هبوط
اجتماعی فرهنگی

در چین همه چیز را می‌توان کپی کرد، از ماشین و تلفن گرفته تا سکه های دلار آمریکا، چیزهای کپی شده ای که تشخیص آن از نوع اصلی گاهی بسیار مشکل است.

به گزارش فارس،‌ تصاویر زیر مربوط به یک کارگاه تولید سکه‌های تقلبی در چین است، این کارگاه روزنه چند هزاران دلار سکه تقلبی تولید می‌کرده است، البته بیشتر این سکه‌ها، سکه های با تاریخ قدیمی بوده‌اند که کلکسیونرهای پول به دنبال آنها هستند. این سکه‌های تقلبی تا قیمت 400 دلار به فروش رسیده‌اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

تیم فوتبال کره جنوبی شب گذشته در برابر شاگردان کی روش با یک گل مغلوب شد تا در کنار ایران با هفت امتیاز بخت نخست صعود به جام جهانی باشند.

به گزارش فرارو، خبرگزاری های مختلف تصاویری از حواشی این دیدار منتشر کردند که در این میان عکسی از خبرگزاری موج جالب توجه است؛ تماشاگران کره ای پس از پایان بازی و در حالی که ورزشگاه را ترک می کنند اقدام به جمع آوری زباله های به جا مانده از خود می کنند.


 



تاریخ: پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال استعفای سرمربی این تیم را در جلسه هیات مدیره باشگاه تایید کرد و گفت: استقلال شرایط بدی دارد و بازیکنانش هنوز یک ریال هم دریافت نکرده‌اند.

به گزارش مهر، منصور پورحیدری در حاشیه دیدار دوستانه استقلال و مس کرمان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: امیر قلعه نویی در جلسه با اعضای هیات مدیره گفته بود که به خاطر مشکلات مالی دیگر نمی‌تواند با بازیکنان رودررو شده و تاکید کرده بود با این وضعیت از سرمربیگری استقلال کناره گیری می‌کند.

وی تاکید کرد: الان حدود 12 هفته از لیگ برتر گذشته است اما بازیکنان ما هنوز به اندازه بازیکنان فجرسپاسی و تراکتورسازی هم پول نگرفته‌اند. با این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که هم در لیگ قهرمانان آسیا هم در لیگ برتر موفق باشیم.

پورحیدری ادامه داد: فکر می‌کنید چرا بازیکنان ما می‌روند و دیگر برنمی‌گردند؟ آنها خسته شده‌اند! اگر این روند ادامه پیدا کند شاید بقیه هم بروند و دیگر برنگردند.

سرپرست تیم استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال بازیکنان هم آدم هستند و خرج دارند. استقلال شرایط بدی دارد و بازیکنانش هنوز یک ریال هم دریافت نکرده‌اند. آقایان باید بیشتر به فکر باشند.

پورحیدری در پایان در خصوص دلایل غیبت فابیو جانوآریو هم گفت: این بازیکن از قبل با ما هماهنگ کرده بود که به مرخصی برود. غیبت او ارتباطی با مسائل مالی ندارد.



تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی



تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

پس از فوت مادر امیر قلعه نویی، فرهاد مجیدی برای تسلیت قلعه نویی، به خانه او رفت.




تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
همزمان با نوسانات شدید نرخ ارز در بازار تهران، قیمت هر ریال عربستان هم در مدینه منوره به یکهزار تومان افزایش یافته که این موضوع منجر به کاهش قدرت خرید زائران ایرانی و نگرانی فروشندگان کالاها در این شهر شده است.

به گزارش مهر، همزمان با نوسانات شدید قیمت ارز در ایران، افزایش غیرمنتظره "ریال عربستان" زائران ایرانی را در مکه و مدینه منوره غافلگیر کرده است. در روزهای اخیر و با ورود تعداد قابل توجه‌ای از زائران ایرانی به مدینه منوره، قیمت هر ریال عربستان در بازارهای رسمی و غیر رسمی تا مرز یکهزار تومان افزایش یافته است. 

