هبوط
اجتماعی فرهنگی

دانشمندان دانشگاه كمبريج مدعي شده‌اند كه يك ژل جديد بيهوشي متعلق به گياهي در اعماق جنگل‌هاي آمازون در پرو مي‌تواند جايگزين آمپول دندانپزشكي شده و ييماران را از هراس درد اين آمپول نجات دهد.

به گزارش ايسنا قبايل بومي پرو در قرن‌ها پيش موفق به شناسايي ويژگي‌هاي جالب ضد درد گياه Acmella oleracea شده و از اين ماده براي درمان دندان‌درد، زخم،‌ آبسه و پاكسازي دندانها استفاده مي‌كردند.

دكتر فرانسوا باربيرا فريدمان از دانشگاه كمبريج كه در سال 1975 به عنوان اولين غربي در ميان جامعه مخفي قبايل پذيرفته شده و 30 سال گذشته را به زندگي در ميان اين افراد گذرانده، اين درمان را در جراحي‌هاي دنداني مدرن قابل استفاده خوانده است.

به گفته وي اين گياه كه با متوقف كردن پايانه‌هاي عصبي براي ارائه يك تاثير بي‌حسي كار مي‌كند، تا بيش از يك ساعت دوام داشته و در مراحل اوليه کارآزمایی‌های بالینی بدون هيچ تاثير جانبي با موفقيت عمل كرده و رضايت بيماران را در پي داشته است.

اين دارو در صورت ادامه يافتن آزمايشات، احتمالا تا سال 2014 به عنوان يك جايگزين طبيعي براي ضددردهاي مصنوعي داروهاي ضد عفونت وارد بازار خواهد شد.

اين ژل از گياه گل دار زرد رنگ Acmella oleracea اعماق جنگلهاي آمازون حاصل شده و در قرون 18 و 19 با عنوان گياه دندان درد توسط ملوانان به جنوب آسيا نيز منتقل شد.

از اين داروي گياهي مي‌توان در ععصب كشي و كاشت دندان و همچنين كاهش درد كشيدن دندان در كودكان استفاده كرد.




تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

سرمربی تیم فوتبال راه آهن که پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با وسیله شخصی به تهران باز می گشت دچار سانحه رانندگی شد و به علت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که پس از شکست 3 بر 2 راه آهن برابر سپاهان اصفهان به همراه برادرش محمد و دستیارش میاچ با وسیله شخصی از اصفهان عازم تهران شده بود در حوالی کاشان دچار سانحه رانندگی شد که در این سانحه علی دایی دچار صدمه دیدگی جزئی از ناحیه سر شد و برای مداوا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد.

بر اساس اطلاعات خبرنگار مهر، میزان صدمه دیدگی سرمربی تیم فوتبال راه آهن خیلی جدی نیست و وی پس از مداوا از بیمارستان مرخص خواهد شد.




تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

نمایش فیلم جدایی نادر از سیمین در مصر جنجال ساز شد .

به گزارش عصر ایران همزمان با لغو نمایش این فیلم اسکاری ایران در دانشگاه قاهره هنرمندان مصری به این اقدام دانشگاه اعتراض کردند.

گفته می شود این تصمیم دانشگاه قاهره در پی اعتراضات برخی دانشجویان سلفی صورت گرفته که معتقدند این فیلم تبلیغ تشیع می باشد !

"جبهه خلاقیت " یک نهاد مدافع آزادی بیان و هنر در مصر با محکوم کردن این اقدام دانشگاه قاهره اعلام کرده است که تصمیم به لغو نمایش این فیلم یک فاجعه است که نشان می دهد تا چه حد افراط گرایی توسط برخی دانشجویان به دانشگاه های مصر رسیده است.

این نهاد مدافع آزادی هنر در بیانیه ای افزوده است : " دانشجویان اسلامگرایی که خواستار لغو نمایش این فیلم شده اند باید بدانند که بلند شدن صدای آنها در امروز نتیجه انقلابی است که خواستار آزادی است و این شرم آور است که آنها این آزادی را سرکوب می کنند.

 بر اساس قوانین مصر هر فیلمی برای اکران شدن باید مجوز کتبی دولتی داشته باشد و درغیر این صورت اکران فیلم های بی مجوز مجازات زندان دارد .

گفتنی است هنرمندان مصری برای جلوگیری از لغو نمایش این فیلم در دانشگاه قاهره قرار است با رییس این دانشگاه و نیز دانشجویان مخالف پخش این فیلم نشستی را برگزار کنند.

هنوز معلوم نیست که وقتی سلفی ها اکران محدود فیلم اصغر فرهادی را در دانشگاه قاهره بر نمی تابند در قبال اکران عمومی این فیلم در سینماهای مصر چه واکنشی خواهند داشت .




تاریخ: جمعه 26 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

سوال و جواب دیروز نمایندگان با رئیس جمهور تیتر نخست قاطبه روزنامه​های امروز بود.

به گزارش خبرآنلاين، «انتصاب اعضاي جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام» و «نخستين سوال نمايندگان از رئيس​جمهور در تاريخ پارلمان ايران» تيترهاي برجسته روزنامه​هاي امروز بودند که با تصاويري از حضور رئيس​جمهور و يا آيت​الله علي​اکبر هاشمي رفسنجاني، منتشر شده بودند. روزنامه جام جم تنها روزنامه​اي بود که فقط به موضوع اعضاي مجمع تشخيص مصلحت در صفحه نخست خود پرداخت و هيچ اشاره​اي به سوال و جواب مجلسيان و دولتيان در اين صفحه ننمود.

روزنامه دولتي ايران با روتيتر «رئيس جمهور در فضايي متفاوت به سوالات نمايندگان پاسخ داد»، تيتر «شوخي​هاي جدي احمدي​نژاد» را برگزيده بود.

روزنامه کيهان با تصويري از صحن علني مجلس اين تيتر را انتخاب کرده بود: «ارزيابي نمايندگان ملت از پاسخ رئيس جمهور».

روزنامه رسالت نيز که تيتر نخست خود را به ترکيب اعضاي جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام اختصاص داده بود، در دومين تيتر خود آورده بود «رئيس جمهور: با عمل از ولايت دفاع مي کنيم»

تهران امروز هم با انتشار عکسي از رئيس جمهور تيتر «اعتراض​ها به پاسخ​هاي احمدي​نژاد» را برجسته کرده بود.

روزنامه همشهري تيتر «اعتراف رئيس جمهور به بدهي دو ميلياردي دولت به مترو» را برگزيد و روزنامه اطلاعات هم تيتر بي​طرفانه «پاسخ رئيس جمهور به پرسش هاي نمايندگان» را منتشر کرد.

روزنامه ملت ما هم با چاپ عکسي از مجلس و روتيتر «سوال از رئيس جمهور تابويي که شکست»، تيتر زده بود: اعتراض نمايندگان به شيوه پاسخگويي رئيس جمهور.

اما در ميان روزنامه​هاي اصلاح طلب، روزنامه شرق با روتيتر «سرانجام احمدي​نژاد به سوال تاريخي نمايندگان پاسخ داد» اين تيتر را انتخاب کرده بود: سايه «شوخي» بر سر مجلس.

روزنامه اعتماد در صفحه نخست خود، با تيتر «اعتراض و خشم در هرم سبز» و روتيتر «شوخي هاي يک رئيس جمهور»، عکسي از احمدي​نژاد در مجلس را چاپ کرد.

روزنامه آفتاب يزد هم تيتر «احمدي​نژاد مجلس را به شوخي گرفت» با تصويري سه نفره از محمود احمدي​نژاد، علي مطهري و علي لاريجاني را برگزيد.

روزنامه مردم سالاري به مدير مسئولي نماينده سمنان در مجلس هم با اشاره به اينکه «79 نفر از نمايندگان تابوي سوال از رئيس جمهور را شکستند»، تيتر زده بود: «احمدي​نژاد مجبور به حضور در مجلس شد».

روزنامه آرمان نيز تيتر «شوخي​هاي احمدي​نژاد در جلسه سوال» را با روتيتر «رئيس جمهور به سوالات 79 نماينده پاسخ داد» و ميان تيترهاي «احمدي​نژاد و خانه نشيني»، «شب عيد است مي​خواهيم کمي صفا کنيم» را برگزيده بود.




تاریخ: جمعه 26 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

با ناپدید شدن مجسمه "بز آهنی" بعنوان دومین مجسمه در طی چند روز گذشته باز هم کابوس سرقت سریالی مجسمه‌های پایتخت در حال تکرار است.

به گزارش مهر، بعد از انتشار خبر ناپدید شدن مجسمه "گرده‌افشانی" ساخته کوروش گلناری، مشاهدات میدانی نشان از این دارد که مجسمه "بز آهنی" میدان تجریش هم ناپدید شده است. اتفاقی که می‌تواند باردیگر خاطره سرقت سریالی مجسمه‌های پایتخت را زنده کند.

مجسمه "بز آهنی" که طرحی مشابه مجسمه‌های معروف مش اسماعیل را داشت، متعلق به آهنگری به نام استاد تقی بود که در منطقه یک شهرداری، میدان تجریش، روبروی کوچه امامزاده صالح(ع) نصب شده بود اما چند روزی است که خبر از آن نیست!

تلاش خبرنگار مهر برای پیگیری سونوشت این مجسمه در گفت‌وگو با علیرضا جاوید؛ شهردار ۳۲ ساله منطقه یک تهران بی‌نتیجه ماند و وی حاضر به مصاحبه نشد، اما کارمندان سازمان زیباسازی منطقه یک، ناپدید شدن مجسمه تایید کرده و در عین حال از سرانجام آن ابراز بی‌اطلاعی کردند.

قابل توجه اینکه اثر حجمی "گرده‌افشانی" از آثار کوروش گلناری نیز طی چند روز گذشته ناپدید شده و هنوز مسئولان شهری درباره آن هم اطلاع‌رسانی نکرده‌اند.

