستی مطلق» یعنی پروردگار عالم است و مهمترین تفاوت فلسفه صدرایی با اشراق و مشاء در توحید محوری بودن فلسفه ملاصدراست.

نکته قابل توجه دیگر، این که خود را در برابر شخصیتی می‌گذارد که سرمایه ملی و مذهبی ماست؛ مگر ما چند نفر مانند آیت‌الله جوادی آملی در دنیا داریم که خطاب به ایشان درخواست مناظره می‌کنند و بی ادبانه خدمات ایشان را به هیچ می‌انگارند و می‌گویند: «این حجم چند صد هزار دقیقه ای تلویزیونی آقای جوادی، در جامعه اثرش چه بوده است؟! هر کجا گفتند، ما حاضریم مناظره کنیم و با همان تکنیکی که در بدایه و نهایه است، ثابت می‌کنیم که اینها نمی‌توانند کاری کنند»؟!

* عباسی نمی‌داند و نمی‌فهمد مناظره چه هست؟ یا بیش از اندازه گلیم خود، پایشان را دراز می‌کند؟!

ـ یکی از مهمترین ایرادات و مشکلات موجود در کشور ما این است افراد غیر متخصص در اموری که در حیطه تخصصشا‌ن نیست، داد سخن می‌دهند؛ از جمله آقای حسن عباسی که پیوسته در حال نظریه پردازی است؛ آن هم در رشته‌هایی که در تخصص او نیست، در مباحث قضایی، فیلم و سینما، روابط



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

وقتي شاهدان به اين موضوع اعتراض كردند مشاجره بالا گرفت و ناگهان راننده خودرو خاطي يك قبضه سلاح كمري از زير كت خود خارج و در پمپ بنزين اقدام به تير اندازي هوايي كرد. در اين حين متصدي پمپ بنزين با مركز فوريت‌هاي پليس 110 تماس گرفت و ماموران را در جريان گذاشت، ولي وقتي ماموران به محل اعزام شدند، فردي كه تير اندازي كرده بود خود را قاضي دادسراي عمومي و انقلاب تهران معرفي كرد. با ارايه مدارك شناسايي ماموران انتظامي وي را آزاد كرده ولي حاضران در پمپ بنزين موضوع را از طريق دادسراي عمومي و انقلاب اصفهان پيگيري كردند.

غلامرضا انصاري، رئيس كل دادگستري استان اصفهان در اين زمينه به « ملت ما» گفت: به دنبال اين رخداد و به علت شكايت افراد درگير با اين شخص به فوريت پرونده‌اي در دادگستري اصفهان تشكيل و موضوع مورد پيگيري قرار گرفت.

وي عنوان شغلي فرد خاطي را يكي از مسائل حساسيت زا در اين پرونده عنوان كرد و ادامه داد: با توجه به حساسيت مسئله و عنوان شغلي فرد ياد شده، دستور فوري قضايي صادر و خودروي شخص خاطي در مسير اصفهان توسط ماموران پليس متوقف و راننده به دادسراي اصفهان انتقال يافت.وي با اشاره به اين‌كه متهم خود را به نام«حيدري‌فر» مشاور سعيد مرتضوي در ستاد مبارزه با قاچاق كشور معرفي كرده است، افزود:

با توجه به تحقيقات انجام شده اين شخص يكي از قضات معلق دادسراي عمومي تهران است و با توجه به سياست‌هاي قوه قضاييه در برخورد بي‌مماشات و بدون تبعيض با هرگونه تخلف از سوي هر فردي در هر جايگاه و براي تامين امنيت قاطبه جامعه و اطمينان از اجراي عدالت، اقدامات مقتضي بعمل آمده و متهم با انجام تشريفات قانوني در تحقيقات شركت و پس از آن با توجه به اين‌كه رسيدگي به اتهام در صلاحيت دادسراي عمومي تهران بود پرونده با صدور قرار عدم صلاحيت به دادسراي تهران ارسال شده است.




تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مجلس شورای اسلامی و از امضا کننده گان طرح استیضاح وزیر کار ، با بیان اینکه انتصاب مرتضوی به عنوان رییس سازمان تامین اجتماعی خلاف قانون مدیریت خدمات کشوری است، به سایت خبری شفاف گفت : با توجه به اینکه قانون مدیریت خدمات کشوری اقتضا می کند کسانی که مسئولیتی را در دولت می پذیرند تجربه آن کار را داشته باشند و سوابق و تحصیلاتشان متناسب با آن شغل باشد،انتصاب آقای مرتضوی تخلف است.

وی افزود: در انتصاب آقای مرتضوی تخلف انجام شده و انتصاب وی خلاف قانون است و حتی این امکان وجود دارد که توسط دیوان عدالت اداری اقدام به نقض حکم مسئولیت آقای مرتضوی شود.




تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Alternative content