این در حالی است که در مراسم حج سال گذشته هر ریال عربستان حدود ۳۵۰ تومان ارزش داشت و خرید با ریال عربستان برای زائران ایرانی دارای صرفه اقتصادی بالایی بود. با این وجود، در سالجاری با افزایش ۳ برابری قیمت هر ریال عریستان سعودی در مقایسه با سال گذشته، قدرت خرید زائران ایرانی به شدت کاهش یافته است. گزارش میدانی از بازارچه‌های خرید شهر مدینه منوره نشان می دهد که در چند روز گذشته افزایش قیمت هر ریال عربستان به ۱۰۰۰ تومان منجر به کاهش خرید زائران ایرانی شده است. در حال حاضر، قیمت یک لباس درجه دو بچه‌گانه چینی در بازار و فروشگاه‌های مدینه حدود ۱۰ تا ۱۵ ریال عربستان است. یک ‍زائر ایرانی برای خرید این لباس باید معادل ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان هزینه کند در حالی که ارزش این لباس در بازار تهران کمتر از ۷ هزار تومان برآورد می شود. 

از سوی دیگر، با کاهش ارزش ریال ایرانی، برخی فروشندگان محلی و برخی از فروشگاه ها که تا سالهای قبل به جای ریال عربستان برای فروش کالا از دریافت تومان ایرانی استقبال می کردند، در سالجاری از معامله و فروش کالا با تومان ایرانی خودداری می کنند. در همین حال، کاهش ارزش ریال ایرانی و افزایش تصاعدی قیمت ریال عربستان سعودی نگرانی و ناراحتی فروشندگان مهاجر و خارجی شاغل در بازار مکه و مدینه منوره را هم به همراه داشته است.



تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
در روزهایی که بالا رفتن نجومی قیمت ارز در کشورمان تبدیل به دغدغه جدی مردم و برخی مسئولان(!) شده و رسانه‌ها نیز این سوژه را در دستور کار خود دارند، روزنامه ایران ترجیح داده که در دو روز متوالی اجرای حکم جوانفکر را سوژه اصلی خود کند. به گزارش جهان، شاید مدیران این روزنامه، اجرای حکم یک دادگاه را از مطالبات مردم مهمتر می‌دانند.

روزنامه ایران 10 مهرماه



روزنامه ایران 9 مهرماه

 



تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

نتایج بازیهای امروز لیگ برتر از هفته ۱۱ جام خليج فارس به این شرح است :


دوشنبه ۱۰ مهر 

۱۶:۱۵ذوب آهن۰-۰داماش گيلان 
۱۷:۱۵تراکتورسازي۱-۱نفت تهران 

۱۷:۳۰ملوان۲-۱مس 
۱۸:۰۰فجر سپاسي۳-۳آلومينيوم 

۱۸:۱۵صباي قم۰-۱استقلال 
۱۸:۳۰نفت آبادان۱-۳فولاد



تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

ابوالفضل پورعرب كه به دلیل بیماری سرطان مدتها خانه نشین بوده است، پس از ماه ها در مراسم تجمع هنرمندان برای محكومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص) در برابر دوربین رسانه ها قرار گرفت.




تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
در حالي كه بازار سكه و دلار عصر روز گذشته شاهد كاهش نسبي قيمت‌ها بود، امروز (دوشنبه) مجددا قيمت‌ها افزايش يافته و بهاي سكه به يك ميليون و 270 هزار تومان رسيد.

به گزارش ايسنا، در حالي كه ديروز قيمت سكه تمام طرح قديم يك ميليون و 157 هزار تومان، سكه طرح جديد يك ميليون و 156 هزار تومان، نيم سكه 579 هزار تومان، ربع سكه 290 هزار تومان بود، امروز سكه تمام طرح قديم و جديد يك ميليون و 270 هزار تومان، نيم سكه 630 هزار تومان، ربع سكه 315 هزار تومان و سكه يك گرمي بين 155 هزار تومان تا 160 هزار تومان در نوسان است.