این ابراز بی‌اطلاعی و عدم پاسخویی مسئولان شهری در حالی است که مردم و هنرمندان هنوز خاطره سرقت‌های سریالی مجسمه‌های شهری در پایتخت را فراموش نکرده‌اند. در چنین شرایطی باز هم از سرقت و ناپدید شدن مجسمه‌های شهر تهران خبر می‌رسد و این باعث نگرانی اهالی هنر و مردم شهر شده که آیا باز هم قرار است شاهد ناپدید شدن مجسمه‌های شهر درست در ایام تعطیلات نوروز که شهر خلوت‌تر از همیشه است باشیم. تأسف‌آور اینکه هنوز سارقان سرقت‌های سریالی سال‌های پیش گرفتار قانون نشده‌اند.
سرقت سریالی مجسمه‌های شهر تهران نخستین بار در سال ۱۳۸۹ رسانه‌ای شد و به دنبال آن در کمتر از سه ماه ۱۲ اثر حجمی برنزی از سطح شهر تهران ناپدید شد.

مجسمه‌های ستارخان واقع در خیابان ستارخان،‌ باقرخان واقع در خیابان شهرآرا هر دو از آثار شهریار ضرابی، صنیع‌ خاتم واقع در پارک ملت اثر حمید شانس، اثری از محمد مددی و مجسمه زندگی اثر فاطمه امدادیان در خانه هنرمندان و مجسمه استاد شهریار در مقابل تئاتر شهر اثر علی قهاری، مجسمه مادر و فرزند اثر هژبر ابراهیمی در شهرک غرب، مجسمه ابن سینا در پارک بهجت‌آباد، مجسمه شریعتی از آثار حمید شانس در پارک شریعتی، مجسمه برنزی پارک استقلال و مجسمه گوساله در دانشکده دامپزشکی از جمله مهمترین آثاری بودند که از آخرین روزهای سال ۸۸ تا اوایل سال ۸۹ ربوده شدند.

به دنبال انتشار اخبار ناپدید شدن و سرقت این مجسمه‌ها پلیس تهران اعلام کرد که به زودی سارق این مجسمه‌ها را دستگیر خواهد کرد و مجسمه‌ها به تهران بازخواهند گشت ولی بعد از دوسال هنوز خبری از این اعلام نیست و گویا قرار است کابوس سرقت‌های سریالی باردیگر مجسمه‌های پایتخت را بی‌خواب کن
د.




تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

يك عضو فراكسيون ورزش مجلس از بررسي طرح يك فوريتي براي تعيين تكليف وضعيت فدراسيون فوتبال در جلسه فرداي مجلس شوراي اسلامي خبر داد.

علي‌اصغر يوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: در جلسه علني فرداي مجلس، پيشنهادي توسط تعدادي از نمايندگان مبني بر مستثني شدن فدراسيون فوتبال از شمول ماده 11 قانون فهرست نهادها و موسسات عمومي غيردولتي مطرح مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: من شخصا مخالف اين موضوع هستم و فردا به عنوان مخالف صحبت خواهم كرد.

به گفته يوسف‌نژاد، اگر اساسنامه فدراسيون فوتبال از فهرست نهادها و موسسات عمومي غيردولتي حذف شود، مشكل فدراسيون فوتبال حل خواهد شد.

اين عضو فراكسيون ورزش مجلس در پايان گفت: در صورت مستثني شدن فدراسيون فوتبال، كفاشيان مي‌تواند به كار خود ادامه دهد و در غير اينصورت، وي قادر به ادامه فعاليت نخواهد بود.




تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 ( بازیگر سینما و تلویزیون ) همسر کریم آتشی ( تهیه کننده و کارگردان سینما )



نام اصلی: مرجانه دلدار گلچین
تاریخ تولد: ۱۳۴۷

خواهر منیژه دلدار گلچین (بازیگر سینما)
دختر عموی نادیا گلچین (بازیگر سینما)
در نیمه دوم دهه شصت، بازیگر معروف و مشهور سریالهای تلویزیون بود و اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد توانست چهره قابل قبولی در میان عامه تماشاگران از خود به نمایش بگذارد.
در سنین نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از چهار سال در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ التحصیل شد و پس از آن به تشویق خواهرش منیژه که خود در آن زمان بازیگر بود بر روی صحنه ی تئاتر رفت. بعد از چندی به عضویت گروه تئاتر ملی به سرپرستی آقای هاتفی درآمد و به اتفاق گروه به خارج از کشور اعزام شد. سپس پیشنهاد بازی در مجموعه ی تلویزیونی «آئینه» را پذیرفت و بعد از پایان این مجموعه در چند سریال پی در پی حاضر شد و در سینما نیز به عنوان بازیگر فعال حضور پیدا کرد.

  







































تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

سوختن غصه هات تو آتیش آرزومه !

۴شنبه سوری بر تو  آتیش پاره مبارک !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم!

آنان که سوختنـد ، همه تنها بودند !

۴شنبـه سوری مبارک !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

آتیشی که تو قلبم روشن کردی هیچ آتش نشانی نمی تونه خاموش کنه !

” چهارشنبه سوری مبارک”

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه

چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه

غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

انگاری غلغله ی محشره چارشنبه سوری

گوشم از بمب و ترقّه کره چارشنبه سوری

رسم خیلی خوبیه اگه خرابش نکنیم

واسه من فشفشه یادت نره چارشنبه سوری

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری

افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم

زردی خاطرات بد را به آتشو سرخی عشق را از

آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان

آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش

و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

بهار را با چهار شنبه سوری

تابستان را با آفتاب سوزانش

پاییز را با رنگهای آتشینش

و زمستان را

با گرما ی دلنشین اجاق ها

میشناسم

هزار سال است مسلمان شده ام

اما هنوز شعله های زرتشت

در جانم زبانه میزند

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

بشد «چارشنبه» هم از بامداد / بدان  باغ  که  امروز  باشیم  شاد

چهارشنبه سوری گرامی باد

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش

اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد !

ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

چهارشنبه سوری نزدیکه ، یه وقت نری از رو آتیش بپری

آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم

آحه آتیش کم داریم آتیش پاره !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

مواظب باش چهار شنبه سوری برق چشمات رو با آتیش اشتباه نگیرن . . .

 




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی








تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

پدر محمد کامرانی یکی از قربانیان حادثه کهریزک در واکنش به انتصاب احتمالی مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی گفت: حداقل دولت تا اعلام نتیجه دادگاه صبر می کرد و بعد به مرتضوی پست و مدال می داد.

علی کامرانی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به انتصاب احتمالی سعید مرتضوی دادستان اسبق تهران به ریاست سازمان تامین اجتماعی گفت: متاسفم برای مسوولین اجرایی که چرا شخصی که اتهاماتی متوجه اش است و هنوز پرونده جرمش در دادگاه رسمی کشور در حال بررسی است پست جدید دولتی می دهد.

وی تاکید کرد:  حداقل دولت تا مشخص شدن نتیجه دادگاه صبر می کرد و بعد از قطعیت پیدا کردن نتیجه پرونده  و برائت  مرتضوی از اتهامات وارده به وی پست و مدال می داد.
 
پدر محمد کامرانی از قربانیان حادثه کهریزک در پایان با اشاره به تذکر قانونی نمایندگان به دولت و غیر قانونی اعلام کردن این انتصاب، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، چند روزی است گمانه‌زنی‌ها درخصوص اینکه چه کسی مدیرعامل تامین اجتماعی خواهد شد شروع شده که در میان نام‌ها مطرح‌شده چهره‌هایی چون علی سعیدلو، محمد علی‌آبادی و مهم‌تر و جالب‌تر از همه سعید مرتضوی به چشم می‌خورد، گفته می‌شود بخت مرتضوی برای تصدی این پست از سایر کاندیداها بیشتر است و حتی عده‌ای مدیرعاملی او را قطعی می‌دانند.
 
در همین راستا سردار مهدی ابویی معاون پیشگیری و هماهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت‌وگو با رسانه ها گفته بود: از طریق رسانه‌ها خبر انتصاب مرتضوی به سمت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی را فهمیدم و شنیده‌های من نیز حاکی از آن است که رفتن ایشان به سازمان تأمین اجتماعی قطعی است.
 
هرچند خبر انتصاب سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا،  به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکنون از سوی هیچکدام از دولتی ها تایید یا تکذیب نشده است؛ اما گمانه زنی ها در خصوص این انتصاب با واکنش های منفی زیادی طی چند روزه گذشته روبرو بوده است.

بنابراین گزارش  پدر محسن روح الامینی و یکی از شاکیان پرونده کهریزک که سعید مرتضوی دادستان سابق تهران متهم اصلی آن است در گفتگو با الف، در خصوص روند رسیدگی به پرونده کهریزک توضیح داد: سعید مرتضوی در چند شعبه پرونده دارد که یک مورد مربوط به شکایت آقای کامرانی است که قرار منع تعقیب از سوی بازپرس صادر شد و آقای کامرانی هم به آن اعتراض کرد اما پرونده دیگر مربوط به کهریزک است که در دادسرای انتظامی قضات مفتوح است و تاکنون در خصوص صدور لغو منع تعقیب هیچ خبری به اینجانب و آقای جوادی فر و یا وکلای ما اعلام نشده است.
 
روح الامینی افزود: دادستان سابق تهران با ادعای ابتلای فوت شدگان به مننژیت به پرونده سازی در خصوص سه جوان فوت شده در کهریزک نیزمتهم است و اما به دلیل اینکه آقای مرتضوی شغل نظامی ندارد این پرونده در داسرای نظامی رسیدگی نشد و به دادسرای ویژه قضات فرستاده شد که هم اکنون مفتوح است.
 
همچنین15 نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به  این انتصاب تذکر کتبی  به رئیس جمهور دادند  که  در صحن علنی مجلس قرائت شد.

