هبوط
اجتماعی فرهنگی

حسین الله کرم عضو سرشناس گروه انصار حزب الله  در روزنامه انگلیسی زبان "تهران تایمز" نوشت: دانشجویان با دستور رئیس جمهور از سفارت انگلیس خارج شدند.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، وی در مورد ماجرای "تسخیر سفارت انگلیس" نوشته است: تظاهرات دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس در تهران منجر به روشن شدن ماهیت دخالت این کشور در ایران شد.

الله کرم افزود: در داخل سفارت، دانشجویان عصبانی، عکسی از رضاخان را پیدا کردند که با حمایت انگلیس و امریکا در سال 1921 کودتا کرد.

عضو شاخص انصار حزب الله اضافه کرد: این عکس نشان می دهد که انگلیس هنوز به نقش تاریخی اش در ایران و اینکه چگونه زندگی سیاسی میلیون ها ایران را نابود کردند افتخار می کند.

وی با اشاره به "تظاهرات مقابل سفارت انگلیس" نوشته است: این تظاهرات نشان داد که دانشجویان هنوز هم به اصول انقلاب پایبند هستند.

الله کرم، اظهارات انگلیسی ها مبنی بر سازماندهی این تظاهرات توسط دولت را ادعایی بی اساس خواند و اضافه کرد:محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران سرانجام به دانشجویان گفت که سفارتخانه را ترک کنند و دانشجویان هم دستور او را اطاعت کردند.

وی که مدتی است در دانشگاه تهران مشغول به تدریس است، نوشت: این نشان دهنده ی محبوبیت احمدی نژاد در بین دانشجویان است و محبوبیت وی به دلیل اطاعت او از رهبر انقلاب ایت الله خامنه ای است.




تاریخ: یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 

یک ردای زیبای بلند و یک پوشش سر که شبیه لباس عرفی زنان مسلمان است خریداری کردم و در خیابان ها و محله هائی که روزهای پیشین با شلوار کوتاه، بیکینی، و یا با لباس کار "شیک" سبک غربی در آنها راه میرفتم، ظاهرشدم.

به گزارش فارس به نقل از سایت تازه مسلمانان، اخیرا سارا بوکر، هنر پیشه، مدل و مانکن تازه مسلمان آمریکایی، توضیحاتی را درباره خود ارائه داده است.

او در گفتگویی خود را اینگونه معرفی و علت مسلمان شدنش را اینگونه بیان می کند:



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

مصرف قليان در رستورانها نه تنها به امري عادي مبدل شده بلکه در عين ناباوري فروش قليان با طعم "شراب شيکاگو" اخيرا در برخي از مجتمع هاي پذيرايي رواج يافته است.

به گزارش صراط، هر چند که گردانندگان اين رستورانها از ترس جريمه و تعطيلي از نوشتن نام کامل اين نوع تنباکو خودداري مي کنند اما با يک پرس و جوي ساده به راحتي متوجه خواهيد شد که منظور از قليان با طعم "ش؟" همان اسانس شراب است!

گفتني است مدير يکي از رستورانهايي که قليان با طعم شراب شيکاگو را در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد مي گويد که  الان بيش از يک سال است که اين منو در اختيار مشتريان قرار مي گيرد و تاکنون هيچ برخوردي با ارائه دهندگان اين نوع قليان صورت نگرفته است.




تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی


انتشار خبر تخلف هزار میلیارد تومانی درشستا و نیز نزدیک شدن زمان اعلام  نتایج این تفحص در صحن علنی مجلس شورای اسلامی باعث شده که فشار ها بر سلیمان جعفرزاده رئیس این کمیته و دیگر اعضا به جایی برسد که پای تهدید و پیشنهاد رشوه و اقدام به سرقت مدارک نیز به این داستان باز شود.

در همین راستا سلیمان جعفرزاده درباره شایعاتی مبنی بر سرقت مدارک تخلفات مالی به روزنامه جوان گفت : افرادی ناشناس به قصد سرقت مدارک دو بار به محل تشکیل جلسات کمیته تحقیق و تفحص ورود پیدا کردند ، اما هربار ناموفق بودند .

از سوی دیگر بازرسین کمیته را هم تهدید کرده اند که به این قضیه ورود پیدا نکنند و پیام هایی مبنی بر پیشنهاد رشوه نیز ارائه داده اند .




تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

ساعتی پیش جوانی در شمس آباد تهران، شمال شرقی پایتخت، خودش را به آتش کشید

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از محل حادثه و به نقل از شاهدان عینی این جوان ابتدا روی خود و دختر مورد علاقه اش بنزین ریخت و سپس با کبریت خودش را آتش زد.

شاهدان این حادثه می گویند دختر مورد علاقه جوان پیش از مشتعل شدن لباس هایش از حادثه گریخت؛ اما جوان در آتش سوخت و جان سپرد.

گفتنی است نیروهای امدادی از جمله اورژانس با وجود اطلاع رسانی اهالی محل حداقل تا 45 دقیقه پس از حادثه، در محل حاضر نشدند. هر چند که پلیس اجازه نزدیک شدن افراد متفرقه به محل حادثه را نمی دهد.




تاریخ: دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 850
بازدید کل : 85827
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Alternative content