هر گرم طلاي 18 عيار 127 هزار تومان

همچنين امروز هر گرم طلاي 18 عيار 127 هزار تومان، هر مثقال طلاي 17 عيار 550 هزار تومان و هر مثقال طلاي 18 عيار 585 هزار تومان است.

اين در حالي است كه قيمت هر اونس طلا در بازارهاي جهاني نسبت به ديروز كاهش يافته به 1770 دلار رسيد.

ديروز عصر قيمت هر گرم طلاي 18 عيار 116 هزار و 300 تومان، هر مثقال طلاي 17 عيار 504 هزار تومان و هر مثقال طلاي 18 عيار 536 هزار تومان معامله مي‌شد. هر اونس طلا نيز در بازارهاي جهاني 1772 بود.

*دلار 3250 تومان


امروز در بازار تهران قيمت دلار بار ديگر افزايش يافت و هر دلار به 3250 تومان رسيد. همچنين هر يورو 3910 تومان معامله مي‌شود. قيمت پوند نيز به صورت دقيق مشخص نيست.

ديروز قيمت هر دلار 2945 تومان، هر يورو 3910 تومان و هر پوند نيز 4790 تومان بود.



تاریخ: سه شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
در میان استقبال کنندگان از احمدی نژاد، کارگردان فیلم جنجالی «ظهور بسیار نزدیک است: نیز حضور داشت که با در دست داشتن پلاکاردی در مضمون ظهور ، برای احمدی نژاد ابراز احساسات می کرد.

به گزارش بی باک نیوز، او در فیلم خود مدعی شده بود احمدی نژاد، همان شعیب بن صالح در عصر ظهور امام زمام (عج) است.




تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
تنها انسان نیست که برای محیط زندگی خود از طرح و رنگ استفاده می‌کند جانوری هم هستند که محیط زندگی خود را به زیبایی می‌آرایند.

 

به گزارش فارس، تنها انسان نیست که برای محیط زندگی خود از طرح و رنگ استفاده می کند جانوری هم هستند که محیط زندگی خود را به زیبایی می‌آرایند.


نوعی پرنده با تزئین لانه خود با اشیاء رنگی جنس مخالف را به سمت خود می‌کشد.


نوعی زنبور برای ساخت خانه خود از گلبرگ استفاده می‌کند و این خانه های زیبا که به ساندویچ گل معروفند را به وجود می‌آورد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

دلار در بازار آزاد تهران که ظهر امروز یکشنبه تا 2980 تومان هم بالا رفته بود، ساعت 15 و 30 دقیقه به 2935 تومان کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 15 و 30 دقیقه امروز یکشنبه قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید به یک میلیون و 158 هزار تومان، طرح قدیم به یک میلیون و 156هزار تومان، نیم سکه به 578 هزار تومان، ربع سکه به 289 هزار تومان، سکه گرمی به 154 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار به 116 هزار و 420 تومان رسیده است.

البته قیمت دلار در بازار آزاد تهران در حال حاضر 2935 تومان، یورو 3910 تومان، پوند 4790 تومان و درهم 800 تومان اعلام شده است. در همین حال، جدیدترین قیمت انواع ارز و سکه به شرح جدول ذیل است:

جدول قیمت انواع ارز و سکه به روایت اتحادیه طلا و جواهر

نوع ارز قیمت (تومان)
دلار 2937
یورو 3910
پوند 4790
نوع سکه قیمت (هزارتومان)
سکه تمام طرح قدیم 1156000
سکه تمام طرح جدید 1157000
نیم سکه 578000
ربع سکه 289000
1 گرمی 154000
 



تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی


به گزارش آنا، حسن گلخنبان از تصویربرداران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سفر هفته پیش محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور به نیویورک در هیأت همراه وی بود، به آمریکا پناهنده شد.

حسن گلخنبان تصویربردار شبکه خبر بوده و این دومین بار بود که ‌به همراه رئیس جمهور به نیویورک سفر می‌کرد.