در بخشی از این تذکر آمده است : برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمدی نژاد ، رئیس جمهور محترم، با سلام و احترام؛ بنا بر اخبار موثق ظاهراً تصمیم گرفته شده است که آقای سعید مرتضوی دادستان پیشین و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی معرفی شود. نصب مدیران حرفه‌ای اگر بدون توجه به صلاحیت‌های تخصصی لازم صورت گیرد، نتیجه‌ای جز اتلاف منابع و آسیب دیدن خدمت رسانی به مردم ندارد.
 
علاوه بر ایراد مذکور در نصب آقای مرتضوی به مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی، این اقدام نقض آشکار مواد ۵۳ و ۵۴ از فصل ششم قانون مدیریت خدمات کشوری است که ضوابط انتصاب و ارتقای شغلی مدیران حرفه‌ای را تعیین می‌کند.




تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری
به جهنم که مرا دوست نداری!

اگه الله کند یاری
چه اف باشد چه سوسماری!

اگر خواهی بمیری بی بهانه
بخور ماست و خیار و هندوانه!

ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم
تو عشق گل داری، من عشق گل اندامی!

لاستیک قلبمو با میخ نگات پنچر نکن

بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع !
عشق آمد و گفت من بی سوادم

قربان وجودت که وجودم ز وجودت بوجود آمده مادر

شتاب مکن! مقصد خاک است

رادیاتور عشق من از بهر تو، آمد به جوش!

اگر نداری باورم بنگر به روی آمپرم

کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت

آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!

آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!

اتوبوس من غصه نخور، منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)

سر پایینی برنده سر بالایی شرمنده!

داداش مرگ من یواش!

کاش می شد سرنوشت را از سر نوشت

تند رفتن که نشد مردی! چشم انتظارم که برگردی

یا اقدس! یا هیچکس

زندگی نگه دار پیاده می شم



محبت از درخت آموز که سایه از سر هیزم شکن هم برنمی دارد

منمشتعلعشقعلیمچکنم

ایحجتخدا

دریای غم ساحل ندارد

قربون دل غریب پرستت

از عشق تو لیلی؛ رفتم زیر تریلی

همه از مرگ می ترسند من از رفیق نامرد

به مد پرستان بگو آخرین مد کفن است

ای روزگار با ما شدی ناسازگار!
بپر بالا که گیر نمیاد!

باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم
من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!

بحث30یا c ممنوع!

بخور و بخواب کارمه
الله نگهدارمه!

به مادرت رحم کن کوچولو!

تا جام اجل نکرده ام نوش
هرگز نکنم تو را فراموش!

تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی
تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!

تاکسی نارنجی 
از من نرنجی!

تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!

جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی
چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!

داداش مرگ من یواش
امان از دست گلگیر ساز و نقاش!

درخت مکر زن صد ریشه دارد
فلک از دست زن اندیشه دارد!

رنج گل بلبل کشید و برگ گل را باد برد
رنج دختر مادر کشید و لذتش داماد برد!

دلبری دارم چو مار عینکی
خوشگل و زیبا ولی کم پولکی!

حالا که خر تو خره ماهم پیرایدم(ژیان)

رخش بی قرار!

رفیق بی کلک مادر!

در طواف شمع می گفت این سخن پروانه ای
سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای!

دلبرا دل به تو دادم که به من دل بدهی
دل ندادم که به من ساندوچ و دلمه دهی!

دنبالم نیا اسیرم میشی!

دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ
ای هیچ تر از هیچ تو بر هیچ مپیچ!

دودوتا هفتا کی به کیه!

رود می رود اما ریگذارش می ماند!

زندگی بدون عشق مثل ساندوچ بدون نوشابه هست!

زندگی بدون عشق مانند شلوار بدون کش هست!

ژیان عشقت مرا بیچاره بنمود
ز شهر و خانه ام آواره بنمود!

سر پایینی نوکرتم
سر بالایی شرمندتم(ژیان)

شب و روز رانندگی در جاده ها کار من است 
از خطر باکی ندارم جون خدا یار من است!

شو همره بلبل لبلب هرمهوش!
(اینو برعکس هم که بخونی همین میشه)

عشق میکروبی است که از راه چشم وارد می شود و قلب را عاشق می کند!

قربان وجودی که وجودم ز وجودش بوجود آمده است!

کوه از بالا نشینی رتبه ای پیدا نکرد
جاده از افتادگی از کوه بالا میرود!

گاز دادن نشد مردی
عشق آن است که بر گردی!

گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهند
طبیبان جملگی خلق را رنجور می خواهند!

تمام مرده شویان راضیند بر مردن مردم
بنازم مطربان را که خلق را مسرور می خواهند!

گلگیرم ولی گل نمیگیرم!

یه بار پریدی موتوری دو بار پریدی موتوری آخر می افتی موتوری!

گرگی که مرا شیر دهد میش من است
بیگانه اگر وفا کند خویش من است

نوکرتم ننه!

یا علی گفتیم و قسط آغاز شد! 

دیشب بابام منو زد بخاطر تو ...

نیم كیلو باش ولی مرد باش 

ببخشید پشتم به شماست 

عاقبت فرار از مدرسه!

عاقبت لیسانس گرفتن!

ایکاش زندگی دنده عقب داشت!

این وسیله بهر روزی دست ماست
در حقیقت مالک اصلی خداست

گشتم نبود نگرد نیست

زگهواره تا گور بی خیال؟

من تماشای تو می کردم و غافل بودم
کز تماشای تو خلقی به تماشای منند

جوانی المثنی ندارد 

عاشق بی انتظار مادر

علم بهتر است یا ثروت؟
هیچكدام فقط ذره ای معرفت

به گنده تر و خرتر از خودت احترام بگذار!

عیب رندان مكن ای زاهد پاكیزه سرشت
سرنوشت دگران بر تو نخواهند نوشت

ناز نگات قشنگه!

تند رفتن كه نشد مردی
عشق است كه برگردی

هر كجا محرم شدی، چشم از خیانت باز دار
چه بسا محرم با یك نقطه مجرم میشود

مبر ز موی سفیدم گمان به عمر دراز
جوان به حادثه ای زود پیر میشود گاهی

دست بزن ولی خیانت مكن

منم یه روز بزرگ میشم

زندگی بر خلاف آرزوهایم گذشت

داداش جان به خاطر اشك مادر یواش!

افسوس همه اش افسانه بود!

من از عقرب نمیترسم ولی از سوسك میترسم
من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مكن
هرچه می خواهی بكن محتاج نامردان مكن!

شد شد، نشد نشد

بوسه مگر چیست، فشار دولب
این كه گنه نیست، چه روز و چه شب

بمیرد آنكه غربت را بنا كرد
مرا از تو، ترا از من جدا كرد

برگ از درخت خسته می شه
پاییز فقط یه بهانه است

در این دنیا كه مردانش عصا از كور می دزدند
من بیچاره دنبال مرد می گردم

رفاقت قصه تلخی است كه از یادش گریزانم

از بس خوردم مرغ و پلو
آخر شدم ماركوپولو

بخاطر دلم ولم

100 بار بدی كردی و دیدی ثمرش را
خوبی چه بدی داشت كه یك بار نكردی

تو كه بی وفا نبودی پدر سگ!

دلم دادم بری باهاش حال كنی
نه كه بری جیگركی بازكنی !

در قمار زندگی عاقبت ما باختیم
بس كه تكخال محبت بر زمین انداختیم

گر پادشاه عالمی، بازهم گدای مادری

نمیخام شمع باشم دخترا فوتم كنن
میخام سیگار باشم لوطیا دودم كنن

همه از من میترسن، من از نیسان آبی

هندونه بده قاچ كنیم، لوپتو بده ماچ كنیم !

دانی كه چرا راز نهان با تو نگفتم،
طوطی صفتی طاقت اسرار نداری

به درویشی قناعت كن كه سلطانی خطر دارد

جون من داداش یه خورده یواش!

اسیرتم ولی آزاد !

قربان وجودت که وجودم ز وجود تو بوجود آمده مادر

ای الهه ناز!!!

لوتی با ما به ازین باش که با خلق جهانی!




تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی


کلاه فروشی روزی از جنگلی می گذشت.تصمیم گرفت زیر درخت
مدتی استراحت کند.لذا کلاه ها را کنار گذاشت وخوابید.وقتی بیدار شد
متوجه شدکه کلاه ها نیست . بالای سرش را نگاه کرد . تعدادی
میمون را دید که کلاه را برداشته اند.
فکر کرد که چگونه کلاه ها را پس بگیرد.در حال فکر کردن سرش
را خاراند ودید که
میمون ها همین کارراکردند.اوکلاه راازسرش برداشت
ودید که میمون ها هم ازاوتقلید کردند.به
فکرش رسید… که کلاه
خود را روی زمین پرت کند.لذا این کار را کرد.میمونها هم کلاهها را
بطرف زمین پرت کردند.او همه کلاه ها را جمع کرد وروانه شهر شد.
سالهای بعد نوه او هم کلاه فروش شد.پدر بزرگ این داستان را برای نوه اش
را تعریف کرد وتاکید کرد که اگر چنین وضعی برایش پیش آمد
چگونه برخورد کند.یک روز که او از همان جنگلی گذشت در زیر
درختی استراحت کرد وهمان قضیه برایش اتفاق افتاد.
او شروع به خاراندن سرش کرد.میمون ها هم همان کار را کردند.او کلاهش
را برداشت,میمون ها هم این کار را کردند.نهایتا کلاهش رابرروی زمین
انداخت.ولی میمون ها این کار را نکردند.
یکی از میمون هااز درخت پایین امد وکلاه رااز سرش برداشت
ودر
گوشی محکمی به او زد و گفت : فکر می کنی فقط تو پدر بزرگ داری.

نکته : رقابت سکون ندارد.

 




تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 

بازیگر آمریکایی که اخیرا مسلمان شد، در واکنش به تردیدافکنی‌ها درباره مسلمان شدنش، بار دیگر بر ذکر شهادتین خود تاکید کرد و گفت: من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام.

