هبوط
اجتماعی فرهنگی

بعد از 25 سال لوگوی شرکت مایکروسافت عوض شد.



لوگوی قدیمی مایکروسافت تا همین دیروز در بازار جولان می داد:




تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

در حالی که موضوع فیلم سازی یک بازیگر جوان برای آستان قدس رضوی در روزهای اخیر خبر ساز شده است، ادعای این هنرپیشه مبنی بر داشتن مدال المپیاد،‌نخبه بودن و تقدیم مدال به آستان قدس رضوی ابهامات بیشتری ایجاد کرد.

مهر نوشت: سحر ریحانی بازیگر جوانی که تهیه کنندگی یک پروژه یک و نیم میلیارد تومانی با نام "زلال بی انتها" را بر عهده گرفته است، ادعا می‌کند که به دلیل اهدای مدال یا جایزه المپیاد ریاضی خود به موزه آستان قدس رضوی، مشمول این لطف شده و این کار را برعهده گرفته است.

این در حالی است که بررسی سه دوره اخیر برگزیدگان المپیادهای کشوری و بین المللی و همچنین برگزیدگان المپیاد ریاضی که دانشجویان دانشگاه شریف برندگان آن بودند، نشان می‌دهد نامی از "سحر ریحانی" در این میان نیست.

این بازیگر در مصاحبه‌های متعدد خود ادعا کرده است که به دلیل تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف در المپیادهای بین المللی ریاضی شرکت کرده و موفق به کسب مدال شده است و مدال خود را به آستان قدس رضوی اهدا کرده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که در گذشته نیز تیم‌های المپیادهای دانش آموزی که به مسابقات بین المللی اعزام شده‌اند،‌ نام سحر ریحانی را نشنیده‌اند.

در همین رابطه پرویز کرمی - مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان گفت: هیچگونه پرونده، فرم و یا وضعیت تحت پوشش در بنیاد ملی نخبگان به نام سحر ریحانی وجود ندارد.

کرمی افزود: هیچ سابقه‌ای از وی که نشان دهنده شرکت در جشنواره، المپیاد و یا موضوعی که در نهایت به تشکیل پرونده در بنیاد ملی نخبگان بیانجامد وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در واقع وی هیچ پرونده‌ای مبنی بر تحت پوشش بودن بنیاد ملی نخبگان ندارد.




تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

با شکست ارتش عراق در عملیات بیت‌المقدس، جایگاه سیاسی دشمن در جهان متزلزل شد؛ عملیات رمضان در حال شکل‌گیری و انجام بود که موضوع برگزاری کنفرانس سران غیرمتعهدها در بغداد مطرح شد تا صدام حسین رئیس این اجلاس باشد.

به گزارش مشرق، جمهوری اسلامی ایران سیاست بی‌اثر کردن این اجلاس را در دستور کار خود قرار داد و در اولین گام، اجلاس غیرمتعهدها را تحریم کرد.
بغداد از مدت‌ها قبل به کمک آمریکا به دژ نفوذ ناپذیرى تبدیل شده و تبلیغات بسیار وسیعى در این رابطه به راه افتاد و عنوان شد «هیچکس توانایی ناامن کردن پایتخت عراق را ندارد.»


در این زمان بود که ایجاد ناامنى در بغداد در دستور کار نظامى ـ سیاسى جمهورى اسلامى قرار گرفت تا ضمن هدف قرار دادن تأسیسات پالایشگاهى «الدوره» در جنوب شرقى این شهر، از برگزارى نشست سران غیرمتعهدها در بغداد نیز جلوگیرى شود.

انجام این ماموریت به نیروی هوایی ارتش واگذار می شود و سرهنگ خلبان عباس دوران براى جلوگیرى از تشکیل کنفرانس سران غیرمتعهدها در بغداد، در تاریخ بیستم تیرماه سال 1361 مأموریت یافت تا پایتخت عراق را ناامن کند.

خلبان شهید عباس دوران مجری عملیات استشهادی در بغداد


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
کلا برخی اخبار منتشر شده در کشور، بدون هیچ تحریک و تحریفی «طنز» محسوب می‌شود اما خبر به هر حال در ستون‌های دیگر رسانه‌ها منتشر می‌شوند و دستکاری برخی‌شان، خالی از لطف نیست.
 
به گزارش خبرآنلاین، کلا برخی اخبار منتشر شده در کشور، بدون هیچ تحریک و تحریفی «طنز» محسوب می‌شود اما خب به هر حال در ستون‌های دیگر رسانه‌ها منتشر می‌شوند و دستکاری برخی‌شان، خالی از لطف نیست.
«نیکی کریمی برای تهیه مستند روزی روزگاری فوتبال بعد از ظهر سه شنبه در تمرین استقلالی ها حاضر شد.»

ساعتی بعد سردار رویانیان در گفتگو با خبرنگار بیست و سی: درخواست های متعددی از هالیوود به دست ما رسیده که می خواهند از کهکشانی ترین تیم فوتبال دنیا یعنی پرسپولیس مستند بسازند. با این حال به منظور بالا بردن روحیه بچه ها در حال رایزنی برای پاسخ به درخواست «نیکول کیدمن و آنجلینا جولی» هستیم که یحتمل خانم جولی که گویا مذهبی تر هم هستند، به زودی در کمپ پرسپولیس حاضر خواهند شد.

وی تاکید کرد: هیچ هزینه ای برای این کار نکرده ایم و تازه خانم جولی در صورت موافقت ما قبول کرده اند که بچه ها را به مدت دو هفته در آنتالیا مهمان کنند. مدیر عامل سرخ پوشان گفت: به استقلالی ها هم نامه نوشتم که اگر خواستند بیایند با هم برویم، مشکلی نیست!



تاریخ: شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 843
بازدید کل : 85820
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Alternative content