گفته می‌شود، خانواده این تصویربردار صدا و سیما به تازگی به ترکیه رفته‌اند.

گلخنبان به‌ عنوان ‌تصویربردار‌ صدا و سیما در مراسم و برنامه‌های نظامی و دفاعی ایران حضور می‌یافت.

بنا بر این گزارش، گلخنبان که دو سال به بازنشستگی‌اش باقی مانده بود، گفته می‌شود معادل صد میلیون از تجهیزات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را نیز با خود همراه داشته است.




تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی


محمدرضا شجریان بامداد امروز پنجشنبه 6مهرماه91 به زادگاهش برگشت.

وی در فرودگاه امام خمینی مورد استقبال برخی نزدیکان و طرفدارنش قرار گرفت.

شجریان در بدو ورود در فرودگاه در سخنانی کوتاه به خبرنگار شبکه ایران گفت:خیلی خوشحالم که به زادگاهم برگشته ام. وی افزود: وطنم عشق من است.

شجریان ادامه داد: ایران زندگی من است و مردمان کشورم همه امید من هستند.

وی درباره برنامه های آینده خود اظهار داشت: فعلا برنامه خاصی ندارم.

وی درباره حضور خود در کنسرت همایون پسرش گفت: حتما در کنسرت پسرم شرکت خواهم کرد.

در مراسم استقبال از شجریان علاوه بر حضور خانواده این هنرمند استاد محمدرضا درویشی آهنگساز،حمید رضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و وحید تاج خواننده نیز حضور داشتند.




تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی
«عمران شعبان» جوان 20 ساله ای که قذافی را به قتل رسانده بود، پس از ربوده شدن توسط افراد ناشناس، به دلیل شدت جراحات و شکنجه‌ در یکی از بیمارستانهای آمریکایی در فرانسه جان داد.
 
 
 
عمران شعبان در بیمارستان فرانسه
 
 
 
 
 
لحظات به قتل رسیدن قذافی
 
 
 



تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

هفته دهم لیگ برتر ایران با انجام سه مسابقه پیگیری شد. در انزلی سپاهان توانست با دو گل میزبان خود ملوان را شکست دهد. سپاهان با این برد 20 امتیازی شد و به صدر جدول رسید. در قم هم صبا که دیگر یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت خود ندارد با داماش بازی کرد و با این تیم به تساوی 3 بر 3 رسید. در یکی دیگر از مسابقات این هفته گهر درود مقابل نفت تهران به تساوی بدون گل رسید تا یکی از تیم‌های مدعی این فصل را متوقف کند. نفت تهران با این تساوی 19 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

پرسپوليس پس از 7 ماه در آزادي پيروز شد 

 
پرسپوليس با تك گل مهدي مهدوي‌كيا برابر آلومينيوم هرمزگان به دومين پيروزي خود دست پيدا كرد و با 10 امتياز به رده سيزدهم جدول رسيد.

دو تيم فوتبال پرسپوليس و آلومينيوم هرمزگان از ساعت 16:30 در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با تك گل مهدي مهدوي‌كيا(29)به سود پرسپوليس به پايان رسيد و اين تيم به رده سيزدهم جدول صعود كرد.

نيمه نخست:

در حالي كه بازي روند كندي را طي مي‌كرد مهدي مهدوي كيا توانست در دقيقه 29 از يك ضربه ايستگاهي كه در سمت راست دروازه آلومينيوم به سود پرسپوليس اعلام شد استفاده كند و بدون اينكه توپ ارسالي‌اش به كسي برخورد كند وارد دروازه شود.

پس از اين گل پرسپوليسي‌ها فشار بيشتري روي دروازه آلومينيوم آوردند و اغلب زمان بازي در زمين تيم مهمان دنبال شد.

مهرزاد معدنچي كه در چند موقعيت براي پرسپوليس خوب ظاهر نشد در دقيقه 37 جاي خود را به محمد قاضي داد.
 


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2463
بازدید ماه : 3202
بازدید کل : 89063
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Alternative content