به گزارش فارس، "شان استون"، بازیگر آمریکایی که اخیرا به ایران سفر کرده بود، با اعلام خبر پذیرش اسلام و انتخاب نام علی به عنوان نام اسلامی خود، در رسانه‌های داخل و حتی خارج خبرساز شد.

این خبر با واکنش و هجمه رسانه‌های خارجی مواجه شد تا اینکه بتوانند به نحوی این موضوع را زیر سوال برده و آن را به حاشیه بکشانند.

اما در این میان اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر زیر سوال بردن مسلمان شدن شان استون منتشر شد؛ هر که چند انتشار این گزارش‌ها آن هم با تاخیر چند هفته‌ای محل تامل است.

این بازیگر آمریکایی وقتی اخبار مربوط به ابراز تردید درباره مسلمان شدنش را شنید، به شدت ناراحت و گله‌مند شد و حتی گفت که این موضوع را پیگیری می‌کند.

استون بار دیگر با خبرگزاری فارس گفت‌وگویی را انجام داد تا به این واسطه بتواند به سوالات و تردیدها در این زمینه پاسخ دهد.

خبرگزاری فارس به منظور پاسخ به سوالات مخاطبان و افکار عمومی در این زمینه و رفع هر گونه تردید، متن کامل اظهارات این بازیگر آمریکایی را در ادامه به زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌کند. متن انگلیسی نوشته شان استون بوده و هیچ دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است.

اظهارات وی بشرح زیر است:

من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام

من بر این باورم که اسلام ادامه رسالت پیامبران خدا از حضرت ابراهیم (ع) تا حضرت عیسی (ع) است. اگر حضرت موسی (ع) شریعت را آورد، حضرت عیسی (ع) تقوا را، حضرت محمد (ص) الگوی معرفت و دانش است. من همیشه خداپرست بوده‌ام، در نتیجه تغییر خداپرستی که نداده‌ام بلکه با پذیرفتن اسلام به آغوش اسلام آمده‌ام. شهادتین من گسترش دین من است با اعلام این که حضرت محمد (ص) پیامبر و فرستاده خداوند است.

شان اسم عامیانه و دنیایی من است، کریستوفر اسم مسیحی من، استون اسم یهودی است که از پدرم به ارث برده‌ام؛ پدری که با همه زندگی خود برای گفتن حقیقت ریسک بزرگی کرده است و علی اسم اسلامی و روحانی من است برای عدالت خواهی. من از حضرت علی (ع) یاد گرفتم که در مقابل هیچ کس غیر از الله سجده نکنم.

تو که هستی که مسلمان شدن مرا زیر سوال ببری؟

من قلب خود را تسلیم الله کرده‌ام.

با تشکر

Where have I ever denounced Islam?  I believe that Islam is a continuation of the

messages brought by the Prophets of the God Abraham and Jesus. If Moses stood for the law, Jesus represented Grace, and Prophet Mohammad is a model for Marefat (knowledge)

I have always believed in one God (Allah); therefore I was not converted, but I accepted and embraced Islam.

My Shahadatin was an extension of my faith by announcing that Prophet Mohammed is a messenger of God.

My name is Sean, which is my secular name.  Christopher is my Christian name; and Stone is my
Jewish name that I inherited from my father, a man who's risked his career for the pursuit of truth.

Ali is my divine Muslim name for justice; I learnt from him not to bow in front of anyone but Allah.

Who are you to question my faith?  I submitted my heart to Allah.



تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آیا میدانید : در تایوان بشقابهای گندمی درست میشود وافراد بعد از خوردن غذا بشقابهایشان را هم میخورند.

 

آیا میدانید : گوش و بینی درتمام طول عمر انسان در حال رشد میباشند و بزرگتر میشوند.

 

آیا میدانید : آب دریا بهترین ماسک زیبایی پوست میباشد.

 

آیا میدانید : اولین مردمانی که نخ را کشف کردند وموفق به ریسیدن آن شدند ایرانیان بودند.

 

آیا میدانید : بزرگترین دریای دنیا دریای مدیترانه است و عمیقترین نقطه آن به ۴۳۳۰متر میرسد.

 

آیا میدانید : فقط پشه ماده نیش میزند و از پروتین خون مکیده شده جهت تخم گذاری استفاده میکند.

 

آیا میدانید : هر چشم مگس دارای ۱۰ هزار عدسی است.

 

آیا میدانید : مقاومت موش صحرایی در برابر بیآبی بیشتر از شتر است.

 

آیا میدانید : جمعیت میمونهای هند بالغ بر ۵۰ میلیون است.

 

آیا میدانید : یک نوع وزغ وجود دارد که در بدن خود سم کافی برای کشتن ۲۲۰۰ انسان در اختیار دارد.

 

آیا میدانید : ۳۵۰ هزار نوع کفشدوزک در جهان وجود دارد.

 

آیا میدانید : نوشابه های زرد رنگ، زیانبارتر از نوشابههای سیاه رنگ هستند.

 

آیا میدانید : شش چپ، اندکی از شش راست کوچکتر است تا فضای کافی برای قرارگیری قلب فراهم آید.

 

آیا میدانید : تعداد سلولهای گیرنده بویایی در سگهای معمولی، یک میلیارد و در سگهای شکاری،۴ میلیارد عدد است

 

آیا میدانید : رشد کودک در بهار بیشتر است.

 

آیا میدانید :  هر انسان در حدود نیم ساعت یک تک سلولی بوده است ؟

 

آیا میدانید :  دندان تنها بخش از بدن انسان است که ترمیم نمی شود ؟

 

آیا میدانید :  هر چروک ایجاد شده در ابرو نتیجه ۲۰۰۰۰۰ اخم است ؟

 

آیا میدانید :  اکثر افراد در کمتر از ۷ دقیقه خوابشان می‌برد ؟

 

آیا میدانید :  آب دریا بهترین ماسک برای صورت انسان است ؟

 

آیا میدانید :  ورزش کردن در گرما به کاهش اشتها کمک می‌کند ؟

 

آیا میدانید :  عمر پرزهای چشایی انسان از ۷ تا ۱۰ روز است ؟

 

آیا میدانید :  اندازه قلب هر فرد به اندازه مشت اوست ؟

 

آیا میدانید :  قلب انسان بطور متوسط ۱۰۰ هزار بار در سال میتپد ؟

 

آیا میدانید :  سریع ترین عضله بدن انسان زبان اوست ؟

 

آیا میدانید :  بدن انسان پنجاه هزار کیلومتر رشته عصبی دارد ؟

 

آیا میدانید :  تنها قسمت بدن که خون ندارد قرنیه چشم است ؟

 

آیا میدانید :  استرس تا ۵ برابر سیستم ایمینی بدن را پایین می آورد ؟

 

آیا میدانید :  تـنها در طول زمانی که این جمله را می خوانید در حدود ۵۰ هزار سلول بدنتان میمیرد و سلول های جدید جایگزین آن می شود ؟

 

آیا میدانید :  در طـول یـک ساعت قلب شما آنقدر سخت کار می کند کـه مــی تـــوانــد انرژی حمل یک جسم یک تنی به اندازه یک کیلومتر از سطح زمین را تامین کند ؟

 

آیا میدانید :  اولین دوقلوهای آزمایشگاهی اولین بار در سال ۱۹۸۱ به دنیا آمدند ؟

 

آیا میدانید :  اگر سلول های موجود بر روی پوست بدن انسان را به دنبال هم بچینیم، طول آن به ۴۵ مایل خواهد رسید ؟

 

آیا میدانید :  در طول یک سال، قلب یک انسان عادی ۴۰ میلیون بار می تپد ؟

 

آیا میدانید :  بیشتر انسانها در یک دقیقه ۲۵ مرتبه پلک می زنند و بطور میانگین هر انسان سالانه بیش از ۱۳ میلیون مرتبه پلک می زند ؟

 

آیا میدانید :  معده شما باید هر دو هفته یکبار ماده مخاطی جدید ترشح کند در غیر اینصورت خودش را هضم خواهد کرد ؟

 

آیا میدانید :  شش سمت چپ کوچکتر از شش سمت راست است تا فضایی برای قلب ایجاد شود ؟

 

آیا میدانید :  جراحی چشم یکی از پیشرفت های چشمگیر در طب باستان به شمار می رود ؟

 

آیا میدانید :  عطسه در هنگام خارج شدن از دهان، سرعتی بالغ بر ۱۰۰ مایل بر ساعت دارد ؟

 

آیا میدانید :  اگر بدن شما خشک و یخ زده شود ۱۰% به وزن آن اضافه خواهد شد که این مقدار وزن اضافی را مایکرو ارگانیسم هایی که بر روی بدن قرار دارند، تشکیل می دهند ؟

 

آیا میدانید :  براساس آمارهای اخیرسازمان جهانی سلامتی، روزانه در حدود ۱۰۰ میلیون فعالیت جنسی رخ میدهد؟

 

آیا میدانید :  زمانیکه گوشت و شیر را با هم می خورید، بدن به هیچ وجه کلسیم شیر را جذب نمی کند و بهتر است میان مصرف گوشت و شیر حداقل ۲ ساعت فاصله باشد ؟

 

آیا میدانید :  ما یک داروخانه کامل در بدن خود داریم و می توانیم هر دارویی را در بدن خود تولید کنیم ؟

 

آیا میدانید :  طول قد هر انسان سالم برابر هشت وجب دست خود اوست ؟

 

آیا میدانید :  محـقـقان اخیـراً بـه ایـن نتیجه رسیده اند که کلیه انسان ۵۰۰ عملکرد متفاوت دارد ؟

 

آیا میدانید :  ساختمان عملکرد دست وال، سگ، پرندگان (بال ها) و انسان دقیقاً مشابه است ؟

 

آیا میدانید :  شبکه چشم ۱۳۵ میلیون سلول احساس دارد که مسئولیت گرفتن تصاویر و تشخیص رنگها را بر عهده دارد ؟

 

آیا میدانید :  چشم انسان حدود ۱۳۵ میلیون سلول بینایی دارد که معادل یک دوربین ۱۳۵ مگاپیکسل عمل می کند ؟

 

آیا میدانید :  چشم سالم انسان میتواند ده میلیون رنگ را مختلف را ببیند و آنها را از یکدیگر تمیز دهد ؟

 

آیا میدانید :  گوش و بینی شما در تمام طول عمر به رشد خود ادامه می دهند ؟

 

آیا میدانید :  چشم‌های ما از بدو تولد همین اندازه بوده‌اند، اما رشد گوش و بینی ما هیچ‌وقت متوقف نمی‌شوند ؟

 

آیا میدانید :  شواهد نشان داده است که انسان از هفتاد هزار سال پیش لباس بر تن می کرده است ؟

 

آیا میدانید :  عمر مفید انسانها در کف دستشان اینگونه (۸۱ – ۱۸ = ۶۳) نوشته شده است ؟

 

آیا میدانید :  ضریب هوشی انسان های معمولی بین ۸۵ تا ۱۰۵ است ؟

 

آیا میدانید :  هر تار موی انسان میتواند تا وزن ۱۰۰ گرم رشد کند ؟

 

آیا میدانید :  یک انسان نهایتا میتواند با سرعت ۳۵ کیلومتر در ساعت بدود ؟

 

آیا میدانید :  کالبد شکافی انسانهای جدید بسیار بیشتر از انسانهای قدیمی طول میکشد ؟

 

آیا میدانید :  انسان با خوردن ۲۰ نیش از زنبور عسل در آن واحد خواهد مرد ؟

 

آیا میدانید :  هر انسان میتواند ۱ دقیقه نفس خود را حبس کند و رکوردش در جهان ۸۵ ثانیه است ؟

 

آیا میدانید :  وزن اسکلت انسان بالغ ۱۳ تا ۱۵ کیلوگرم است ؟

 

آیا میدانید :  انسان اولیه (ناندرتال ها) و اجداد اولیه انسان هر دو در یک زمان در اروپا بودند ؟

 

آیا میدانید :  یک انسان ۸ ثانیه بعد از قطع گردن هنوز به هوش است ؟

 

آیا میدانید :  لایه بیرونی پوست انسان هر ۲ هفته یکبار با سلولهای جدید تعویض میشود ؟

 

آیا میدانید :  انسان ۹ هزار سال پیش از میلاد برای اولین بار به کشاورزی پرداخت ؟

 

آیا میدانید :  دویست میلیون موجود زنده روی زمین وجود دارد که انسان یکی از آنها است ؟

آیا میدانید :  کبد انسان در ۳۰۰ تا ۵۰۰ روز نو میشود، یعنی اینکه از سلولهای جدیدی برخوردار میشود ؟




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 

تا لود شدن کامل عکس ها منتظر بمانید...
 

 




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

 




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی




http://salijoon.us/mail/901217/aro2/66943405180725344153.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/83649788668525060708.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/81818435811401796655.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/62462575373428686772.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/21615793931729365374.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/96314573176001923801.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/19408873875928201185.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/78480474639931496961.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/98722811079867384990.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/83580460282280438355.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/55179920579275111169.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/16154606704028727058.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/97829843323369835208.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/92443825371971774499.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/24925672171522246881.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/05881689422122799526.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/16718746300345306446.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/56077930928234539254.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/43284996100497489229.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/51718605128378738905.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/02942914203076000056.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/91898037125263298271.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/40798420773062215974.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/27234116219650411796.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/86571696507816021919.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/15354385839088362646.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/37699361499389392531.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/37353357353364535671.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/95449589643882620185.jpg


http://salijoon.us/mail/901217/aro2/22203166112579183868.jpg
 

 




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله چهارم از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا با تیم‌های کره‌جنوبی، ازبکستان، قطر و لبنان هم‌گروه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی مرحله چهارم و نهایی از مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا از ساعت 11:30 امروز جمعه در کوالالامپور مالزی برگزار شد.

در پایان این مراسم 10 تیم برتر آسیا برای راهیابی به جام جهانی 2014 برزیل در دو گروه به شرح زیر قرار گرفتند:

گروه A: کره‌جنوبی، ایران، ازبکستان، قطر و لبنان

گروه B: استرالیا، ژاپن، عراق، اردن و عمان

این مراسم با حضور "کارلوس کی‌روش"، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و مهدی مهدوی کیا، کاپیتان پیشین این تیم برگزار شد.




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

شرکت سوئیسی هابلوت، یکی از گرانبهاترین ساعت های دنیا، به قیمت ۵ میلیون دلار را به نمایش گذاشته است.

این ساعت مچی که از طلای سفید و تعداد 1282 قطعه الماس ساخته شده، در مراسمی در یک شرکت خصوصی در شهر بازل سوئیس برای عده محدودی به نمایش گذاشته شده است.


به گزارش پایگاه خبری «تازه» به نقل از آژانس خبری فرانسه، ۱۷ نفر ساخت این ساعت را بر عهده داشته اند و ۱۴ ماه ساخت آن به طول انجامیده است. برای جاسازی الماس ها در این ساعت، یک متخصص از شهر نیویورک آمریکا به محل ساخت آن در سوئیس سفر کرده است.

تحلیلگران می گویند با وجود مشکلات اقتصادی در اروپا، ساعت سازان سوئیسی، به دلیل تقاضای زیاد از بازارهای آسیا، سال خوبی را سپری می کنند.




تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

سيمين دانشور عصر امروز (پنج شنبه 18اسفند ماه) پس از يک دوره بيماري در منزلش در سن 90سالگي از دنيا رفت.

به گزارش ايسنا سيمين دانشور (متولد 8 ارديبهشت سال 1300خورشيدي در شيراز) نويسنده و مترجم ايراني است. وي نخستين زن ايراني است که به شکل حرفه‌اي در زبان فارسي داستان نوشت.



مهم‌ترين اثر او رمان سووشون است که نثري ساده دارد و به 17 زبان ترجمه شده است و از جمله پرفروش‌ترين آثار ادبيات داستاني در ايران محسوب مي‌شود.

دانشور همچنين عضو و نخستين رئيس کانون نويسندگان ايران بود.

اخبار مراسم تشييع پيکر بانوي پيشکسوت ادبيات داستاني ايران متعاقبا اعلام خواهد شد.





تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

علی مطهری فرزند شهید مطهری در مطلبی را در واکنش به  به سخنان حجت الاسلام  پناهیان که درسایت تابناک منتشر شد ، ارسال کرده است که عین متن پاسخ به شرح زیر منتشر می شود : جناب حجت الاسلام آقاي پناهیان

با عرض سلام و احترام، مجال ملاحظه پاسخ جنابعالی به جوابیه بنده تا پس از انتخابات حاصل نشد. همچنان که در ذيل تبيين خواهد شد، ناخواسته آنچه را که دربارۀ دیدگاه نادرست جنابعالی در باب ولایت فقیه گفته بودم تأیید فرموده و شواهدی نیز اضافه کرده اید.

به خوانندگانی که فرصت خواندن تمام پاسخ مرا ندارند، توصيه مي کنم برای آشنا شدن با نوع استدلال و ميزان امانتداري جناب آقای پناهیان در نقلها،  لااقل نگاهي به جدول انتهايي بيندازند و البته خوانندگان اينترنتي مي توانند کليپ مربوطه را نيز ببينند.

 از هر دری سخن گفته اید: نامۀ جوانان اصلاح طلب به بنده (که البته پاسخ آن را خدمت جناب شریعتمداری ارسال کردم ولي منتشر نکردند و در سایتها منتشر شد)، مخالفت با طرح نظارت بر نمایندگان تا دستگیری سریع و البته نادرست دبیر سیاسی یک هفته نامه.  مطالبی که هیچ ربطی به موضوع نداشت.
در اینجا در چهارده بند به ذکر نکاتی پرداخته و با پرهيز از پراکنده گويي، بر مسائل محتوایی و مفهومی تکیه می کنم.

1. القاي تقابل با رهبری و حتي توهين به امیرالمؤمنین (ع) 
در جوابیه خود تلاش زیادی فرموده اید که در دو مرحله دو مطلب را به خواننده القا فرمایید: اول آنکه بنده را مقابل رهبری قرار داده و به خواننده چنین القا کنید که مراد من این بوده است که رهبری از پس پرده دائما به نمایندگان مجلس امر و نهی می کنند. آنچه من گفته ام  این بوده که نماینده نباید خود را ملتزم به کشف نظر رهبری پیش از هر اقدامی کند. این مطلب را عده ای کم شمار از همفکران شما در مجلس دائما به نمایندگان القا می کنند نه سيره رهبری، و به اين وسیله هر طرح مخالف منافع جناحي خود را در نطفه خفه می کنند. 

 به القای مقابله با رهبری نیز بسنده نکرده ، سعی کرده اید مرا در مقابل امیر المؤمنین (ع) نيز قرار دهید! مثلا در بحث منزلت عدالت و ولایت – که بدان خواهم پرداخت -  گفته اید:

«سندِ به قول شما به غایت سست بنده هم نص صریح کلام امیرالمؤمنین(ع) بوده است که در پاسخ به معاویه «اجرای عدالت در مورد قاتلان عثمان» را به عنوان شرط بیعت اعلام کرده بود. حالا این استدلال اگر مشعشع است لطفا احترام کلام حضرت امیر(ع) را نگه دارید.»

من گفته بودم «استدلال» شما به غایت سست است نه «سند» شما. آیا ایراد فقها به یکدیگر در مورد استدلال به آیه ای در قرآن، حرمت نگذاشتن فقها به قرآن است یا نقد استنباط یکدیگر از قرآن؟ بعید است که شما به عنوان یک فرد حوزوی متوجه این نکته روشن نبوده باشید. با کدام معیار اخلاقی و شرعی تلاش کردید چنین مطلب ناحقی را به خوانندگان بعضا بی دقت القا کنید؟



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 

 

تذکر توکلی، نادران، مصباحی​مقدم و ۹ نماینده دیگر به رئیس​جمهور: سعید مرتضوی را مدیر عامل تامین اجتماعی نکنید

آسیب‌ها - 12 نماینده مجلس نسبت به تصمیم اخیر رئیس جمهور برای انتصاب مدیر عامل جدید سازمان تامین اجتماعی تذکر دادند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از برکناری رحمت​الله حافظی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، سید مجید موسویان سرپرستی این سازمان را بر عهده دارد. اما رئیس​جمهور در نظر دارد که سعید مرتضوی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به عنوان مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برگزیند.
12 نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور از او خواستند تا به دلیل عدم تجربه و تخصص مرتضوی در این زمینه، او را به عنوان مدیر عامل سازمان تامین انتخاب نکند.
این تذکر کتبی از سوی احمد توکلی، غلامرضا مصباحی​مقدم، الیاس نادران، اسماعیل  کوثری، بیژن نوباوه، زهره الهیان، فاطمه رهبر، پرویز سروری، رضا آشتیانی، حسینعلی شهریاری، نادر قاضی پور و محمد دهقان امضا شده بود.




تاریخ: دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
 

 

۲هزار۱۴۶ صندوق رای تهرانی‌ها شمارش شد/حدادعادل با۴۷۹هزاررای اول و نجابت با۱۲۵هزار رای سیم

انتخابات - ستاد انتخابات کشور اسامی 30 نفر اول تهران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تا ساعت 20:30 را اعلام کرد.

ستاد انتخابات کشور آخرین نتایج رسمی شمارش آرا در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را تا این لحظه اعلام کرد.
 
از 2146 صندوق شمارش شده، 929.953 رای ماخوذه وجود داشته که از این تعداد 1.022.376 رای ماخوذه صحیح بوده است.
 
1-غلامعلی حداد عادل 479098
 
2-سیدمحمدحسن ابوترابی فرد 291833
 
3-سید علیرضا مرندی 288000
 
4-مرتضی آقاتهرانی   284711
 
5-مسعود میرکاظمی 236983
 
6-بیژن نوباوه 195132
 
7-احمد توکلی 189857
 
8-علی مطهری 181911
 
9-روح‌الله حسینیان 175559
 
10-علی‌اصغر زارعی 169077
 
11-علیرضا زاکانی 164099
 
12-حسین مظفر 163022
 
13-زهره طیب‌زاده 162102
 
14-غلامرضا مصباحی مقدم 160131
 
15-محمد سلیمانی 1570172
 
16-سید مهدی هاشمی 154925
 
17-سید محمود نبویان 150293
 
18-مهرداد بذرپاش 147534
 
19- حمید رسایی 144118
 
20 - اسماعیل کوثری 143956
 
21-- مهدی کوچک زاده 142211
 
22- لاله افتخاری 141849
 
23- مجتبی رحماندوست 141130
 
24 - الیاس نادران 140569
 
25- حسین فدایی 140301
 
26- محمدرضا باهنر 137300
 
27- پرویز سروری 133782
 
28- فاطمه رهبر 131286
 
29- فاطمه آلیا 130521
 
30- حسین نجابت 125062

 




تاریخ: شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 

 

آلبوم موسیقی بازیگر سریال‌های طنز منتشر می‌شود

موسیقی - سایت موسیقی ما نوشت:



جلال سامنی مدیر روابط عمومی مؤسسه ترانه سمان توضیح داد: «آلبوم «ماه می‌خنده» با صدای محمدرضا هدایتی خواننده و بازیگر در 9 قطعه آماده انتشار است و تا پایان اسفندماه روانه بازار موسیقی پاپ می‌شود. »

او افزود: «ترانه و تنظیم آلبوم برعهده رشید رفیعی و آهنگسازی آن کار مشترکی از رشیدرفیعی و محمدرضا هدایتی است که در جلسات متعدد کارگاهی تدارک دیده شده است.»

سامنی انتشار این اثر را باعث شگفتی مخاطبان دانست و اظهار کرد: «در سال‌های اخیر بسیاری از بازیگران به عرصه موسیقی قدم گذاشته‌اند که اغلب به دلیل عدم آشنایی با ابتدایی‌ترین اصول موسیقی در جذب مخاطب ناموفق بوده‌اند، اما در آلبوم «ماه می‌خنده»، محمدرضا هدایتی نه به عنوان بازیگر بلکه به عنوان خواننده‌ای حرفه‌ای و توانا آلبومی متنوع و امروزی تولید کرده است که بدون شک در رده پرفروش‌ترین آثار پاپ سال‌های اخیر خواهد بود.»

قطعه لبخند مصنوعی از همین آلبوم در رادیو هفت دو هفته پیش اجرا شد. قطعه سوم آلبوم ماه می‌خنده با عنوان «با تو آزومم» و عکس‌هایی از  پشت صحنه تولید این آلبوم را اختصاصا در موسیقی ما گوش کنید و ببینید.




تاریخ: شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

نگاهي به افزايش برخي از نام‌ها در دوره‌هايي از زمان نشان مي‌دهد برخي از والدين ايراني برنامه يا تدبير درستي براي اسم‌گذاري ندارند.

هر چند اسامي‌اي نظير هستي، آيدا يا ستايش بي‌ترديد جز اسامي زيبايي محسوب مي‌شوند، اما اگر تنها دليل انتخاب اين اسامي پرطرفدار بودن شخصيت اول يك سريال تلويزيوني باشد، كمي نااميدكننده به نظر مي‌رسد.

براساس اعلام سازمان ثبت‌احوال، سريال‌ها و فيلم‌هاي سينمايي هم در برخي مواقع الگوي انتخاب نام مي‌شوند و به عنوان مثال سريال «ستايش» در اين زمينه تاثيرگذار بود.

همزمان با پخش سريال‌هاي «ميوه ممنوعه» و «پنج كيلومتر تا بهشت» تمايل به انتخاب نام‌هاي «هستي» و «آيدا» كه شخصيت‌هاي اصلي اين سريال‌ها بودند در كشور افزايش يافت.

در سال 85 نام ستايش رتبه پنجم را داشته و به مراتب فراواني آن افزايش يافته و سال گذشته و امسال سومين نام پرطرفدار در كشور بوده است.

امسال هم فراواني نام «آيدا» افزايش يافته و فراواني نام «هستي» در حال افزايش است.

مديركل اسناد هويتي سازمان ثبت‌احوال كشور مي‌گويد: اتفاقات و وقايعي كه در سنوات گذشته رخ داده در انتخاب نام افراد بسيار اثرگذار بوده است، به عنوان مثال پيش از انقلاب اسلامي فراواني نام «روح‌الله» 400 مورد در هر سال بود، در حالي كه پس از وقوع انقلاب اسلامي فراواني اين نام به 9 تا 20 هزار مورد در سال افزايش يافت.

محسن اسماعيلي ادامه مي‌دهد: محمدرضا هم نام زيبايي است و اكنون هم فراواني زيادي دارد؛ فراواني اين نام پيش از انقلاب بسيار زياد بوده، در حالي كه در سال‌هاي نخست پس از پيروزي انقلاب، فراواني اين نام بسيار كاهش يافت. نام قهرمانان ملي و بين‌المللي كشور هم معمولا از نام‌هاي پرطرفدار هستند.

با وجود اين به گفته اسماعيلي، سليقه جامعه در انتخاب نام تا حدودي نسبت به گذشته تغيير كرده و اين تغيير يك هشدار است و نهادهاي مختلف مانند رسانه‌ها، آموزش و پرورش، سازمان‌هاي فرهنگي و هنري، شهرداري‌‌ها و دانشگاه‌ها بايد جهت فرهنگ‌سازي انتخاب نام بهتر عمل كنند.




تاریخ: شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

یک منبع آگاه از خنثی سازی دو بمب در روز گذشته در تهران خبر داد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار پانا اظهارداشت: صبح روز گذشته بر اساس اخبار رسیده یک بمب در یکی از مساجد بین راهی تهران قم کشف و بلافاصله خنثی شد.

همچنین بمب دیگری در میدان نبوت تهران در بامداد روز گذشته کشف شد این بمب یک کیلویی که برای ساعت 5 صبح روز گذشته تنظیم شده بود توسط عوامل امنیتی در این میدان کشف و بلافاصله توسط اکیپ خنثی سازی بمب خنثی شد.




تاریخ: شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران فهرست ۱۲ نفر از متخلفان که پرونده‌های آنها شاکیان زیادی دارد را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس،  هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران جدیدترین فهرست متخلفان فوتبال ایران را به این شرح اعلام کرد:

امید قیصری، اسماعیل شکوری، مهدی گلپور، مهدی کاظمی جلودار، محمدرضا جوهری، جلال جوانمرد، حمید نجف‌پور، رضا شهلایی، محسن و عباس میرزایی، حمید افشار علی‌آبادی و آرش زواره‌ای

طبق اعلام هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران، دعاوی و شکایات افراد حقیقی و حقوقی از نامبردگان به جمع بندی رسیده و آماده ارائه پرونده به مبادی ذیصلاح است به همین دلیل این هیئت از کلیه افراد حقیقی و حقوقی درخواست کرده چنانچه شکایت و گزارشی از افراد فوق دارند به طور کتبی و یا شفاهی مطالب خود را با مراجعه به این دبیرخانه اعلام کنند.

به گزارش فارس پیش از این نیز دبیرخانه هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران اسامی مهدی ماندگاری، حسن صبوری معروف به سروش، سعید کاظمی، هاشم قلیچی، مهدی ملک‌پور و ابراهیم میثاقی را به عنوان 6 متخلف فوتبال ایران اعلام کرده بود.




تاریخ: شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

براساس نتایجی که از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام شده است تا کنون 11 نفر از نمایندگان فعلی مجلس هشتم و برخی از چهره های اصولگرا و اصلاح طلب نتوانستند راهی مجلس نهم شوند.

به گزارش خبرآنلاين، بر اساس نتایجی که از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام شده اسامی زیر نمایندگان و فعالان سیاسی هستند که حائز آرای لازم نشدند:
 
احمد ناطق نوری
محمدمهدی مفتح نماینده
ستار هدایت خواه
پروین احمدی نژاد
مصطفی کواکبیان
محمد رضا خباز
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور
حجت‌الاسلام علی بنايي
قدرت الله علیخانی
ملک محمدی نماینده فعلی شهرستان دامغان
حجت الاسلام حسین جلالی، عضو جبهه پایداری و رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی
حشمت الله فلاحت پیشه
سید کاظم دلخوش
جهانبخش محبی نیا
عبدالوحید فیاضی




تاریخ: شنبه 13 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

با پایان مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا این سوال در بین هواداران فوتبال شکل گرفته که تیم ملی ایران با چه تیمهایی همگروه می شود ؟

براي اين مراسم قرعه کشي که بزودی برگزار مي شود ، فيفا بر اساس رنکينگ سال 2011 تيم ها عمل مي کند و بر اين اساس تيم هاي ژاپن و استراليا که دو تيم نخست آسيا هستند سرگروه مي شوند و تيم هاي کره جنوبی و ايران در رده دوم گروه هاي شان قرار مي گيرند.


بدين ترتيب ، ايران اين بار با دو تيمي که سبب حذفش از جام جهاني قبلي شدند ، برخورد نخواهد داشت چون کره شمالي حذف شده و کره جنوبي هم در گروه ما قرار نمي گيرد.

شايد هم گروهي ايران و استراليا ، هيجان بازي هاي تاريخي مقدماتي جام جهاني 1998 را باري ديگر براي ايرانيان تکرار کند.

تیم‌های عراق (گروه اول)، کره‌‌جنوبی (گروه دوم)، ازبکستان (گروه سوم)، استرالیا(گروه چهارم) و ایران (گروه پنجم) به عنوان تیم‌های برتر گروه‌‌های پنج‌گانه جواز صعود دریافت کردند.

تیم‌های اردن، لبنان، ژاپن، عمان و قطر به عنوان تیم‌های دوم گروه‌های اول تا پنجم به دور بعدی راه یافتند.

سید یک : استرالیا و ژاپن

سید دو : ایران و کره‌‌جنوبی

سید سه : ازبکستان و عراق

سید چهار : اردن و عمان

سید پنج : قطر و لبنان

به نظر می رسد بهترین قرعه برای ایران به این صورت باشد :

ا- استرالیا 2- ایران 3- ازبکستان 4- عمان 5- لبنان

شاید سخت ترین قرعه برای ایران به این شکل باشد :
1-ژاپن 2- ایران 3- عراق 4- اردن 5- قطر

البته با حذف تیمهای عربستان و کره شمالی یکی از نماینده‌های آسیا در جام جهانی آفریقای جنوبی مسیر صعود ایران به جام جهانی هموار شد و در هر صورت ایران یکی از بخت های اصلی صعود به جام جهانی است و تنها خود ایران می‌تواند مانع صعود به جام جهانی شود!

گفتنی ست از این دو گروه تیم‌های نخست و دوم مستقیم به مرحله نهایی جام جهانی راه خواهند یافت و بهترین تیم سوم این دو گروه در پلی آف با نماینده آمریکای جنوبی شرکت خواهد کرد.



تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

سوژه های دیدنی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

* از رفتگر محله عیدی بگیرید.
* سی دی قفل دار رو بشکنین تا قفلش باز بشه.
* جوراب های کثیف رو به پره های پنکه ببندید و پنکه را روشن کنید.
* با هندوانه یه قل دو قل بازی کنین !
* به دوست دکترتون بگین : مرض جدید چی داری ؟!
* نصف شب زنگ بزنید به اورژانس و بگویید: من مرض دارم ، بیاین منو ببرید!
* روز بازی پرسپولیس با استقلال، وسط تماشاچی ها بنشینید و با صدای بلند، ابومسلم را تشویق کنید !
* هفت تیری بذارید رو شقیقه راننده مترو و بگید یالا برو دبی.
* پیراهن را روی کت بپوشید.
* دقت کنید وقتی در مهمونی براتون نوشیدنی آوردند همه را اندازه بگیرید و بزرگترین رو انتخاب کنید تا کلاه سرتون نره.
* ماست را با چنگال بخورید.
* زنگ در خونه ها رو بزنین بعد وایسین ببینید چی میشه.
* سر جلسه کنکور بهترین وقت برای تخمه شکستنه.
* برای روز اول دانشگاه روپوش مدرسه بپوشید و کیف جومونگ به پشتتون آویزان کنید.
* سرتون رو به جای شامپو با سنگ پا بشورین تا خوب تمیز بشه.
* جزوه های کلاسیتون رو با دوات و قلم نی بنویسید.
* داخل خیابان بلندگو دستی بگیرید و بگید "پژو بزن کنار وگرنه گازت می گیرم”
* دم در ورودی دانشگاه چند قالب صابون بذارید.
* توی رستوران های باکلاس ته بشقابتون رو لیس بزنید .
* توی عروسی کراوات مهمونها رو با قیچی ببرید و در برید
* 100 تا قرص ویتامین c بخورید و بگید خود کشی کردم
* وقتی رئیستون حرف با مزه ای زد بزنید پس کله اش و بلند بلند بخندید
* تو خیابون داد بزنید : هی خره ! بعد هر کی برگشت بهش بگید مگه به خودت شک داری
* تو مترو محکم بزنید پس گردن بغلیتون و بعد که برگشت بلند بزنید زیر خنده
* کمربندتون رو به عنوان دم پشتتون وصل کنید و برید تو جامعه بچرخید
* از قصد تصادف کنید
* تو یه برج بیست طبقه تو آسانسور بمونید و هی برید طبقه 20 و برگردید پایین
* اگه پلیس مدارک ماشین رو خواست تحویلش بدید و بپرید برید سوار ماشینش بشید و در برید
* از پیف پاف به جای عطر استفاده کنید
* وقتی با کسی مشغول صحبت هستید آدامستان را در آورده و به دماقش بچسبانید
* روی زمین صاف مدام زمین بخورید
* از نرده پله های محل کارتان سر بخورید
* به جای جوراب دستکش پایتان کنید و صندل لا انگشتی بپوشید
* روی زیر شلواری راه راه کمربند ببندید
* به خودتان لاستیکی ببندید
* چای را توی نعلبکی ریخته و دراز بکشید و آنرا هورت بکشید
* توی گرمای تابستان پالتو بپوشید و از سرما بلرزید
* از پشت شیشه ماشین برای همه بیخود و بی جهت شکلک در بیاورید
* توی جلسات مهم آدامستان را باد کرده و بترکانید
* در جشن تولدهای کودکان فامیل دوره بیافتید و هر چه بادکنک می بینید بترکانید
* روی قرمه سبزی سس قرمز بریزید و پنیر رنده کنید

 




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 دختران زیبا هستند پس از چراغ خاموش !

(شکسپیر)

همه پسران بی گناه هستند قبل از چراغ خاموش !

(زن شکسپیر)

 

 

یکی از ۲ راهی‌های زندگی وقتی‌ است که

نمی‌دانید در شیشه‌ای مقابل‌تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید» !

 

 

تا حالا دقت کردین

وقتی می خوایم یقه لباس یا روی سینه رو نیگاه کنیم

لب و لوچه آدم کج میشه !

همین الان امتحان اگه کن باورت نمیشه !

 

 

غضنفر به نامزدش اس ام اس میده

عزیزم من تا ۱۰ دقیقه دیگه میام پیشت

اگه نیومدم اس ام اس رو دوباره بخون !

 

 

این روزها  اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن

به سرعت خونه رو ترک کنید !

قضیه خونه تکونی جدیه !!

 

 

کاربردهای مختلف ” مُردن ” در فرهنگ ما !!

برو بمیر : برو گمشو !

بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !

می میرم برایت : عاشقتم !

می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟

… مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟

نمردیم و … : بالاخره اتفاق افتاد !

مردیم تا … : صبرمان تمام شد !

مرده : بی حال !

مردنی : نحیف و لاغر !

مردم : خسته شدم!

من بمیرم ؟ : راست می گی؟

 

 

حیف نون ظهر از سر کار برگشت خونه

دید خانومش نهار درست نکرده

از عصبانیت سرشو کوبید به دیوار

یهو یادش اومد مجرده !!!

 

 

رابطه هاى امروزى جوری شده که

مى تونید به همدیگه دست بزنید

ولى نمى تونید به گوشى هاى همدیگه دست بزنید !!

 

 

لذتی که تو دست توی دماغ کردن هست ، تو فین کردن نیست !

حالا لذت گوله کردن به کنار!

 

با کلمه آره یا نه جواب بده

آیا من میدونم که تو احمقی ؟!؟

 

 

یک واقعیت :

ﻭﻗﺘﻲ ﺑﭽﻪ ﺍﻱ ﺑه دنیا ﻣﻴﺎﺩ

ﻫﻤﻪ ﺟﻤﻊ می شن میگن:

ﭼﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻴﻪ ﭼﻪ ﺧﻨﺪهﻫﺎﺵ ﻣﺎﻣﺎﻧﻴﻪ ﻟﺒﺎﺷﻮ ﭼﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻴﻪ ﻭ . . .

اما ﺍﺯ ﺑﺎﺑﺎیی ﺧﺒﺮﻱ ﻧﻴﺴﺖ

ﻛﻲ ﻳﺎﺩ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﻴﻔﺘﻦ !؟

ﻭﻗﺘﻲ ﭘﻮﺷﻚ ﺑﭽﻪ رو ﺑﺎﺯ می کنن

میگن: ﺍﻱ ﺑﺎﺑﺎ ﭼﻘﺪﺭ ﺭﻳﺪﻩ !

 

 

قابل توجه خانوما

مرد اونه که قلبتو شارژ کنه

نه سیم کارتتو !

 

 

همیشه معذرت خواهی به معنای غلط کردم نیست

گاهی ینی خفه شو !

 

 

۲ تا زن توی اتوبوس برای یک صندلی خالی دعواشون میشه

راننده میگه اونی که مسن تره بشینه روی صندلی

هر ۲ تا زن به هم نگاه کردن و صندلی خالی ماند !

 

 

اگر شرایط زندگی برای شما سخت شده و تحمل ندارید

و اگر در روابط عاشقانه خود شکست خورده اید

هنگامی که غم و اندوه شما را احاطه کرده

و هنگامی که اشک از چشمان شما جاری شده

فقط با ما تماس بگیرید

(روابط عمومی شرکت دستمال کاغذی اشک مال !)

 

 

تو رو خدا اگه قصد ازدواج داری بهم بگو

خودم میخوامت

التماست میکنم چرا حرف نمیزنی باهام

هر موقع میبینمت ساکتی

(مکالمه عضنفر با مانکن داخل مغازه!) oh go on

 




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 

 




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

بررسی گزارش طرح سئوال از رئیس جمهور که با 79 امضاء تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده است، هفته آینده با حضور محمود احمدی نژاد در صحن علنی بررسی مجلس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مجلس شورای اسلامی هفته آینده پس از تعطیلی 3 هفته ای و در پی برگزاری انتخابات مجلس نهم، روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تشکیل جلسه خواهد داد.

طرح سئوال از رئیس جمهور به عنوان مهمترین دستور کار این هفته مجلس در برنامه کاری نمایندگان ثبت شده است.  

 30 آذر ماه سال جاری طرح سئوال از رئیس جمهور که با 79 امضا به هیئت رئیسه مجلس رسیده بود به 6 کمیسیون مجلس ارجاع شد و کمیسیون های مذکور ظرف یک هفته باید طرح سئوال از رئیس جمهور را بررسی و گزارش آن را ارائه دهند.  در صورتی که سئوال کنندگان از پاسخ های داده شده در کمیسیون ها توسط نمایندگان دولت قانع نشوند گزارش کمیسیون به هیئت رئیسه مجلس ارائه می شود و طبق ماده 197 آیین نامه این گزارش در صحن اعلام می شود و به رئیس جمهور ارسال خواهد شد. پس از آن رئیس جمهور باید ظرف مدت یک ماه در صحن علنی مجلس حضور و پاسخگوی نمایندگان باشد.
علی مطهری نماینده تهران 5 تیرماه سال جاری طرح سئوال از رئیس جمهور را با 100 امضاء تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد. مهمترین محورهای این طرح تخلفات قانونی دولت از جمله عدم اجرای قانون مترو و عدم معرفی وزیر ورزش در مهلت قانونی و مقاومت 11 روزه رئیس جمهور در برابر حکم رهبر انقلاب مبنی بر ابقای مصلحی وزیر اطلاعات و نحوه عزل متکی وزیر سابق امور خارجه و همچنین مسائل مربوط به امور فرهنگی از جمله اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور بود
.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 

 




تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

اصغر فرهادی لحظاتی پیش، جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار را از «ساندرا بولاک» دریافت کرد. این برای دومین بار بود که فیلمی از ایران به مرحله نهایی کسب جایزه اسکار رقابت می‌کرد، ولی نخستین فیلمی است که این جایزه را دریافت می‌کند.

اصغر فرهادی پس از دریافت جایزه دقایقی را برای حضار سخنرانی کرد. او سخنرانی‌اش را با «سلام به مردم سرزمینم» آغاز کرد.

وی همچنین گفت: در این لحظه، بسیاری از ایرانیان در سراسر دنیا ما را می‌بینند و من گمان می‌کنم همه آنان خوشحال هستند.

فرهادی همچنین گفت: در زمانه ای که همه سیاستمداران با نام کشورشان از جنگ سخن می‌گویند، ایران با نام فرهنگ غنی و تمدن درخشان خود با همه دنیا سخن می‌گوید.

اصغر فرهادی، سخنانش را این گونه به پایان برد که با افتخار تمام، این جایزه را به مردم کشورم تقدیم می‌کنم که به رغم وجود دشمنی‌ها، به همه فرهنگ‌ها و تمدن‌ها احترام می‌‌گذارند.


لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، علی‌اصغر شهبازی، بابک کریمی، شیرین یزدان‌بخش، کیمیا حسینی و مریلا زارعی در «جدایی نادر از سیمین» بازی می‌کنند.

افزون بر این، «جدایی نادر از سیمین» برای بخش فیلم‌نامه غیر اقتباسی هم نامزد دریافت جایزه بود که اسکار در این بخش به فیلم نامه فیلم «نیمه شب» در پاریس وودی آلن رسید.

«کله‌شق»، ساخته میشائیل آر. روسکام از بلژیک؛ «پانویس» ساخته جوزف سدار از رژیم صهیونیست؛ «در تاریکی» ساخته آنی‌یژکا هولاند از لهستان و «آقای لازار» ساخته فیلیپ فالاردو از کانادا، دیگر نامزدهای جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌ زبان بودند.



مراسم اعطای جوایز اسکار 2012 از ساعت 5 صبح روز دوشنبه در «کداک تیه‌تر» لس آنجلس در حال برگزاری است.






ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

 

 بدون شرح...:32:










































































مد
برای بانوان ولی‌ افتتاح کنندگان آقایان ! straight face

 




تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

پس از انتشار سی دی جنجالی عصر ظهور توسط عوامل نزدیک به لیدر جریان انحرافی و توزیع سراسری آن ، عوامل این جریان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ، سی دی شماره 2 خود تحت عنوان «عبرت تاریخ» ( نگاهی مقایسه ای به اتهامات تاریخی علیه جناب مختار ثقفی و اتهامات کنونی علیه دکتر احمدی ن‍ژاد) را به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع نموده اند.

به گزارش «اعتدال» دست اندرکاران این سی دی با ادعای جمعی خودجوش از مردم (!) مدعی شده اند که صرفا نوعی اطلاع رسانی تاریخی و تذکر به همگان برای دفاع و حمایت از عملکرد ولایی رییس جمهور را مورد نظر دارند !

در سر تا سر این سی دی ضمن استفاده مغلطه آمیز از سخنان بزرگان دین، رهبر معظم انقلاب و مجموعه مختار نامه با سخنان و عملکرد احمدی نژاد ، سعی در تبرئه جریان انحرافی و تطهیر سخنان رییس جمهور در حمایت از مکتب ایرانی شده است.
 
در سی دی التقاطی در ادامه راهبرد جریان انحرافی ، هاشمی رفسنجانی به عنوان پشت پرده تخریب دولت و جریان انحرافی معرفی شده و به رونمایی اتهامات مطرح شده در مناظرات انتخاباتی سال 88 پرداخته شده است. همچنین احمدی نژاد به مانند مختار فردی معرفی شده که برای تخریبش متهم به ایرانی گری شده است.

جالب آنجاست که علیرغم تاکید متن خوانده شده در سی دی بر عدم نسبت تهیه کنندگان با جریان انحرافی ، سرتا سر این سی دی به حمایت از نظریه مکتب ایرانی و موهوم بودن جریان انحرافی اختصاص دارد.

گفتنی است این سی دی به تعداد نامحدودی تهیه شده و همچنان به صورت رایگان در حال توزیع است.




تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

  چندی پیش یکی از سایت های خبری بخشهایی از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در مطلبی تحت عنوان «پاسخ به ادعای مطهری» را منتشر کرده است. که این سخنرانی با واکنش دکتر علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس هشتم مواجه شده است و وی در مطلبی به مطالب مطرح شده در سخنان حجت الاسلام پناهیان پاسخ داده است که متن کامل پاسخ دکتر مطهری در ادامه می آید :

علی مطهری نوشته است که جناب پناهیان گفته اند:

«برخی از نمایندگان اصول‎گرای مجلس که از حداقل درایت سیاسی برخوردار نیستند، می گویند كه مجلس نباید تابع اشارات رهبری باشد، بلکه فقط باید تابع فرامین و حکم حکومتی باشد! در حالي‌كه مجلسي که چنین باشد، به نقطه امید دشمن تبدیل خواهد شد و امنیت و اقتدار کشور را کاهش خواهد داد. به نماینده اصول‌گرا می گوییم چرا رسانه بیگانه سخنان تو را پخش می‎کند، می گوید من نمی‎دانم چرا این‎کار را می کند! ما باید ببینیم مواضع کدام یک از نامزدها در بی بی سی با اشتیاق پوشش داده می شود و به اين افراد رای ندهیم».

 با گذشت از تعبیر توهین آمیز ایشان که کاش لااقل حرمت لباسی را که پوشیده اند نگه می داشتند، در اینجا در سه بخش به ادعاهای ایشان پاسخ می دهم.

بخش اول: تفسیر خودساخته آقای پناهیان از ولایت فقیه

 با تعبیر ایشان که «مجلس نباید تابع  اشارات رهبری باشد» و این تعبیر را به اینجانب نسبت داده اند، نوعی بی اعتنایی بنده به رهنمود های رهبری به مخاطب القا شده است. سخن من دربارۀ ولایت فقیه که بارها تأکید کرده ام حاوی دو نکته اساسی است: اول آن که برای طرح هر موضوعی در مجلس لزومی ندارد ابتدا از نظر موافق رهبری اطمینان حاصل کنیم تا مجلس به یک موجود دست و پا بسته تبدیل شود. بله، اگر رهبری لازم دیدند در مورد مسأله ای امر یا نهی کنند صد در صد اطاعت می کنیم. دوم آن که اگر رهبری نظری  (غیر از موارد حکم حکومتی) در باب مطلبی ارائه دادند - گرچه معمولا با توجه به تجربیات و بینش های رهبری راهگشاست - اما هیچ ایرادی ندارد که کسی نظر مخالفی ابراز کند و الا باید حتی مشاور عالی داشتن رهبری را امری ضد ولایت فقیه تلقی کنیم!

نه فقط در مورد ولی فقیه بلکه حتی در مورد معصومان هم چنین است، یعنی پیامبر (ص) و ائمه علیهم السلام نه تنها اجازه طرح نظر مخالف را می داده اند بلکه گاهی آن را می پذیرفته اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Alternative content